فال وطالع بینی روزانه پنجشنبه 29 آذر 1397

پنج‌شنبه 29 آذر 1397 طالع بینی
فال روزانه 
فروردین
امروز روزی است که باید وقت بیشتری برای انجام کارهای خانه گذارید. می‌توانید لیستی از کارهای روزمره مانند خرید کردن و یا تمیز کاری تهیه کرده و طبق برنامه پیش روید. امروز جوی آرامی هم در محل کار و هم در منزل برقرار است و این یک فرصت طلایی برای تمرکز در انجام کاری که مدت‌هاست در به نتیجه رساندن آن هستید. عجله نکنید نتیجه تلاشتان را تا شب خواهید دید. امروز زمان انجام کارهای مورد علاقه‌تان نیست بهتر است آن‌ها را به زمان دیگری موکول نمایید.

اردیبهشت
امروز سطح انرژی درون وجودتان به بالاترین حد رسیده است. از لحاظ جسمانی بسیار سرحال هستید و وقت آن رسیده است که با فعالیتی هیجان انگیز این انرژی فوق العاده را تخلیه نمایید. سعی کنید از این موج مثبت به نحو احسن استفاده کرده و قدر این روز به یادماندنی را بدانید.به همه نشان دهید که نباید شما را دست کم بگیرند. البته نیازی است که برای خودنمایی از رفتار تند و تهاجمی استفاده کنید، کافی است با دلایل منطقی بتوانید اطرافیانتان را قانع کنید. این خود بهترین دلیل برای توانمدی شماست.

خرداد
امروز روز شماست. با اولین تشعشعات طلوع خورشید قدرتتان چند برابر شده و به راحتی کارهایتان را پیش می‌برید. در ادامه روز عملکرد و رفتارتان مورد تحسین همکارانتان قرار خواهد گرفت. بهتر است امروز کارهایی که مدت‌هاست پشت گوش انداخته‌اید را انجام دهید. زمانی بهتر از امروز برای جلو بردن و پیشرفت این گونه کارها تا چند ماه آینده نخواهید یافت. موانع و مشکلات حل نشده گذشته را امروز به سادگی پشت سر خواهید گذاشت.

تیر
امروز بایستی در مقابل مسائل و مشکلات پیش آمده بر اساس عقل و انچه که منطق می‌گوید عمل کنید. مبارزه بدون داشتن استدلال عقلی نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت. تلاش کنید که با خونسردی کامل تمرکزتان را حفظ کنید و از مواضعتان به سادگی کوتاه نیایید. امروز خودتان را با گروهی که در آن هستید هماهنگ کنید. کار تیمی و همکاری با سایر افراد گروه مهمترین فاکتور در موفقیت نهایی است. تک روی و خود سر بودن در کارهای گروهی نه تنها به نتیجه نمی‌رسد بلکه باعث از بین رفتن تمام تلاش گروه می‌گردد.

مرداد
امروز باورتان نمی‌شود که همه چیز طبق خواسته شما پیش رفته است. از اینکه از دور همه چیز را تحت نظر داشته باشید، لذت می‌برید. اما تنها کافی نیست که شاهد جریان امور باشید و همه چیز به طور دلخواهانه پیش برود. خود شما نیز بایستی در این بین نقش فعالی داشته باشید و بتوانید حرکت را به سمت پیشرفت و موفقیت پیش ببرید. امروز مواظب باشید که با رفتارتان باعث دلخوری دیگران نشوید.

شهریور
بهتر است برای رها شدن از هیاهوی دنیای اطرافتان زمانی را استراحت کنید. به جای خلوتی رفته و از آرامش و سکوت آن نهایت لذت را ببرید. هر چند که آنقدر دل مشغولی دارید که بیش از چند ساعت نمی‌توانید خود را از این وضعیت نجات دهید. چه بخواهید و چه نخواهید یک تماس تلفنی از طرف نزدیکانتان می‌تواند رشته افکار و تمرکزتان را کاملا بر هم بزند. در هر صورت در این هفته حتما زمانی را به خود اختصاص دهید.

مهر
امروز از آن روزهایی که حالتان بسیار خوب است. همه چیز از دید شما مثبت و کارها همگی روی غلتک افتاده‌اند. پس تا می‌توانید از این روز خوب و حال مناسب بهره ببرید. به نظر می‌رسد اگر از اراده قوی و عزم راسختان نیز بهره ببرید کارها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرند. اجازه ندهید که تعداد زیاد کارها و یا موانع خللی در حرکت شما ایجاد نمایند. با تمرکز به سمت محقق شدن اهدافتان بروید.

آبان
امروز حال و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید، حتی به سختی می توانید از جای خود بلند شده و رختخواب شیرینتان را ترک کنید. پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه تنبلی و کسالت بر شما غلبه کند تمامی انرژیتان را جمع کرده و با یک صبحانه دلچسب روزتان را شاداب کنید. امروز بهتر است که نسبت به افکار و عقاید دیگران انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید. اگر بخواهید که بر عقاید متعصبانه خود پافشاری کنید نتیجه‌ای جز درگیری و تشنج بدست نخواهید آورد.

آذر
کمی از دنیای تخیلاتتان فاصله بگیرید و منطقی فکر کنید. شاید در برخی مواقع قوه خیال بتواند ایده‌های خلاقانه‌ای به شما بدهد ولی این موضوع همیشگی نیست. عاقلانه برخورد کردن با موضوعات افکار شما را به سمت منطقی شدن سوق می‌دهد. بهتر است در انجام کارها از ترکیب عقل و روحیه مبارزه جویتان بهره ببرید. از ترکیب فوق العاده به نفع خودتان استفاده کرده و مسیر را به همان سمتی که می‌خواهید پیش ببرید.


دی
امروز احساسات و عواطفتان برانگیخته‌ شده‌ و به شما انگیزه‌ای می‌دهند تا در برابر آسیب‌ها از خود دفاع کنید. افزایش احساسات تا زمانی خوب است که لطمه‌ای به نتیجه کار وارد نسازد. حواستان باشد که از قسمت منطقی ذهنتان هم بایستی استفاده کنید و نمی‌توان کاملا به احساسات تکیه زد. اگر کسی در برابر ایستاد و یا با شما مخالفت کرد رفتار نابخردانه‌ای از خود نشان ندهید.

بهمن
امروز شما در اوج خواهید بود. احساساتتان به حدی بالا رفته است که هیچ کس توانایی روبرویی با شما را ندارد. با شهامت و شجاعت مثال زدنی موانعی که سر راهتان است را به سادگی پشت سر خواهید گذاشت. امروز برنامه‌هایی که در گذشته ریخته‌اید همگی بدون هیچ مشکلی پیش خواهند رفت و به طور عجیبی مورد حمایت و کمک دیگران قرار خواهد گرفت.

اسفند
رویاپردازی هم به مانند تمامی کارها حد و اندازه‌ای دارد. سعی کنید هر چیزی را در حد اعتدال رعایت کنید. وقتی دیگران صحبت می‌کنند میان حرفشان نپرید. به طور کلی امروز به شما پیشنهاد می‌شود که بیشتر شنوا باشید تا از دهانتان استفاده نمایید. این کار هم برای شما سود دارد و هم برای اطرافینتان. امروز روز برداشت شماست. هر بذری را که در گذشته کاشته‌اید امروز برداشت خواهید کرد. چه آن بذر باب میل شما باشد و چه برخلاف عقایدتان
منبع:ستاره
فال روزانه 

فال و طالع بینی روز شنبه 1 دی 1397

فال روزانه 

فال  و طالع بینی روزانه سه شنبه 27 آذر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا