فـال ابـجــد روزانــه سه شنبه 20 شهریور

سه‌شنبه 20 شهریور 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

? ?

?فروردین
?ابجد فال شما:د آ ج
?تعبیر:طالع نیکی داری. به زودی مسافری از راه دور برای تان می آید که باعث شادی و خوشحالی شما می شود سعی کنید به خوبی از او استقبال کنید تا باعث خوشحالی او شود گشایشی در زندگیتان رخ می دهد که در زندگی شما را به خوشبختی می رساند و باعث سربلندی تان می شود و شمارا موفق میکند…

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:ب آ د
?تعبیر: طالعت روشن است؛ از اهل قلم به شماسود و منفعتی میرسد از جانب یکی از بزرگان تان مورد حمایت قرار خواهید گرفت،، و این باعث شادی و خوشبختی شما می شود و شما را در امورات زندگی تان به پیروزی و موفقیت میرساند سعی کنید؛ قدردان آنها باشید تا موفق شوید….

?خرداد
?ابجد فال شما:ج آ‌ د
?تعبیر: آینده خوبی در پیش رو دارید؛ سعی کنید در زندگیتان به کارهای ناصواب دست نزنید که باعث شکست شما در زندگیتان میشود اگر صبر پیشه کنید و در کارهایتان عجله نکنید گشایشی در زندگیتان ایجاد می شود که شما را به خوشبختی های زیادی می رساند در شما حس شادی و به وجود می آورد…

?تیر
?ابجد فال شما:د د آ
?تعبیر:طالعت روشن است؛ اگر قصد معامله ای دارید این معامله را به انجام برسانید که به نفعتان خواهد بود و شما را در زندگیتان به خوشبختی های زیادی می رساند ازدواج در پیش دارید که با سختی های زیادی روبرو می شوید اما با صبر و حوصله به سعادت و خوشبختی نزدیک میشوید…

?مرداد
?ابجد فال شما:د د ب
?تعبیر: نیتت به زودی برآورده می شود؛ شما در زندگیتان به خوشبختی های زیادی خواهید رسید اگر همت کنید و در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید خداوند دست کمکتان می‌شود و شما را در زندگیتان به خوشبختی می رساند به زودی از غم و غصه ها رها می شوید و به سعادت میرسید…

?شهریور
?ابجد فال شما:ب د آ
?تعبیر:طالعت خوب است . به زودی در زندگیتان به توفیقاتی خواهید رسید،، اتفاقات خوبی در راه است امیدتان به خداوند باشد و از دروغ گفتن اطرافیانتان دست بکشید تا به پیروزی و موفقیت برسید در زندگیتان چیزی را به دست می آورید به منفعت شما است و شما را به خوشبختی و شادی میرساند….

? ?

?مهر
?ابجد فال شما:ج ب د
?تعبیر: اقبال خوبی دارید و رزق روزی فراوانی وارد زندگیتان می‌شود. اگر شکرگزار خداوند نباشید هر آنچه را که دارید از دست خواهید داد. آینده خوبی در انتظارتان است و به جلال و شکوه می‌رسید پس صبور باشید و همواره توکل تان به خداوند باشد.

?آبان
?ابجد فال شما:د آ د
?تعبیر: مقصود خوبی دارید و رزق و روزی فراوان وارد زندگیتان میشود. بسیار در چشم و نظر هستید و باید با خود دعای دفع چشم زخم حمل کنید تا گزندی به شما نرسد. مشورت با بزرگان را فراموش نکنید که راه رسیدن به سعادت و خوشبختی فقط با این امر میسر می‌شود.

?آذر
?ابجد فال شما: د د ب
?تعبیر: از این مقصودی که دارید نباید ناامید شوید چرا که زمان زیادی میطلبد. اگر قصد دارید سفری را آغاز کنید هرچه سریعتر این کار را انجام که به نفعتان خواهد بود. دوستان خوبی در اطرافتان ندارید پس از آنها برحذر باشید که دچار مشکل و دردسر خواهید شد.

?دی
?ابجد فال شما:ب د د
?تعبیر: مقصودی دارد که باید از آن صرف نظر کنید چراکه بر ضررتان تمام خواهد شد. هم اکنون دست به کاری نزنید که به دردسر خواهید افتاد. دشمنان زیادی در اطرافتان است پس مراقب باشید تا در کارتان رخنه نکنند و شما را در دردسر نیندازند.

?بهمن
?ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د
?تعبیر: آینده بسیار خوبی در انتظارتان است پس امیدتان به خداوند باشد و فقط از او مدد بخواهید. بخت به شما رو می کند و به زودی وصلتی مبارک در پیش دارید. از بدگویی پشت سر دیگران پرهیز کنید و همیشه راه درست را در پیش بگیرید.

?اسفند
?ابجد فال شما:آ د ج
?تعبیر: اقبال بلندی در انتظارتان است اما اگر بخواهید به این هدف که در سر دارید عمل کنید به تباهی و مشکل خواهید افتاد. اسرار تان را برملا نکنید که از این طریق آسیبی بزرگ به شما خواهد رسید. از خواب تان نترسید و بدانید که خداوند پشت و پناه تان است.

 

فال شبانه

فال شبانه (بیوریتم) امشب 20 شهریور

فال ورق روزانه

فال ورق روزانه سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا