فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹

سه‌شنبه 22 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

فال نوستراداموس

دوست عزیزی که ٢۲ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار پرانرژی، قابل اعتماد، منظم، عاشق کمک کردن به دیگران و جسور و با شجاعت هستید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود و در تمام طول سال از نعمت سلامتی بهره مند خواهید بود. با این حال فشار و استرس کاری ممکن است از لحاظ روانی سلامت شما را به خطر بیندازد. برای غلبه به این انرژی های منفی شاید بهتر باشد اواخر سال به یک سفر زیارتی بروید. مواظب باشید با رفتارهای بیش از حد احساساتی خودتان را به دردسر نیندازید. به لطف سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده اید وضعیت اقتصادیتان به میزان قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد

فروردین
امور قانونی و دادگاهی در پیش دارید و بعلت مشاجره با اشخاصی ممکن است دچار مشکلاتی شوید اما نگران نباشید چراکه موفقیت با شخص شما خواهد بود.

 

ارديبهشت
مشکلاتی برایتان بوجود خواهد آمد و ممکن است در محیط خانوادگی بحث و درگیری داشته باشيد که البته موضوع مهمی نمی باشد و براحتی برطرف خواهد شد.

 

خرداد
تا چند وقت دیگر برایتان اتفاقات بسیار خوشایندی رخ خواهد داد که موجب میشود تا مدتها شاد و خوشحال باشید این اتفاق مثبت ممکن است ازدواج یکی از افراد خانواده شما باشد.

 

تیر
به کسی علاقه فراوانی دارید و تمایل دارید تا به نحوی او را از اين امر آگاه سازید. او بزودی با این احساس شما پی خواهد برد پس نگران نباشید و اندکی صبور باشید.

 

مرداد
به مراد قلبی خود خواهید رسید و بزودی ازدواج و وصال به یار در پیش دارید آغاز این زندگی جدید برایتان بسیار شیرین و دلپذیر خواهد بود.

 

شهریور
براي امری که در حال تلاش برای آن هستید و تمامی انرژی خود را صرف آن کرده اید پیروزی با شما خواهد بود و میتوانید به اهدافی که دارید دست پیدا کنید.

 

مهر
روابط عاشقانه ای دارید و این فرد با شما صادق است پس نیازی نیست نگرانی به دلتان راه بدهید از شک و دودلی دست بردارید و به او اعتماد کنید.

 

آبان
در محیط کاری با شخصی روابط عاشقانه ای را آغاز خواهید کرد که موجب میشود از هر نظر پیشرفت خوبی داشته باشید فقط باید مراقب باشید تا کسی متوجه اين امر نشود.

 

آذر
محفلی در پیش دارید که بسیار برایتان پیشرفت و موفقیت بدنبال خواهد داشت پس در تلاش باشید تا حتما شرکت نماييد.

 

دی
شخصی علاقه فراوانی به شما دارد اما شما نسبت به او بی توجهيد اگر توجهتان را نسبت به او نشان دهید زندگی سعادتمندي پیش رو خواهید داشت.

 

بهمن
زندگی روشن و سعادتمندي در پیش خواهید داشت و موفقیت برای شما خواهد بود ، صبور باشید و منتظر شرایط مناسب بمانید.

 

اسفند
به موفقیت خوبی در یک مشکل بزرگ خواهید رسید و با تلاش و کوشش فراوان خود این امر را میسر خواهید کرد اگر مراقب باشید دیگر دچار چنین گرفتاريهايي نخواهید شد.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس پنج شنبه۲۴ مهر ۱۳۹۹

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس دوشنبه 21 مهر 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا