فال یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

یکشنبه 11 شهریور 1397 طالع بینی
طالع امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

?طالع امروز متولدین فروردین:

شاید امروز نتوانید از نظر احساسی ارضا شوید، به ویژه اگر خشم بر شما مستولی شود. هر کاری که از دست تان برمی آید انجام دهید تا اضطراب ونگرانی خود را کنترل کنید، زیرا با سرزنش کردن دیگران فقط آن ها را از خودتان دورتر می کنید. شاید همین که به یک پیاده روی صبحگاهی بروید برای تان کافی باشد. خوشبختانه از شدت فشارها کاسته خواهد شد، چند ساعتی که از روز بگذرد آن وقت دست و پنجه نرم کردن با احساسات برای تان راحت تر می شود. اگر بتوانید دوباره طبق نقشه پیش بروید حتماً به همان پیشرفتی که مدت ها آرزوی اش را داشتید دست خواهید یافت.

?طالع امروز متولدین اردیبهشت:

امروز بهتر است احساسات تان را بروز ندهید، اما این فقط یک توصیه ی موقتی است. به نظر می رسد که پیامدهای اقدامات تان با نیت هایی که در سر دارید هماهنگ نیستند. یادتان باشد هر کاری که در حال حاضر انجام می دهید روی دیگران تأثیر فوری و مستقیم می گذارد. همه ی آن چیزهایی که می گویید و نمی گویید از اهمیت یکسان برخوردارند. پس قبل از این که افکارتان را به وسیله ی کلمات بیان کنید، بهتر است اول به آن ها خوب فکر کنید. احتیاط کنید که این کار به نفع تان است.

?طالع امروز متولدین خرداد:

اگر امروز دیگران به شما فشار بیاورند آن وقت می بینند که شما هم چه قدر می توانید با قدرت در مقابل آن ها بایستید و فشارها را پس بزنید. این رفتار شما ممکن است مخرب عمل کند، زیرا اکنون خبری از صبر و تحمل در شما نیست و نسبت به کاری که می کنید به شدت مطمئن هستید. حتی ممکن است وقایع بی اهمیت موجب شوند که شما رفتاری آتشین از خود نشان دهید. اما بدانید که بیش از این ها می توانید روی رفتار و احساس تان کنترل داشته باشید. سریع واکنش نشان ندهید، زیرا ممکن است با این کار چیزهایی را که تا به حال به دست آورده اید از دست بدهید. کمی خودداری کنید و اهداف تان را جلوی چشم تان نگه دارید.

?طالع امروز متولدین تیر:

احساس می کنید که بهترین اهداف تان توسط یک نفر خنثی می شود، اما هر کاری می کنید نمی توانید بفهمید که چه کسی پشت این ماجراست. ممکن است ناگهان متوجه شوید آن کسی که مانع تراشی می کند دقیقاً خود شما هستید. به جای این که همه چیز را به دیگران نسبت دهید، ببینید چه کار می کنید که دیگران از دست تان ناراحت می شوند. یادتان باشد که همیشه نمی توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید، اما می توانید طرز واکنش تان را نسبت به وقایع مدیریت کنید. برای این که بتوانید به مسیرتان ادامه دهید باید مسئولیت اقدامات تان را بپذیرید.

?طالع امروز متولدین مرداد:

اکنون زمان آن رسیده که رنجش های پنهان خود را آشکار کنید. امروز این قابلیت را دارید که یک اوضاع ناراحت کننده را در محل کارتان بهبود ببخشید، اما این بهبودی فقط در صورتی حاصل خواهد شد که درست برنامه ریزی کنید و اشتیاق لازم را نیز داشته باشید. اگر بتوانید یک مشکل قدیمی را با یک رویکرد کاملاً جدید حل کنید ممکن است در نهایت مثل یک قهرمان ظاهر شوید. برای شروع گفتگو کافی است که به احساسات تان اذعان داشته باشید و آن ها را به دیگران نسبت ندهید. همین که گفتگو را شروع کنید کافی است، نیازی نیست که همه ی جزییات احساسات تان را یک باره رو کنید.

?طالع امروز متولدین شهریور:

امروز خیلی با احتیاط حرکت می کنید، آن قدر با احتیاط که انگار روی پوست تخم مرغ راه می روید. اما کمی برای تان سخت است که با دیگران به مهربانی و ملایمت رفتار کنید، زیرا به نظر می رسد که می خواهند دعوا راه بیندازند. لزومی ندارد از مواجه با آن ها گریزان باشید، اما خودتان دعوا را شروع نکنید، مگر این که واقعاً تصمیم دارید که تمام و کمال در دعوا شرکت کنید. البته بدانید اکنون برای شما بهتر است که در زندگی تان آرامش برقرار باشد نه جنگ. کاری را که به نظرتان درست است انجام دهید و بعد ببینید چه کسانی با شما همراه می شوند.

?طالع امروز متولدین مهر:

امروز آن قدر فرصت ندارید که هر قدر دل تان خواست رویاپردازی کنید، زیرا یک موضوع احساسی پیش آمده که هفته هاست منتظر دقت نظر شماست و اکنون باید به آن رسیدگی کنید و دست از خیال پردازی بردارید. قبل از این که شرایط حاضر بیشتر از این غیر قابل مدیریت شود باید مسئولیت تعهدات تان را به عهده بگیرید. باید یک رویکرد با اندیشه درست در پیش بگیرید، مطمئن باشید که بعد می توانید با خیال راحت به خیالات تان برسید.

?طالع امروز متولدین آبان:

به نظر می رسد که بیشتر از حد ممکن به دنبال تغییر هستید. اگر دیدید که شرایط به نفع رویاهای تان پیش نمی رود دلیلی ندارد که بخواهید زنگ خطر را به صدا درآورید. هر اقدامی که در پیش می گیرید فقط این را به خاطر داشته باشید که نباید خلاف جریان شنا کنید و بعد انتظار داشته باشید که زودتر از معمول به مقصد مورد نظرتان برسید. اگر صبور نباشید تلاش های تان به بار نخواهند نشست. قبل از این که قدم بعدی را بردارید اول از همه باید حقایق را بسنجید و بگذارید واقعیت روال طبیعی خودش را طی کند. اکنون باید بتوانید بین چیزهایی که می توانید تغییرشان دهید و چیزهایی که از اختیارات شما خارج اند تمایز قایل شوید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود.

?طالع امروز متولدین آذر:

احساسات غیر منطقی شما با افکار عقلانی به تضاد برخورده اند و به این راحتی ها نمی توانید به پاسخ صحیح برسید و حتی اعتماد به افکارتان هم غیر ممکن است. اگر دیدید که حقایق پیرامون اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار نمی دهند می توانید به حس ششم تان رجوع کنید.

❄️طالع امروز متولدین دی:

نسبت به وقایع عملکرد صحیحی دارید، پس هر چه را که می دانید امروز به کار بگیرید. تنها خطایی که امروز ممکن است فضای عقل تان را کمی مات و لکه دار کند این است که خودتان را زیادی جدی می گیرید. اصلاً مهم نیست کاری که انجام می دهید چه قدر به نظر خودتان بزرگ و پر اهمیت است، در هر صورت اکنون نباید خودتان را بیش از حد بزرگ بپندارید. سعی کنید اولویت بندی ها را درست انجام دهید، آن وقت خواهید دید که چه قدر می توانید از روزتان لذت ببرید.

❄️طالع امروز متولدین بهمن:

معمولاً وقتی به افکارتان سر و سامان می دهید با اطمینان جهت مورد نظرتان را انتخاب می کنید، اما امروز قضیه فرق می کند. شاید مدت ها بعد از این که به جوابی رسیدید هنوز در ذهن تان درگیر باشید و مدام کنکاش کنید. درست است که اکنون فشار زیادی به شما وارد می شود، اما نباید همه چیز را سیاه و سفید ببینید. به همه ی صداها گوش دهید بدون این که بخواهید بعضی های شان را خاموش کنید. برای این که به نتیجه برسید به شما توصیه می شود که بین عقل و خلاقیت تعادل برقرار کنید.

❄️طالع امروز متولدین اسفند:

مشکلی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید به این راحتی ها حل نخواهد شد. الگوهای وسیعی در کارند که بر موفقیت شما در طول یک ماه آینده تأثیر می گذارند. بهترین راهکاری که به شما پیشنهاد می شود این است که تا حد امکان طبق برنامه ای که تعیین کرده اید پیش بروید، زیرا به این ترتیب از مسیر منحرف نخواهید شد. اگر تصمیم دارید که به نتیجه ی مطلوب برسید باید روی چیزهایی تمرکز کنید که ارزش پیگیری را دارند.

 

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس سه شنبه 13 شهریور 1397

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیایی یکشنبه 11 شهریور 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا