فال وطالع بینی روزانه چهارشنبه 21 آذر 1397

چهارشنبه 21 آذر 1397 طالع بینی
فال روزانه 
فروردین
امروز حال و احوالتان با روزهای دیگر متفاوت است. اوضاع چندان بر وفق مرادتان نبوده و برخلاف روزهای گذشته نمی‌توانید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید. اطرافیانتان تغییرات رفتاری شما درک نکرده و این موضوع به شدت باعث آزار شما گشته است. نگران نباشید این حالات دائمی نبوده و به زودی تمام می‌شوند.


اردیبهشت
امروز از روزهای خوب ماه برای شماست. افکار مثبت و خوش بینی در وجودتان لبریز شده و همین موضوع باعث می‌شود که نتایج خوبی در محیط کار برایتان رخ دهد. البته این خوشحالی ناشی از خبر خوبی است که به دستتان رسیده است. فرصت‌های زیادی پیش رو دارید، برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است که قدم‌های اول را تا می‌توانید محکم و استوار بردارید چرا که دیوار کج تا ثریا نیز کج خواهد رفت.


خرداد
روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید. امروز استرس در وجودتان کاهش یافته و کمی حالتان بهتر شده است. سعی کنید انرژی از دست رفته تان را بازیابی کنید. کمی استراحت، گپی با دوستان و یا حتی پختن غذای مورد علاقه‌تان می‌تواند همچون قرصی انرژی زا توانتان را چندین برابر کند. در مورد مسائل مالی به مشکلی برخورده‌اید، نگران نباشید به زودی با رسیدن پولی مشکلات حل خواهد شد.

تیر
برای رسیدن به هدفتان پا در مسیری گذاشته‌اید اما در میانه راه تصمیم به تغییر در آن می‌شوید. هر چند که تغییر ناگهانی سخت خواهد بود ولی نگران نباشید. ریسک شما در انتهای کار جواب خواهد. سعی کنید که به روابط عاطفیتان پایبند باشد. افراد زیادی هستند که شما می‌توانید با آن‌ها اوقات خوشی را سپری کنید ولی این را بدانید که تنها یک نفر نیمه گمشده شما خواهد بود. پس بهتر است با خود رو راست بوده و یکی را انتخاب نمایید.


مرداد
امروز هم به مانند چند روز گذشته همچنان عصبی هستید. زندگی خصوصیتان در حال تغییر است و دلیلش چیزی جز تغییر در رفتار و کردارتان نیست. سعی کنید خودتان این مشکل را حل کرده و کم حوصلگیتان را سر دیگران خالی نکنید. چرا که ممکن است در همین اوضاع حرفی بزنید و باعث رنجش خاطر اطرافیانتان شوید. فردی باعث آزار شما شده است بهتر است در این روزهای نه چندان خوب از او فاصله گرفته تا کمی آرامش پیدا کنید.


شهریور
مدت زمانی که دلتان می‌خواهدکمی متفاوت زندگی کنید. به زودی در کلاسی ثبت نام و یا در برنامه‌ای متفاوت شرکت خواهید کرد. به طور مثال به کلاس موسیقی رفته و یا در کلاس‌های کامپیوتر شرکت می‌کنید. کلاس‌هایی که کاملا از روند زندگی کنونی شما جدا هستند. حواستان باشد آنچه که برای روابط عاطفیتان پیش آید نتیجه اعمال خودتان است، بنابراین برای رضایت از زندگی رفتار خود را تغییر دهید.


مهر
امروز واقعه‌ای رخ می‌دهد که می‌فهمید همیشه آنچه که اکثریت می‌گویند صحیح نیست. پس برای یکبار هم که شده از تکیه کردن به اطرافیان خودداری کنید. روی پای خود بایستید و کاری که به نظر خودتان صحیح است را انجام دهید. در روزهای اخیر موضوعی باعث کلافگیتان شده است، ولی از دوستی حرفی می‌شنوید که تا حدودی باعث آرامش شما می‌گردد. سعی کنید این روزهای پر التهاب را با خونسردی طی کنید.


آبان
امروز برای انتخاب مسیری بسیار دودل هستید. تمام ذهن و افکارتان درگیر این موضوع شده و نمی‌دانید که کدام راه صحیح است. فقط به این نکته دقت کنید که برای پیشرفت‌های بزرگ بایستی مسیرهای نو و جدید را امتحان کنید. شک نداشته باشید که در طول مسیر موانع زیادی جلویتان قرار خواهند گرفت ولی شما فردی هستید که با تمرکز زیاد از پس این مشکلات بر خواهید آمد.


آذر
اخیرا در زمینه کاری به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اید. درست است که شما نقش بسزایی در این موفقیت‌ها داشته‌اید ولی این موضوع نباید باعث غرور بیش از حد شما گردد. شما بدون کمک همکارانتان قادر به پیشرفت نبود، این را هرگز فراموش نکنید. اگر مجرد هستید از صبح احساس می‌کنید که فردی به شما علاقه مند است و مدام زیر نظرتان گرفته است، خود را به بی تفاوتی زده تا او به سمتتان بیاید.


دی
چند روزی است که قصد خرید کالایی رو دارید. بهتر است با دیگران مشورت کرده و امروز خرید خود را نهایی کنید. در این خصوص بهتر است وسواس را کنار گذارید چرا که فقط باعث اتلاف وقتتان خواهد شد. امروز یکی از دوستانتان در مقابلتان قرار گرفته و حرف‌هایی بین شما رد و بدل می‌شود که اصلا انتظارشان را نداشتید. این صحبت‌های به ظاهر بد در آینده کمک حال شما خواهند شد. سعی کنید به وعده‌های خود قبل از اینکه کدورتی ایجاد شود عمل کنید.

بهمن
سعی کنید از صبح که بیدار می‌شوید انرژیتان را تقسیم بندی کنید. امروز روزی است که باید بیشتر وقتتان را به دیگران اختصاص دهید. شما به طور کلی فردی نیکوکار هستید و از انجام کار خیر کوتاهی نخواهید کرد. قطعا محبت‌های شما به دیگران بی‌جواب نخواهد ماند و در لحظه‌ای که انتظارش را ندارید پاسخش را دریافت می‌کنید. در این حین با فردی آشنا می‌شوید که با جهان بینی بزرگش دید شما را نسبت به گیتی تغییر خواهد داد. از وجود چنین افرادی در اطراف خود بهره کامل را ببرید.

اسفند
امروز بسیار زودرنج شده و حتی سر مسائل پیش پا افتاده هم ناراحت می‌شوید. اگر چه این دلخوری‌ها کوتاه است ولی تاثیرات عمیقی روی وجودتان خواهد گذاشت. بهتر است با استفاده از روشی روح خود را بزرگ کرده تا اینگونه مسائل کوچک اثری بر آن نداشته باشد. در فکر یک تغییر بزرگ در زندگیتان هستید. این تغییر می تواند در روابط عاطفی و یا در موضوعات کاری باشد. اگر با مشورت دیگران قدم به سوی این تغییرات گذارید به موفقیت دست خواهید یافت. در انتهای شب دوستی با شما تماس می‌گیرد، اگر مرتکب خطایی شده او را ببخشید.
فال روزانه 

فال وطالع بینی روزانه شنبه 24 آذر 1397

فال روزانه 

فال و طالع بینی روزانه سه شنبه 20 آذر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا