فال ٺاروٺ مصری روزانه پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷

پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 طالع بینی
فال تاروت روزانه

 

?چینش ۳ کارتی ، ۸۷% جوابدهی?
?فال ٺارۅٺ مصری روزانه تاریخ : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷

? ?

?فروردین?

نماد :قدرت

توانایی و نیرو – تلاش و کوشش فراوان – فردی مشهور و شجاع – به توانایی و قدرت دست می یابید که میتوانید بدخواهان تان را پشت سر بگذارید.

?ارديبهشت?
?نماد :شیطان

فردی بد ذات و شیطان صفت – خشم و کینه – رخ دادن اتفاق های ناگوار – از عرش به فرش رسیدن – قرار گرفتن در موقعیت های عجیب و غریب – شخصی دروغگو و ریاکار، مراقب باشید که فریب نخورید.

?خرداد?‍♂
?نماد :جادوگر

فردی اصیل و نجیب – شخصی مبتکر – فردی که در حیطه مسائل کاری‌اش کاملاً ماهر و مسلط است – فردی با اراده راسخ – اعتماد داشتن به کاری که انجام می دهید – فردی مراقب و حواس جمع.

?تير?
?نماد :دلقک

آغازی تازه – اتفاقاتی جدید – قرار گرفتن در موقعیت های نو – دست به تصمیمات مناسب و به موقع می‌زنید – استقلال – شرایطی عالی – خوشحالی – دگرگونی – تمایل به برقراری روابط جنسی – کار های سرسری – شتابزدگی.

?مرداد?
?نماد :پیشگو – جهت مخالف

انجام مکرر کارهای نادرست – دست و دلبازی های بیش از حد – فردی ضعیف و بی دست و پا – تنبلی – عدم توانایی برای انجام کارها – همهمه – کفر و عدم اعتقاد به مقدسات.

?شهريور?‍♀
?نماد :خورشید

پیروزی – کسب چیزهایی که برایش در تلاش هستید – رضایت‌مندی – بخت و اقبالی موافق – شادی و خوشحالی – زندگی عاشقانه – شروع زندگی مشترک – کودکی در راه دارید.

? ?

?مهر⚖
?نماد :ارابه

موفقیت – گرفتن ثمره تلاش ها بعد از انجام کار های مشقت بار – فردی که پا پس نمیکشد – ایستادگی و همت – فردی با اراده : اوضاعی آشفته – سردرگمی و استیصال – بخت و اقبالی نامناسب.

?آبان?
?نماد :چرخ سرنوشت

یافتن بخت و اقبالی مناسب – منفعت و بهره‌مندی – پایان یافتن دردسرها و مشکلات – افتادن اتفاقات دور از انتظار – رشد و ترقی – آغازی تازه – زندگی نو و جدید.

?آذر?
?نماد :امپراطور

کسب چیزهایی که برایش در تلاش هستید – سر و سامان یافتن کارها و زندگی – ثابت قدمی – فردی با لیاقت و مورد اطمینان – مال و سرمایه – فرماندهی – مردی در افراد خانواده – توانایی و نیرومندی – تلاش.

?دی?
?نماد :جادوگر – جهت مخالف

فردی ضعيف النفس و بی اراده – شخصی که نمی تواند به درستی برای زندگی اش تصمیم بگیرد – به تعویق افتادن موضوعات مهم – رکود – عدم امنیت.

?بهمن?
?نماد :اعتدال

معتدل بودن زندگی – شرایطی موزون و همگن – اعتماد – صبوری و تحمل – در زندگی همواره مسیری خوب و مناسب را در پیش می‌گیرید – رضایتمندی – زندگی نرمال.

?اسفند?
?نماد :کاهن

عزلت و گوشه نشینی – توجه و حواس جمع بودن – فردی که ترجیح می‌دهد در تنهایی خودش به سر ببرد – فردي دانا و اندیشمند که می‌خواهد شما را نصیحت کند.

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس شنبه۳ شهریور 1397

فال کائنات اوشن

فال کائنات اوشن امروزپنجشنبه 1 شهریور 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا