فال نوستراداموس جمعه 31 مرداد 1399

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

 

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

فروردین
کسی به یاری شما خواهد شتافت و از مشکلات و گرفتاری خلاصتان میکند پس نترسید و صبور باشید اندک زمانی تا حاصل شدن این امر مانده.

 

ارديبهشت
مراقب باشید که چه سخنانی از دهانتان خارج میشود و به دنبال دو بهم زنی نباشید زیرا این کار روزی دامن گیر خودتان خواهد شد و موجب میشود مشکلاتی اساسی برایتان رخ بدهد.

 

خرداد
مشکلات خانوادگی در پیش دارید و ممکن است بگومگويي بین شما و یکی از آنها رخ بدهد و این مورد بدلیل گستاخی های فراوان شما رخ میدهد پس مراقب اعمال و رفتار خود باشيد.

 

تیر
صله رحم و میهمانی های فراوانی در پیش دارید و از این دورهمی ها بسیار لذت خواهید برد.جانب احتیاط را نگه دارید و بدون تفکر اقدام به امری نکنید.

 

مرداد
مراقب باشید تا اعمالی انجام ندهید که موجب گرفتاریتان شود زیرا انجام کارهای عجولانه و سبکسرانه به شما آسیبهای فراوانی وارد خواهد ساخت.

 

شهریور
زندگی مشترکی در پیش دارید و بزودی ازدواج خواهید کرد آن هم با فردی که مدتها دل در گرو او دارید. از این سعادتمندي نهایت لذت را ببرید.

 

مهر
به دلیل رفاه مالي بسیار تن پرور بار آمده اید و نمی توانید به تنهایی امور شخصی تان را مدیریت کنید بهتر است خودتان را اصلاح کنید و کمی مسئولیت پذیر باشید.

 

آبان
برای اعضای خانواده خود همواره نگرانی دارید و از آینده‌ای که قرار است رخ بدهد بسیار واهمه دارید اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد چراکه گزندی به آنان نميرسد.

 

آذر
مدتی ست که سلامتی و تندرستی خود را از دست داده اید و این مورد به دلیل تن پروری و عدم رعایت خورد خوراکتان رخ داده پس در رفتارهای غذایی و بدنی خود تجدید نظر کنید.

 

دی
اخبار مسرت آمیزی در رابطه با یکی از عزيزانتان خواهید شنید و موجب مسرت فراوان شما خواهد شد.ازدواجی موفق با فردی خوش سیما و مهربان در پیش دارید.

 

بهمن
برای رسیدن به موفقیت از دیگران سو استفاده نکنید و به جای سرنگون کردنشان با آنها همکاری مشترکی داشته باشید تا به اتفاق یکدیگر به هدفتان برسيد.

 

اسفند
سیاحتی چند روزه به علت ماموریت کاری در پیش دارید و امکان دارد در این سفر با فردي ملاقات کنید و دلبسته او شوید ، از ابراز احساستان نترسید و اقدام کنید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس یکشنبه 2 شهریور 1399

فال ابجد روزانه

فال روزانه/فال ابجد روزانه پنجشنبه 30 مرداد 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا