فرخ هاشمیان مهمان ویژه حالا خورشید شد

سه‌شنبه 10 بهمن 1396 سینما
فرخ هاشمیان مهمان ویژه حالا خورشید شد

فرخ هاشمیان مهمان ویژه حالا خورشید شد

فرخ هاشمیان بازیگر نقش علی در فیلم محبوب بچه های آسمان مهمان برنامه حالا خورشید شد و از زندگی سختش در سالهای گذشته گفت.فرخ هاشمیان مهمان ویژه حالا خورشید شد

برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور امروز 10 بهمن ماه 1396 به ایستگاه پایانی رسید. تیم رضا رشیدپور در حالا خورشید بعد از ماه ها اجرای صبحگاهی امروز آخرین برنامه از این فصل حالا خورشید را روی آنتن بردند .

فرخ هاشمیانسینما،تئاتر،تلویزیون

درخواست های مکرر مردم برای ادامه برنامه حالا خورشید باعث شد تا رضا رشیدپور اعلام کند که این برنامه در ایام دهه فجر پخش نخواهد شد و بعد از مدت کوتاهی دوباره این برنامه روی آنتن میرود

روز آخر برنامه حالا خورشید مهمانان زیادی داشت که یکی از آنها فرخ هاشمیان علی بچه های آسمان بود. فرخ هاشمیان بازیگر نقش علی در فیلم به یادماندنی و پرمخاطب بچه های آسمان مهمان برنامه رضا رشیدپور شد و از ماجرای انتخاب شدن برای این فیلم و سالهای سخت زندگی و گرفتار شدن در دام اعتیاد گفت.

فرخ هاشمیان

فرخ هاشمیان بازیگر نقش علی در بچه های آسمان

بازیگر محبوب بچه های آسمان درباره انتخاب شدن برای این فیلم گفت:سوم دبستان معلم نقاشی سخت گیری داشتیم که چون من دفترم را نیاورده بودم من را دعوا کرد، من هم سرم را گذاشتم روی میز و داشتم گریه می کردم که آقای مجیدی با همراهانش وارد کلاس شدند و من یک لحظه سرم را بالا آوردم و آقای مجیدی اشاره کرد که این پسر را بیرون بیاورید ، با دیدن آنها حسابی ترسیده بودم و فکر کردم بازرس هستند اما بعد با فهمیدن ماجرا برای بازی کردن در یک فیلم خیلی خوشحال شدم و یکی از بهترین خاطره های زندگی ام بود.

فرخ هاشمیان ادامه داد :بعد از بچه های آسمان اتفاقات تلخی در زندگی من رخ داد و همه سختی هایی که علی در فیلم کشیده بود را تجربه کردم ، پدرم ورشکسته شد و من مجبور بودم همراه او کار کنم و از همین جا بود که نقاشی ساختمان را یاد گرفتم و سالها مشغول این حرفه بودم تا اینکه بعد از دوران سربازی از طریق دوستان نابابم گرفتار اعتیاد شدم و نزدیک به 7 سال در دام اعتیاد گرفتار بودم .

وی ادامه داد :در همین حین که اعتیاد داشتم ازدواج کردم و همسرم بعد از یکسال متوجه اعتیاد من شد و درست در روزی که متوجه شدم قرار است پدر شوم تصمیم گرفتم برای همیشه اعتیادم را کنار بگذارم. عشق و علاقه همسرم و کمک های او باعث شد من دوباره به زندگی بازگردم و بعد از یکماه توانستم از دام اعتیاد نجات پیدا کنم و الان بیش از دو سال است که اعتیاد را کنار گذاشته ام و دوباره فعالیتم را در پشت صحنه سینما آغاز کرده ام و در حال حاضر یک دختر به نام باران دارم.

همچنین بخوانید : دلیل تاخیر پخش حالا خورشید به روایت رضا رشیدپور

فرخ هاشمیان

فرخ هاشمیان بازیگر نقش علی در بچه های آسمان

در بخش پایانی این گفتگو فرخ هاشمیان از همسرش برای تمام زحماتی که برایش کشیده بود تشکر کرد و گفت :بعد از بچه های آسمان برای این که از من یک شخصیت منحصر به فرد بسازند شماره و آدرس من را به هیچکس ندادند و باعث شدند زندگی من وارد مسیری شود که نتیجه اش اعتیاد و سختی بود و شاید کمتر کسی باورش شود که علی بچه های آسمان این همه سال فراموش شده باشد.

علی مسعودی

علی مسعودی در برنامه حالا خورشید

رضا رشیدپور در آخرین برنامه حالا خورشید مهمانان دیگری نیز داشت که از جمله آنها علی مسعودی کمدین ، نویسنده و بازیگر کشورمان بود که سریال سفر در خانه را آماده پخش از شبکه نسیم دارد.

یاور اقتداری

رویارویی رضا رشیدپور و یاور اقتداری بعد از 17 سال در برنامه حالا خورشید

کلیپی که از دوران جوانی رضا رشیدپور در فضای مجازی پخش شد باعث خاطره بازی تیم حالا خورشید شد و مهمان بخش پایانی این برنامه یاور اقتداری خواننده قدیمی کشورمان بود که تیتراژ پایانی حالا خورشید را در آخرین برنامه این فصل اجرا کرد.

منبع:نمناک

رضا رشیدپور به عنوان مجری برنامه هفت در ایام دهه فجر

رضا رشیدپور به عنوان مجری برنامه هفت در ایام دهه فجر

زمان پخش سریال شبکه از 13 بهمن ماه

زمان پخش سریال شبکه از 13 بهمن ماه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا