فروش 300 میلیون دلاری «مگ» در دومین هفته نمایش

سه‌شنبه 30 مرداد 1397 سینما

فروش ۳۰۰ میلیون دلاری «مگ» در دومین هفته نمایش

سینما,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان
فیلم علمی-تخیلی و اکشن «مگ» در دومین هفته نمایش خود مجموع فروش جهانی‌اش را به رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار افزایش داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم که محصول مشترک هالیوود و سینمای چین محسوب می‌شود، در دومین هفته اکران خود در ۵۵ بازار بین‌المللی فروش ۶۷ میلیون دلاری را رقم زد تا فروش گیشه بین‌الملل آن به ۲۳۰ میلیون دلار برسد و با احتساب ۲۱.۵ دلار فروش این هفته در آمریکای شمالی، فروش جهانی خود را به بیش از ۳۱۴ میلیون دلار ارتقاء دهد. 

 

«مگ» تاکنون به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در کشور چین دست یافته است و این هفته نمایش خود را با ۳.۲ میلیون دلار در کره جنوبی آغاز کرد و سالن‌های سینمای استرالیا نیز ۲.۵ میلیون دلار برای این فیلم به ارمغان آوردند. مکزیک با ۳.۷ میلیون دلار در کنار بریتانیا (۲.۸)، روسیه (۲.۳) و برزیل با ۱.۵ میلیون دلار از دیگر بازارهای پرفروش این فیلم بوده‌اند.

 

«مگ» درباره گروهی از دانشمندان است که در گودال عمیق ماریانا گونه‌های جدیدی از جمله یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون کشف می‌کنند که سالها تصور می شد منقرض شده اند. «جونز تیلور» کاپیتان نیروی دریایی با نقش آفرینی «جیسون استاتهام» برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می شود، اما هیولا فرار می کند و در مسیرش همه چیز و همه کس را می خورد و تلاش‌ها برای متوقف کردن آن آغاز می شود.

 

فیلم کمدی رومانیتک «آسیایی‌های خرپول» نیز با شروع اکران در سینماهای آمریکا در طول مدت ۵ روز به فروش ۳۴ میلیون دلاری دست یافت و پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه آمریکای شمالی نام گرفت. این فیلم به زودی در بازارهای خارجی نیز به روی پرده می‌رود.

 

فیلم جدید «ماموریت غیرممکن: فال‌اوت» با بازی «تام کروز» نیز فروش جهانی خود را از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور داد. این فیلم اکشن در آخر هفته میلادی که گذشت ۳۸.۴ میلیون دلار از محل ۵۹ بازار خارجی کسب کرد و جمع فروش گیشه بین‌الملل خود را به بیش از ۲۷۵ میلیون دلار رساند. ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی «کریستوفر مک‌کوری» و با تهیه‌کنندگی «جی.جی آبرامز»، «برایان بورک» و «تام کروز» تا به امروز ۲۲۵ میلیون دلار نیز در آمریکا فروش داشته است. 

 

قسمت دوم فیلم «ایکوالایزر» با بازی «دنزل واشنگتن» هم ۱۷.۵ میلیون دلار در ۴۱ کشور فروخت و فروش خارجی‌اش را به ۲۹ میلیون دلار افزایش داد. 

 

همچنین «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» ۲۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروخت که ۱۶.۹ میلیون دلار آن از محل اکران آغازین در چین کسب شد، فروش جهانی این انیمیشن در حال حاضر ۴۲۶ میلیون دلار است.

 

 

مرجع : سرپوش

کارگردان نمایش «بی‌تابستان»: تئاتر نماینده جامعه پرسشگر است

زمان اکران «لس‌آنجلس تهران» و فیلم «ماهورا» مشخص شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا