فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه 26 مهر 1399

شنبه 26 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

دوست عزیزی که ٢۶ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی سرزنده و بشاش، خلاق، عملگرا، قابل اعتماد، طرفدار سادگی و دارای قدرتی فوق العاده در مدیریت و رهبری هستید. شما می توانید از پس کارهایی که به جسارت و مسئولیت پذیری بالایی نیاز دارند به خوبی بربیایید. با این همه بی صبری و ولخرجی هم ویژگی های منفی قابل توجهی هستند که باید کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما فشارهای عصبی و نگرانی هایی که برایتان پیش می آیند می توانند روی سلامت جسمانی شما هم اثر منفی داشته باشند. سعی کنید انجام کارهایی که باعث آرامش شما و تخلیه ی فشارهای عصبی می شوند را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانید. امسال درگیری های مختلفی بر سر مسائل مادی خواهید داشت. شاید بخواهید فعالیت های تجاری جدید را آغاز کنید، یا درگیری های حقوقی بر سر املاک و مستغلات داشته باشید. در هر صورت اگر بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید پول بسیار زیادی به حسابتان روانه خواهد شد. در ماه های پایانی سال پول زیادی را صرف بازسازی و تعمیرات خانه تان خواهید کرد. تلاش هایی که در زمینه ی حرفه ای از خودتان نشان می دهید بی نتیجه نخواهند ماند و رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای را در زمینه ی کاری شاهد خواهید بود. زندگی زناشویی شما با عشق، محبت و حمایت دوجانبه همراه خواهد بود و مشکلات گذشته هم تا حدود زیادی حل خواهند شد. اسفند، اردیبهشت، مهر و آبان بهترین ماه های سال هستند.‍‍

 

فروردین
بهتر است که به امورات خود توجه کنید و از سر کشیدن در کارهای دیگران خودداری کنيد چرا که این کار نه تنها سودی برای تان ندارد بلکه موجب زیر سوال رفتنتان در مقابل بقيه خواهد شد و باعث می‌شود تا آنها با شما برخورد جدی داشته باشند.

 

ارديبهشت
اوقات فراغتی در پیش دارید که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده خواهید کرد و با دوستان خود به تفریح و خوشگذرانی خواهید پرداخت این موقعیت می‌تواند خستگی و رخوت چند وقت اخیر را از شما دور نماید.

 

خرداد
شخصی در اطراف شماست که بسیار حسادت می ورزد و سعی دارد تا برای تان مشکلاتی پدید بیاورد که البته راه به جایی نخواهد برد و خداوند به شما کمک خواهد کرد تا از مکر وحیله او در امان بمانید.

 

تیر
به علت ازدواج یکی از نزدیکانتان جشنی در پیش خواهید داشت که برای تان خیلی خوشحال کننده خواهد بود و اوقات خوش و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

مرداد
شخصی به شما کمک خواهد کرد تا غم و اندوه گذشته را به دست فراموشی بسپارید، این فرد با مهر و محبت فراوانش شما را در زندگی بسیار سعادتمند خواهد کرد و احساس خوشایندی را به شما منتقل می کند.

 

شهریور
به آروزی بزرگی که در سر دارید خواهید رسید و این مورد برای تان عملی می شود فقط باید کمی صبور باشید چرا که زمان وقوع آن به آهستگی صورت می‌گیرد و شما نباید در این امر عجله و شتاب به خرج دهید.

 

مهر
دیدار با دوستان قدیمی خود خواهید داشت و این تجدید خاطره می تواند شما را به دور دستها ببرد و اوقاتی که در زندگی هیچ غم و مشکلی نداشتید این ملاقات و دیدار ها بسیار برای روحیه شما مفید خواهد بود.

 

آبان
موقعیتی برای تان پدید می آید که می توانید اوقات خوشی را تجربه کنید و روی خوش زندگی را هم ببینید اگر در تلاش باشید می توانید این شرایط را برای خودتان پایدار نگاه دارید.

 

آذر
خبرهای تعجب برانگیزی به دستان خواهد رسید و اتفاقاتی که مدتها منتظرش بودید به یکباره برای تان رخ خواهد داد این وضعیت ممکن است باعث شود تا دست و پایتان را گم کنیم اما به زودی شرایط براي شما نرمال می‌شود.

 

دی
اگر مهمانی در پیش دارید و یا مجبور شدید که در جمعی از افراد غریبه حضور یابید نباید از این موضوع استرس داشته باشيد چرا که آنها با شما خوب رفتار خواهند کرد و بسیار شما را تحویل خواهند گرفت.

 

بهمن
اگر اقدام به کاری کرده‌اید و یا دست به معامله یا شراکتی زده‌اید مطمئن باشید که موفقیت با شما خواهد بود و سود خوبی از این طریق نصیبتان می‌شود فقط ممکن است کمی زمان ببرد.

 

اسفند
اگر به دنبال کسب مال و ثروت می باشید خوشحال باشید چرا که به زودی این امر عملی خواهد شد و به املاک و مستغلات خود خواهید افزود.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس پنج شنبه۲۴ مهر ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا