فال و طالع بینی روزانه پنجشنبه 8 آذر 1397

پنج‌شنبه 8 آذر 1397 طالع بینی
فال روزانه 
فروردین
عکس العمل‌های امروز شما به اتفاقات پیرامون بسیار سریع و شدید است، مراقبت باشید، چراکه با رفتارهای نسنجیده ممکن است عواقب بدی را برای خود رقم بزنید. شاید وقتی به خود بیایید که دیگر دیر شده است؛ وسط یک جر و بحث با مدیر!! باید بگوییم که متاسفانه در حال حاضر توانایی برتری یافتن در این بحث و مجادله را ندارید. پس توصیه می‌کنیم تا جایی که می‌توانید با این موقعیت کنار بیایید. این کنار آمدن به منزله شکست شما نیست، شما در حال بزرگ شدن و افزایش تجربه خود هستید.

اردیبهشت

اگر کیفیت رابطه عاطفی شما در حال نزول است و قصد دارید با بیان احساسات و حرف‌های جدید و عمیق، رابطه خود را بهبود ببخشید، بهتر است کمی در انتخاب سخنان خود دقت کنید. بیان این حرف‌های جدید ممکن است با عکس العمل‌های غیر منتظره ای از طرف مقابل مواجه شود. یک تصویر ناشناس برای طرف مقابل خود ایجاد نکنید و حرف‌هایی که از خودتان نیستند را بر زبان نیاورید. در این روزها باید بر سر مباحث اجتماعی، مذهبی و سیاسی نیز دقت بیشتری به خرج دهید. اگر در این حوزه‌ها نیز با نظرات مخالف طرف مقابل مواجه شدید، بهتر است به او احترام بگذارید.


خرداد

انرژی‌های عجیبی در اطراف شما وجود دارد، اما وقتی به زندگی خود نگاه می‌کنید، تصور می‌کنید که همه چیز به خصوص روابط اجتماعی به خوبی پیش می‌روند. اما همیشه آن چیزی که فکر می‌کنید در حال رخ دادن نیست. همیشه تلاش می‌کنید افکار و اهداف خود را با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارید. این کار از نظر شما اشکالی ندارد، اما باید بدانید که بیان احساسات کار راحتی نیست. مراقب باشید شاید در حین بیان احساسات، حرف‌هایی بزنید که شما را به موقعیتی عجیب وارد کند. باید بدانید که خارج شدن از این موقعیت دشوار خواهد بود و باید به گذشته رجوع کنید تا اشتباهات خود را جبران کنید.


تیر

از محدوده امنی که برای خود ساخته اید خارج شوید! با اینکه این کار دشوار است، اما برای رسیدن به اهداف خود باید دنیای جدیدی را زیر پا بگذارید. باید بدانید که با خارج شدن از این محدوده موانع کوچک و بزرگی در پیش روی شما خواهد بود، و همه چیز طبق میل شما سریعا رو به راه نمی‌شود. شما به راحتی به تمام خواسته‌های خود نخواهید رسید، در این مسیر باید تلاش زیادی از خود نشان دهید. اما نترسید، اوضاع آنقدر که فکر می‌کنید بد نیست! اعتماد به نفس داشته باشید و قضاوت دیگران را سرلوحه زندگی خود قرار ندهید.


مرداد

ایده‌ها و اهداف بزرگی در سر دارید، اما برای رسیدن به آن‌ها باید راهی دشوار و بلند را طی کنید. شما نیز دوست دارید سریعا به اهداف دلخواه خود برسید، اما این آمادگی را دارید که در صورت مواجهه با یک مانع، برای از میان برداشتن آن تلاش کنید؛ شما دوست دارید برای رسیدن به یک هدف بجنگید! شکست در شما وجود ندارد. در این مسیر تنهای قدرتی که به کمک شما می‌آید، صبر و تحمل است.

شهریور

امروز بیش از هر روز دیگری زیبایی‌های دنیا را به چشم می‌بینید. با اینکه زندگی مملو مشکلات و سختی‌هاست، و یک دنیای بی‌رحم پیرامون ما را فرا گرفته است، اما همیشه در هر نقطه می‌توان با تغییر نگرش، زیبایی‌های زیادی را مشاهده کرد. این را بدانید که یک نفر صد دارد تا قدرت امید را از شما بگیرد، و به شما القا کند که باید به دنیا نگاهی زشت پندار داشته باشید. با این وجود امروز و در این لحظه قدرت امید شما بسیار بالاست و کسی نمی‌تواند مانع تغییر نگرش شما شود. شما مانند یک بمب انرژی هستید، و منتظر یک مانع هستید تا مانند یک چاشنی عمل کرده و باعث انفجار انرژی مثبت شما شود. اما به جای خشونت، هوشیار باشید و با مخالفت‌ها منطقی برخورد کنید.


مهر

شما نمی‌توانید دمدمی مزاجی افراد نزدیک اطراف خود را تحمل کنید. درک این افراد برای شما دشوار است. با این حالت‌های آن‌ها کنار بیایید، اما بدانید که این رفتار آن‌ها بر روی برنامه‌‌های شما تاثیرات منفی زیادی خواهد داشت. درست است،‌ شما انسانی هستید که رفتار دوستانه را ترجیح می‌دهد، اما نباید اجازه دهید تا زندگی شما به هم بریزد! ممکن است در مواجه با این افراد با گفتن حرف‌های نابجا باعث پشیمانی خود شوید. خشونت را کنار بگذارید و فقط و فقط به دنبال یک راه منطقی باشید.


آبان

روند کار‌های خود را عوض کنید! امور روزمره شما به یک تغییر مهم و اصولی نیاز دارد. دلیل این تغییر این است که کارهای روزمره شما با اهدافتان هماهنگ نیست. در مسیر این تغییر به حمایت اطرافیان و نزدیکان خود احتیاج زیادی دارید. این حمایت می‌تواند مالی یا معنوی باشد تا شما را در شکست دادن مشکلات یاری دهد. بعضی‌ها با شما مخالفت می‌کنند و نقشه‌هایتان را غیر منطقی می‌دانند. اجازه ندهید تا این موضوع بر پیشرفت شما تاثیر منفی بگذارد.


آذر

امروز موقعیت‌های عجیبی رخ می‌دهند که شما علت آن‌ها را نمی‌دانید. در مواجه با این اتفاقات عجیب به خرافات رجوع نکنید. با یک ذهن باز و منطق صحیح نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهید. اگر ‌آن‌‌ها را درک نمی‌کنید، تنها دلیل آن نداشتن اطلاعات کافیست. برنامه کاری امروز شما متنوع است و انرژی زیادی برای عملی کردن آن‌ها دارید. در این میان استراحت خود را نیز فراموش نکنید و با ایجاد یک تناوب بین کار و استراحت، راندمان خود را بالا ببرید.


دی

اخیرا اتفاقات متنوعی باعث بالارفتن سطح خشونت شما شده اند، طوری که شما را در بروز این عصبانیت با مشکل مواجه کرده است. اطرافیان خود را از نیاز‌های خود آگاه سازید، وگرنه آن‌ها هیچگاه به سطح عصبانیت شما پی نخواهند برد. سایرین را از سطح انتظارات خود باخبر کنید. پنهان سازی احساسات به بهتر شدن وضعیت کنونی کمکی نمی‌کند. احساس خشم هر چه بیشتر سرکوب شود، آتش آن شعله ور تر خواهد شد. شما مسئولیت زیادی در قبال دیگران ندارید، پس از روی دوستی و معرفت کارهایی را قبول نکنید که برایتان بسیار دشوار است!

بهمن

شما هر کاری می‌کنید که از استرس و فشار‌های عصبی دور بمانید. اما در شرایط فعلی راه حلی به جز صبر پیش روی شما نخواهد بود. صبر کنید، زیرا اقداماتی که از امروز به بعد انجام می‌دهید تاثیر بلند مدتی بر زندگی و کار شما خواهند داشت، یک قدم اشتباه می‌تواند اوضاع را بدتر از آن چیزی بکند که فکرش را می‌کنید. اگر در این مسیر، بین شما و نزدیکانتان مشاجره‌ای پیش آمد، بهتر است با صداقت و منطق با مسئله رو به رو شوید. بیان حقیقت با رفتاری مهربانانه از بدتر شدن اوضاع جلوگیری می‌کند.


اسفند

رفتار ناشیانه نزدیکانتان، به خصوص دوستان شما باعث افزایش نگرانی شما شده است. اما نمی‌توان به طور قطع بیان کرد که ایراد کار از آن‌هاست و شما قطعا طرف حق هستید! افکار شما در دنیای امروز باعث شده که فکر کنید همه چیز دست به دست هم داده اند تا با شما مخالفت کنند و از اعتماد به نفس شما بکاهند. با این حال صبر کنید چراکه ممکن است در یک ثانیه نظر شما نسبت به دیگران عوض شود و به آن‌ها اطمینان کنید. به خواب‌هایی که در شب‌های گذشته دیده اید نمی‌توان اعتماد کرد، این رویاها تنها بر ترس افراطی شما اضافه می‌کنند.

فال روزانه 

فال روزانه شنبه 10 آذر 1397

فال روزانه 

فال وطالع بینی روزانه چهارشنبه 7 آذر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا