فـال ابـجــد روزانــه شنبه 26 آبان

شنبه 26 آبان 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

 

?فروردین
?ابجد فال شما: آ ب ج
?تعبیر: آرزویی دارید که به آن دست پیدا می کنید و از غم و اندوه خلاص می شوید. همواره شکرگزار خداوند باشید و از او کمک بطلبید. دوستانی دارید که در ظاهر با شما همراه هستند اما پشت سرتان بدگویی می کنند پس از آنها دوری کنید. دل کسی را شکسته اید و باید هرچه سریعتر از او عذرخواهی کنید در غیر اینصورت آهش دامن گیرتان خواهد شد.

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:ج آ‌ د
?تعبیر: صبور باشید تا نتیجه اعمالتان را ببینید و به سلامت آرامش برسید. بدی بزرگی در حقتان شده اما خداوند جواب آنها را خواهد داد پس اینقدر بی تابی نکنید. برای رسیدن به وصال یار باید صبور باشید و به خداوند توکل کنید. مطمئناً همه چیز به نفعتان خواهد شد اگر صبور باشید.

?خرداد
?ابجد فال شما: ج آ ‌آ
?تعبیر: هر آنچه را که آرزو کنید به آن دست میابید اما با صبر و حوصله پس شتاب نکنید. از انجام کارهای نادرست دوری کنید که دچار غم و اندوه خواهید شد. خداوند رزق و روزی فراوانی برایتان قرار داده پس از آن به خوبی استفاده کنید مقداری از آن را در راهش خیرات کنید.

?تیر
?ابجد فال شما: ج د د
?تعبیر: مقصودی که دارید از نظر سلامتی شما را در خطر می‌اندازد پس از آن صرف نظر کنید. فردی حرفهای ناشایستی به شما می زند اما به او توجه نشان ندهید. توکلتان به خداوند را هیچگاه از دست ندهید که او تنها کسی است که می‌تواند شما را از مشکلات و سختیها دور نگاه دارد.

?مرداد
?ابجد فال شما:ب ج آ
?تعبیر: مقصودی که دارید شما را دچار اضطراب و تشویش خواهد کرد پس از آن صرف نظر کنید. ممکن است برای انجام کاری دیگران با شما مخالفت کنند اما همه چیز را به خداوند و به زمان بسپارید. سفر کرده ای دارید که از دوریش در رنج و عذابید اما به زودی باز می گردد.

?شهریور
?ابجد فال شما:آ ب د
?تعبیر: فردی کمکتان می‌کند تا گره از کارتان گشوده شود و به سعادت و موفقیت برسید. بدخواهانی در زندگیتان دارید که ممکن است به شما آسیب برسانند اما دوستی کمکتان می‌کند تا دوباره روی پای خود بایستید. قصد انجام هر کاری را دارید اقدام کنید که هم اکنون شانس با شما یار است.

 

?مهر
?ابجد فال شما:ب آ آ
?تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید و به سلامتی و تندرستی خواهید رسید. اگر قصد دارید محیط زندگیتان را تغییر دهید و یا کار جدیدی را آغاز کنید بهتر است چند ماهی را دست نگاه دارید. در پشت سر دیگران به بدگویی نپردازید که در آخر خودتان به دردسر خواهید افتاد.

?آبان
?ابجد فال شما: د ب ج
?تعبیر: مسائلی در زندگیتان روی داده که بسیار شما را رنجیده خاطر ساخته و در غم و اندوه به سر می برد اما آن را به دست فراموشی بسپارید آنها را به خداوند واگذار کنید. از غرور و خودخواهی پرهیز کنید و همواره متواضع و فروتن باشید تا احترامتان حفظ شود.

?آذر
?ابجد فال شما:د د آ
?تعبیر: اقبال نیکویی دارید و به سعادت می رسید. دشمنان زیادی در اطرافتان هستند اما هیچ کدام راه به جایی نمی برند و از گزند آنها در امان خواهید ماند. ممکن است پولی به دستتان برسد که از راه حرام کسب شده باشد آن را وارد زندگیتان نکنید که به بلا و گرفتاری دچار خواهید شد. اگر صبور باشید آرزوهایتان حاصل می‌شود.

?دی
?ابجد فال شما:ج ج ج
?تعبیر: اقبال نیکویی در انتظارتان است و با تلاش و کوشش به هر آنچه که بخواهید دست پیدا میکنید. به زودی به سعادت و خوشبختی رسید و فردی کمکتان می‌کند تا اهدافی که دارید را به سرانجام برسانید. شخصی حسادتش نسبت به شما فراوان است به او اعتماد نکنید و بسیار مراقب باشید.

?بهمن
?ابجد فال شما:آ ب آ
?تعبیر: امیدتان به خداوند باشد هرچه را که می خواهید از او طلب کنید. به زودی کارهایتان سرو سامان می‌یابد و به سود و منفعت خوبی دست پیدا می‌کنید. وصلتی در پیش دارید که شما را به سعادت و خوشبختی می رساند پس در این امر تردیدی نداشته باشید. سفری در پیش دارید که بهتر است از آن صرف نظر کنید.

?اسفند
?ابجد فال شما: آ ب ب
?تعبیر: مقصود خوبی در سر ندارید پس از آن دوری کنید که به دردسر خواهید افتاد. از دعوا و مرافه پرهیز کنید و سعی کنید که با آرامش در زندگی پیش بروید. به زودی خبرهایی به دستتان میرسد که شما را از غم و اندوه می‌رهاند و به آرامش می رسید، پس صبور باشید و توکلتان به خداوند باشد.

 

فال روز

فال روزانه یکشنبه 27 آبان 1397

فال چاى

فال چاى شنبه 26 آبان 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا