فال وطالع بینی روزانه چهارشنبه 7 آذر 1397

چهارشنبه 7 آذر 1397 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین
گذشته‌ها گذشته است. سعی کنید خود را در زمان حال بیابید و هر آنچه از خطا یا ناراحتی در گذشته داشته‌اید را پشت سر رها کنید. حسرت خوردن برای گذشته تنها باعث می‌شود امروزتان را نیز از دست بدهید و فردا برای امروزی که از دست دادید افسوس بخورید. سعی کنید لحظات مثبتی را همین امروز برای خود خلق کرده و در کنار آن برای رسیدن به اهدافتان در آینده برنامه ریزی کنید. بد خلقی را کنار بگذارید و اجازه دهید روابط عاطفیتان با مشارکت شما و طرف مقابلتان با منطق و آرامش حل شود.

اردیبهشت

بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و طولانی اکنون زمان داشتن یک رابطه عاطفی مثبت و عالی فرارسیده است. بهتر است امروز زمانی را به با هم بودن با همسر یا نامزدتان اختصاص دهید. حتی اگر کارهایی دارید که باید انجام دهید بهتر است آنها را به زمانی دیگر موکول کرده و امروز به تقویت پیوندهای عاطفی‌یتان بپردازید. در مورد مسائل مالی و شغلی نیز بهتر است تصمیم‌گیری را به روزهای آینده موکول کنید. در آینده نزدیک شرایط مالی‌تان بهتر خواهد شد.


خرداد

اگر در محیط کار مشکلاتی پیش آمده نگران نباشید. وجود نظرات متفاوت در محیط کار برای حل مسائل طبیعی است. مهم این است که شما قادرید خود را با شرایط سازگار کرده و از عهده حل معضلات پیش آمده برخواهید آمد. امروز برای مجردها نقطه عطفی در روابط عاطفی است تا جایی که حتی ممکن است همسر آیند‌تان را ملاقات کنید یا حداقل نسبت به کسی جذب شوید که ظاهرا اکثر معیارهایی که شما برای شریک زندگی ایده‌آل قائل هستید را دارد. پس از این فرصت استفاده کرده و به آن فرد نزدیک شوید و علاقه خود را نشان دهید.


تیر

بهتر است دست از انزواطلبی بردارید و بیشتر به جمع‌های خانوادگی و دوستانه بروید یا در مراسم اجتماعی شرکت کنید. مطمئن باشید با این کار انرژی‌های مثبت زیادی به سمت شما سرازیر خواهد شد که می‌توانید آن را به دیگران نیز انتقال دهید. این روزها قدری حواستان از شریک زندگی‌یتان پرت شده و نسبت به او بی توجه‌اید. گاهی درگیری‌های روزمره باعث غفلت از خانواده و اطرافیان و ایجاد سوءتفاهم می‌شود. از این موضوع غافل نشوید و تلاش کنید اگر سوءتفاهم یا ناراحتی ایجاد شده آن را رفع کنید.


مرداد

اگر دچار تردید در تصمیم گیری در مورد یک موضوع هستید، به خوبی جوانب را سنجیده و با بررسی شرایط و موقعیتی که در آن قرار دارید، تصمیم نهایی خود را بگیرید. تصمیمات شما نه تنها خودتان که می‌تواند زندگی دیگران را نیز تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین نترسید اما هنگام قبول یا رد یک پیشنهاد به خوبی فکر کنید. اگر در روابط اجتماعی احساس فشار کرده و دچا استرس می‌شوید به جای فرار از موقعیت‌های اینچنینی سعی کنید راه حل مناسبی برای رفع آن و بازیابی اعتماد به نفس خود پیدا کنید؛ حتما موفق خواهید شد.

شهریور

خانواده بزرگترین دارایی انسان است پس قدر آن را دانسته و هنگام ارتباط با والدین یا خواهر و برادرتان صبور بوده و حتی اگر احساس می‌کنید شما را درک نمی‌کنند زود عصبانی و دلگیر نشوید. اگر احساس خستگی روانی می‌کنید شاید یک تغییر مثبت حتی اگر تنها یک تغیر کوچک در دکوراسیون اتاقتان باشد بتواند به شما کمک کند تا روحیه‌اتان بالا برود. اگر یک ایده کاری در ذهن دارید چند روز صبر کنید تا مسائل مبهم برایتان روشن شده و سپس تصمیم بگیرید.


مهر

شاید همیشه محافظه کار بوه‌اید اما امروز وقت آن است که ترس‌هایتان را کنار گذاشته و کمی ریسک کنید. کاری کنید که به آن علاقمندید و اجازه ندهید افکاری مانند اینکه “دیگر از سن من گذشته است” مانع شما برای لذت بردن از زندگی شود.  بدانید ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است و مطمئن باشید هر چیزی زمان مناسب خود را پیدا خواهد کرد. امروز بسیار محتمل است که یک خبر خوش دریافت کنید پس حواستان به گوشی تلفن همراهتان باشد.


آبان

شرایط مالی‌تان بهتر خواهد شد و می‌توانید خیلی از مشکلات خود را حل کنید. با اینکه ناامید هستید به زودی خوشبختی را احساس خواهید کرد و اتفاقات مثبت باعث خواهند شد روحیه‌تان بسیار خوب شود. از انرژی‌های مثبتی که به دست خواهید آورد بیشترین استفاده را کرده و سعی کنید هم در محیط کاری و هم در زندگی شخصی پرتلاش و مثبت‌نگر باشید.


آذر

امروز از آن روزهاست که جذابیت شما موجب خواهد شد بیش از روزهای دیگر مورد توجه قرار بگیرید. در عین حال مثل خیلی از روزهای دیگر پرداختن به رویاها و خیالپردازی کردن ممکن است موجب شود از واقعیت‌ها دور شده و در مورد حوادث و اطرافیانتان دچار پیشداوری و قضاوت نادرست شوید. اگر دوست یا شریک زندگی‌تان پرده از رازی در زندگی‌اش برداشت سعی کنید قبل از هر اظهارنظر یا نصیحت با او همدلی کرده و خوب او را بشنوید. به جای این که دوستانتان را را زیاد کنید بر عمق روابط‌تان بیفزایید.


دی

مدتی است روزمرگی باعث شده از خودتان غافل شوید. بهتر است بیشتر به خودتان توجه کنید؛ دستی به سر و روی خودتان و دستی هم به سر و روی دلتان بکشید و سعی کنید بیشتر از روزهایتان لذت ببرید. اگر فکر می‌کنید یکی از دوستانتان از شما دور شده است به او و خودتان زمان بدهید و مطمئن باشید دوباره به سوی شما خواهد آمد و همچون قبل به یکدیگر نزدیک خواهید شد. قدری بیشتر مراقب اعضای خانواده خود باشید تا بتوانید اگر نیاز دارند به آنان کمک کنید.

بهمن

خوتان را در یک سری محدودیت و خط قرمز قرار داده‌اید که باعث می‌شود در مسیر رسیدن به اهدافتان با موانع زیادی برخورد کنید. بهتر است آزادی عمل بیشتری به خود داده و راه‌های مختلفی را امتحان کنید. امروز ممکن است پس از کارهای خسته کننده دوستی قدیمی یا صمیمی را ملاقات کنید؛ دیداری که خستگی از تنتان بیرون می‌کند. در روزهای آتی شاهد تغییرات پیش بینی نشده‌ای خواهید بود که تحولی مثبت در زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد.


اسفند

امروز احساس می‌کنید که سرشار از انرژی هستید پس زمان خوبی است که قدم‌هایی اساسی در جهت رسیدن به اهدافتان بردارید. کمک نگرفتن از دیگران به معنای مستقل بودن نیست؛ گاهی نمی‌شود تمام مسئولیت‌ها را به تنهایی به دوش کشید. ممکن است نظرات و کمک‌های دیگران ذهن شما را پویاتر کرده و فرصت‌های بهتری در راه موفقیت برایتان مهیا شود. امروز را غنیمت شمرده و با اطرافیانتان گفتگوهای اصولی و سازنده داشته باشید، ‌در عین حال که بر روابط قوی بینتان تاکید می‌کنید.

فال روزانه 

فال و طالع بینی روزانه پنجشنبه 8 آذر 1397

فال آرزو

فال آرزو سه شنبه 6 آذر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا