فال تاروت مصری روزانه

یکشنبه 21 مرداد 1397 طالع بینی
فال تاروت روزانه

 

?? فال تاروٺ مصری روزانه ??

?چینش ۳ کارتی ، ۸۷% جوابدهی?
?تاریخ : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

? ?

?فروردین?

نماد :دلقک – جهت مخالف
استقلال فراوان – تصمیماتی که از روی جبر و زور می گیرید – دست به انتخاباتی سرسری و احمقانه میزنید – نمی توانید به درستی انتخاب کنید – دگرگونی هایی که منفی و نامناسب می باشد – عدم توجه به اطراف – بی تفاوتی.

?ارديبهشت?

نماد :جادوگر
فردی اصیل – فردی مبتکر – فردی که توانایی اش در انجام کارها فراوان است – اراده راسخ – شخصی که به خودش کاملا مطمئن است – فردی که حواسش به اطرافش است.

?خرداد?‍♂

نماد :شمشیر – جهت مخالف
فردی که از قدرت و نفوذش در جهت منفی استفاده می‌کند – سد و مانع – پرخاشگری – بی عدالتی – کارهایی که به نتیجه نمی‌رسد – فردی که شما را مجبور به کارهایی می کند که نسبت به آن هیچ علاقه‌ای نداریدد- فردی خائن – ضلالت و گمراهی – اوضاعی نامطمئن – دست به کارهای نامناسب میزنید – حبس شدن – از جانب دیگران طرد می شوید – گوشه گیری – یاس و ناامیدی.

? ?

?تير?

نماد :قلعه
اتفاقاتی که در گذشته روی داده را به دست فراموشی می‌سپارید – روابط دوستانه که پایان خواهد یافت – دگرگونی هایی که به یکباره رخ می‌دهد و در جهت منفی میباشد – اتفاقات ناخوشایند – ضرر و زیان اقتصادی – قطع ارتباط عاشقانه.

?مرداد?

نماد :اعتدال
اعتماد – شکیبایی – شرایط را ثابت نگاه دارید – کارهایی از روی اصول انجام گرفته – اموراتتان به بهترین شکل انجام میدهید – جلوگیری از تندروی یا کندروی که می‌تواند به نفع تان باشد.

?شهريور?‍♀

نماد :امپراطور
رسیدن به آرزوها و اهدافی که در سر دارید – پایان یافتن امری مهم – ثابت قدمی – فردی قابل اطمینان – مال و سرمایه – مدیریت – فرماندهی – توانایی و خلاقیت – تلاش و کوشش – نشان دهنده فردی که مرد ميباشد.

? ?

?مهر⚖

نماد :راهبه
علم و آگاهی – فردی اندیشمند و آگاه – شخصی عاری از گناه و خالص – عجله – آموزگاری که برای رسیدن به آرزوهایش به ندای درونی اش گوش فرا می دهد – برای انجام کاری باید هم اکنون دست نگاه دارید و منتظر زمان مناسبش باشید.

?آبان?

نماد :قربانی
به تعویق افتادن امری مهم – دگرگونی های بزرگ – تغییراتی منفی – سرزنش – کردن – دوری و فراق – راه هایی که به انتهای نامعلوم می رسد – اگر تصمیم دارید دست به کاری مهم بزنید هم اکنون صبر کنید – فداکردن شخصی.

?آذر?

نماد :پیشگو
مهربانی – عطوفت – سخاوتمندی – یارر و همدم – آینده‌نگری – منطبق بودن شرایط – فردی مومن – شروع زندگی مشترک – ازدواج و خواستگاری – سعادتمندی و خوشبختی – فردی رئوف.

? ?

?دی?

نماد :دنیا
پیروزی – تکمیل شدن کاری مهم – رسیدن به مقصود – آگاهی و اندیشمندی – فخر و مباهات – آغازی تازه و نو – دستیابی به نتایج دلخواه – زندگی بر وفق مراد – آرزوهایتان را میسر خواهید کرد.

?بهمن?

نماد :ستاره – جهت مخالف
در موقعیت بدی قرار دارید که اگر دست به کاری بزنید با شکست روبرو خواهید شد – از نظر اقتصادی در مضیقه می افتید – حرص و آز – سردرگمی – منفی نگری – غم و اندوه – بخت و اقبالی ناموافق – آمال و نیاتی که به سرانجام نمی رسد.

?اسفند?

نماد :کاهن – جهت مخالف
فردی سطحی نگر و نادان – کارهایی که از روی عجله و شتابزدگی انجام شود – دست به اعمالی می زنید که هیچ نتیجه ای در بر ندارد – وارد کاری شده ايد که باید سریعاً از آن بیرون بکشید – لجبازی و غرور بیجا.

 

فال روزانه

فال دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس یکشنبه 21 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا