فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران – موفقیت

سه‌شنبه 5 بهمن 1395 موفقیت

وب‌سایت آینده برتر: در هر جامعه‌ای افراد برجسته، متخصص، ماهر، پرهوش و در کلام کوتاه رهبران نخبه‌ای وجود دارند که در حوزه کاری خود، پیشگام، الهام‌بخش و موثراند.

 

این افراد، برای اطرافیان الگو و راهنما، برای سازمان‌ها ارزش‌آفرین و برای رقبا، طعمه‌ای ارزشمند بشمار می‌آیند. چنین رهبرانی لزوماً مدیران عالی سازمانشان نیستند و حتی ممکن است هیچ جایگاه رسمی مدیریتی نیز نداشته باشند.

موسسه آينده برتر در راستاي فعاليت‌هاي حمايتي و توانمندسازی خود، حمايت از توانمندسازي ١٥نفر از نخبگان كشور که درحوزه اجتماعی فعالیت می‌کنند را در قالب يكي از برنامه‌هاي گروه توسعه‌ي مديريت نشا – موسوم به برنامه‌ي يكساله‌ي “زيستن رهبران” در دستور كار قرار داده است.

برنامه‌ي زيستن رهبران يك برنامه‌ي ميان‌مدت و بين‌رشته‌اي است، كه با هدف كمك به افراد برجسته و نخبه كشور طراحي شده است؛ تا اين گروه بتوانند با واكاوي و مداخله در زيربناهاي عملكردي خود، نسبت به تأثير «شرايط رواني» و «سبك زندگي» بر عملكرد شغلي‌شان حساس شوند؛ و در راستاي بهبود و تعالي در شيوه زندگي و ايفاي نقش مديريت و رهبري گام بردارند.

 

در نتيجه‌ي توانمندشدن اين جامعه‌ي ارزشمند از نخبگان، افراد مرتبط با ايشان و محيط اجتماعي متاثر از آنها نيز توانمند مي‌شوند و تاثيرگذاري اين برنامه در جامعه بزرگتري تسري مي‌یابد.

اهداف دوره

به‌طور کلی هدف اصلی دوره‌ی زیستن رهبران، حساس کردن شرکت‌کنندگان نسبت به تأثیر «شرایط روانی» و «سبک زندگی» بر عملکرد شغلی؛ و درگیر کردن ایشان با «درون‌کاوی و تغییرات شخصی» در راستای بهبود در شیوه‌ی زندگی و رهبری است.

نتایج میان‌مدتی که افراد با کوشش خود در این دوره به‌دست می‌آورند را می‌توان در دو موضوع «خودآگاهی و برنامه‌ی توسعه‌ی شخصی» و «توسعه و تعادل در سبک زندگی» خلاصه کرد. این کوشش می‌توانید به پیامدهای بزرگتری چون «توسعه‌ی قابلیت‌های رهبری» و «تقویت وجهه و برند شخصی» افراد نیز بیانجامد.

« فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران »

 
دوره‌ی زیستن رهبران، بیش از آن‌که در پی پاسخگویی به پرسش‌های شرکت‌کنندگان باشد، تلاش دارد با ایجاد پرسش و دغدغه‌های فکری، افراد را در مسیر خودآگاهی و توسعه‌ی شخصی هدایت کند.

فرایند دوره

دوره‌ی زیستن رهبران در ۱۲ روز کامل و طی ۶ ماه (ماهی دو گردهم‌آیی در روز سه‌شنبه) برگزار می‌شود؛ و یک سیر مفهومی از کل به جزء را دنبال می‌کند. برنامه با مباحثی در سطح کلان «زندگی اجتماعی» آغاز می‌شود؛ سپس به سطح بعدی یعنی «زندگی شغلی- سازمانی» می‌پردازد؛ و در انتها کار خود را با مباحثی در سطح «زندگی شخصی» خاتمه می‌دهد. این در حالی است که در کل دوره، مباحث «رابطه با خویشتن و درون‌کاوی» همچون نخ تسبیح با دیگر مباحث مرتبط خواهد بود. این ساختار در شکل زیر نمایش داده شده است:

« فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران »

 

شروط لازم برای ثبت درخواست و ارسال رزومه که این شاخص‌ها به عنوان الزامات رزومه‌ای و توانمندی‌های ذهنی پایه، افراد واجد شرایط جهت ارزیابی در مرحله بعد را مشخص می‌نمایند:

  •     تجربه‌های اجرایی، کارشناسی و مدیریتی موفق و اثربخش در دوران کاری.
  •     سابقه مدیریت یا عضویت در تیم‌های چابک یا سازمان‌های موفق و بزرگ.
  •     داشتن انگیزه‌ی کافی برای رشد، تعالی و موفقیت.
  •     علاقه‌مندی به آموختن و شرکت در برنامه‌های آموزشی و مطالعاتی؛ و آمادگی برای اختصاص وقت و منابع در این راستا.
  •     اهل تلاش، مثبت‌اندیش و دارای کانون کنترل درونی.
  •     نقدپذیر و اهل روابط اجتماعی؛ و آمادگی برای نقش‌پذیری فعالانه و مثبت در جلسات مباحثه

 

گفتنیست هزینه این دوره مبلغ  ۵۲۵۰۰۰۰۰ ریال  (پنج میلیون و دویست و پنجاه هزارتومان) می‌باشد که تماما توسط موسسه آینده برتر در قالب بورسیه تامین می‌شود.

درخواست حضور و بررسی آن با ارسال رزومه شما، حداکثر تا تاریخ چهارشنبه، ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ به ایمیل موسسه آینده برتر betterfuture۹۳@gmail.com امکان‌پذیر می‌باشد تا در صورت تایید برای مصاحبه با شما تماس گرفته شود.

رزومه شما علاوه بر اطلاعات شخصی و شغلی می‌تواند حاوی فعالیت‌های اجتماعی و هرگونه اطلاعاتی که شامل شرایط شما برای شرکت در این دوره و انگیزه‌های شماست باشد.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با شماره ۲۶۴۱۵۹۴۸-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۷۸۱۴۷۲۷ تماس بگیرید.

« فراخوان بورسیه‌ی دوره‌ی زیستن رهبران »

منبع : برترینها

میانبرهایی برای یادگیری سریع ترِ مغز - موفقیت

خانم ها! از تجارت نترسید - موفقیت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا