فال روزانه/فال نوستراداموس یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹

یکشنبه 20 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

دوست عزیزی که ۲۰ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی تان همیشه حرف دل خود را پنهان کرده‌اید، اما در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود فرصتی پیدا می‌کنید تا این رویکرد را تغییر دهید و حرف‌های دل خود را با صراحت به اطرافیان بگویید. آذر ماه امسال شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش بگذرانید و لحظه‌های خوشی را سپری نمایید. در ماه بهمن به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید و با موفقیتی چشمگیر روبرو می‌شوید.

پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

فَروردين :

برنامه ریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معامله ای که سرمایه گذاری کرده شانس می آورید و سود خوبی نصیبتان می شود.

اُرديبهشت :

فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

خُرداد :

فردی شجاع, قوی و پر نفوذ هستید که خیلی زود رهبری را بر عهده می گیرید و هر کجا باشید در راس امور قرار می گیرید. از قدرت خود برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

تير :

مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می شوید. اما نباید کنترل خود را از دست بدهید. با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آنها غلبه کنید.

مُرداد :

غم و غصه از شما دور می شود و سر و سامان می گیرید. در زندگیتان تغییر و تحولی رخ می دهد که مطابق میل شماست.

شهريور :

نماد فضولی و کنجکاوی بیش از حد. مراقب حرف زدن خود باشید و سفره دل خود را پیش هر کس باز نکنید چون ممکن است به ضرر شما تمام شود. کمی رازدار باشید.

فال آنلاین حافظ

مِهر :

تحت حمایت قرار می گیرید و به امنیت و آسایش می رسید. اضطراب آینده را نداشته باشید وضع مالی تان خوب می شود.

آبان :

نشانی از درگیری و اختلاف است ولی با تلاش بسیار می توانید بر آن غلبع کنید.

آذر :

احتمال دارد کسی در کمین باشد که به شما صدمه برساند. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.

دِى :

به زودی در مدتی کوتاه صاحب مال و ثروت فراوانی می شوید. بر تلاش خود بیفزایید.

بهمن :

به سرمایه گذاری مطمئن بپردازید. بذر صحبت را در همه جا بکارید تا ثمر ببرید. صاحب دو فرزند می شوید که در جامعه سربلند خواهند شد.

اسفند :

عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت صحیحی داشته باشید. رفتار خود را با دوستان و نزدیکانتان تغییر دهید.

 

تعبیر خواب………

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس دوشنبه 21 مهر 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه 19 مهر 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا