فال  و طالع بینی روزانه سه شنبه 27 آذر 1397

سه‌شنبه 27 آذر 1397 طالع بینی
فال روزانه 
فروردین
مهارت کنترل احساسات امروز زیاد به کارتان می‌آید. ممکن است عصبی شوید و اگر نتوانید بر احساسات خود مسلط باشید نتایج خوبی برایتان در پی نخواهد داشت. توانایی حفظ آرامش در هر شرایطی نشانه توانمندی  و قدرت در یک فرد است. سعی کنید نگرش مثبت خود به مسائل را حفظ کنید. تفکر مثبت به شما برای قدم گذاشتن در مسیر اهدافتان نیرو و انگیزه می‌دهد.

اردیبهشت
سعی کنید خودتان را از انرژی‌های منفی دور نگه دارید. به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید اگر بخواهید همه را در زندگی راضی و خوشحال نگه دارید نخواهید توانست به موفقیت و رضایت در زندگی برسید. برای خودتان اهمیت و احترام قائل شوید و نه در حق دیگران و نه در حق خودتان ظلم نکنید.  پرداختن به رفتارهای سطحی مثل برانگیختن حسادت یا امتحان کردن طرف مقابل در روابط عاطفی را کنار بگذارید و عشق خود را آلوده به رفتارهای بچگانه نکنید.

خرداد
امروز یک روز عالی خواهید داشت. روزی سرشار از انرژی و در عین حال همراه با آرامش که به شما کمک می‌کند کارهایتان را به سرعت تمام کرده و از باقی روزتان لذت ببرید. شما حق دارید که ساعاتی را به خودتان و علاقمندی‌هایتان اختصاص دهید. اعتماد به نفس بالای شما امروز کمک خواهد کرد تا دیگران نیز به توانایی‌هایتان پی ببرند و رویتان حساب باز کنند.

تیر
یک عالمه کار عقب افتاده دارید. این شما را دچار وحشت کرده و همین وحشت خود مانعی برای انجام کارهایتان می‌شود. پس تمرکز خود را حفظ کنید و بر خودتان مسلط باشید. حتی ممکن است یک معجزه رخ دهد. بنابراین امیدوارانه اولین قدم را بردارید و مطمئن باشید اگر با تمرکز و آرامش اقدام کنید کارها به خوبی پیش خواهند رفت و در پایان احساس رضایت بالایی از خودتان خواهید داشت.

مرداد
امروز کمی عصبی و پرخاشگر هستید، سعی کنید بر خودتان مسلط باشید و این هیجان دورنتان را برای انجام هرچه بهتر و سریعتر وظایفتان به کار بگیرید. شما به این کار قادرید چرا که همیشه بخش منطقی شخصیتتان از درون شما راهدایت می‌کند. مواظب باشید قولی به کسی ندهید که نتوانید به آن عمل کنید؛ ‌این می‌تواند شما را نزد دیگران بی اعتبار کند. همیشه برای همه چیز آماده باشید.

شهریور
شما فردی با اعتماد به نفس هستید اما مشروط. یعنی اینکه تنها در مواردی که اطلاعات کاملی از آن دارید به خودتان اعتماد می‌کنید و اگر احساس کنید اطلاعاتتان کافی نیست نسبت به خودتان دچار تردید می‌شوید و در مواجهه با دیگران مضطرب خواهید شد. بهتر است کمتر کمال گرا باشید تا بتوانید در هر شرایطی اعتماد به نفستان را حفظ کنید.  اگر در روابط عاطفی‌تان دچار مشکل شدید، تلاش کنید به شکلی منطقی و به دور از هیجان مسائل را حل کنید.

مهر
به خودتان اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید به اندازه کافی توانایی و اطلاعات دارید تا بتوانید از پس مسائل و مشکلات برآمده و اوضاع را کنترل کنید. امروز سطح انرژی بالای دارید و این انرژی در کنار آن درایت و موقعیت سنجی به موفقیت شما کمک خواهد کرد تا حدی که شایسته این خواهید بود تا برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌هایتان جشن بگیرید.

آبان
مراقب حرف‌هایی که می‌زنید باشید و قبل از اینکه سخن بگویید بیشتر فکر کنید تا ناخواسته موجب ناراحتی دیگران و ایجاد فضایی متشنج در بین خودتان و اطرافیانتان نشوید. سعی کنید کلا امروز خود را خیلی درگیر گفتگو با دیگران چه رو در رو و چه از طریق پیام و شبکه‌های مجازی نکنید وگرنه علاوه بر درگیری‌های ناخواسته از کارها و وظایف روزمره‌اتان نیز باز خواهید ماند.

آذر
امروز سطح انرژی بالایی دارید و نمی‌توانید یک جا آرام بگیرید. بهتر است با یک تمرکز و برنامه ریزی دقیق از این انرژری خود برای انجام مسئولیت‌ها و بروز استعدادهایتان بهره بگیرید. اعتماد به نفستان نیز از همیشه بیشتر است و چنان به توانایی‌های خود ایمان دارید که احتمال اینکه تصمیماتی با ریسک بالا بگیرید زیاد است. کمی آرامش خود را حفظ کرده و با منطق و واقع بینی بیشتری پیش بروید. 


دی
اهداف بلند پروازانه‌ای در سر دارید و از اینکه زمان به سرعت در حال گذر است مضطرب شده‌اید. باید صبر و تاب آوری را در خود تقویت کنید . اجازه دهید شور و شوقتان تازه بماند ولی در عین حال متوجه باشید که همیشه موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد. پس انتظار نداشته باشید همه چیز خیلی زود به نتیجه برسد. گذر زمان همیشه هم بد نیست و مطمئن باشید هر اتفاقی به وقت خویش نیکوست.

بهمن
امروز بیش از همیشه به خیال‌پردازی در مورد آینده مشغول خواهید شد. اما بدانید صبر بهترین کلید برای آرامش است. برای رسیدن به آرزوهایتان عجله نداشته باشید و همه چیز را به زمان بسپارید؛ در عین حال دست از تلاش و برنامه‌ریزی برندارید. بهتر است اهداف و آرزوهای خود را اولویت بندی کرده و به ترتیب اولویت و مناسب بودن شرایط برای رسیدن به آنها برنامه ‌ریزی کنید و از موانع و محدودیت‌ها نترسید.

اسفند
بلاتکلیفی احساس ناخوشایندی است. بهتر است شرایط خود را به خوبی بررسی کرده و با یک انتخاب و نتیجه‌گیری منطقی خود را از تردید و سردرگمی رها کنید. برای رسیدن به رویاهایتان مسیری طولانی پیش رو دارید. بهتر است با اهداف کوچک شروع کرده و دست از کمال‌گرایی و ایده‌آل‌گرایی بردارید؛ در عین حال همیشه رویاهایتان را باور داشته باشید و اهداف و قدم‌های کوچکتان را در مسیر رویاهای بزرگتان برنامه‌ریزی کنید.
فال روزانه 

فال وطالع بینی روزانه پنجشنبه 29 آذر 1397

فال روزانه 

فال وطالع بینی روزانه دوشنبه 26 آذر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا