فال روزانه/فال نوستراداموس چهارشنبه 16 مهر 1399

چهارشنبه 16 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

 فال نوستراداموس 

دوست عزیزی که 16 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

می خواهید تصمیمی بزرگ در زندگی تان بگیرید اما کمی نگرانید، امسال زمان خوبی ست تا ایده هایتان را عملی کنید. در ماه دی تلاش هایتان را دوبرابر کنید تا نتایج کارتان را تا آخر سال ببینید. اگر چه سرتان شلوغ است و وقت کافی ندارید اما دوستان تان را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید. کنار آنها بودن روحیه شما را تغییر می دهد. کاری را شروع کرده اید، اگر چه موانعی سر راهتان قرار دارد اما خیلی ساده از تمام آنها خواهید گذشت. گره ای که در وضعیت مالی شما افتاده، در اواسط سال باز خواهد شد. امسال از آن سالهایی ست که از هر دقیقه اش لذت خواهید برد، از آن نهایت لذت را ببرید.‍‍

فروردین
دوستان احمق و نا اهلی دارید که همیشه بباعثبدشانسی و مشکلات برای شما میشود از آنها دوری کنید آنها منتظرند تا بتوانند در لحظه مناسب به شما آسیب برسانند.

 

ارديبهشت
با عشقتان به مشکلاتی برخورده اید که برایتان ناراحت کننده است. عقل منطقی باشید و سعی کنید همه چیز را با صحبت حل و فصل کنید.

 

خرداد
نشاندهنده ی از بین رفتن یک رابطه است ،.حواستان به گفتار و حرکات تان باشد و به دیگران احترام بگذارید تا مشکل و سختی بر نخورید.

 

تیر
طالع و شانس خوبی دارید و با افراد مهم و بزرگ دیدار خواهید داشت سفری خاطره انگیز و دلپذیر منتظرتان است.

 

مرداد
برنامه و نقشه ای بزرگ در سر دارید که بهتر است از شک و تردید دوری کنید و کارتان را آغاز کنید و تلاش کوشش کنید تا به موفقیت برسید.

 

شهریور
نقشه های بزرگ و نویی در سر دارید که پیشنهادهای خوبی هم دریافت می کنید، سعی کنید همه چیز را به خوبی بررسی کنید و سپس قبول کنید تا به مشکل بر نخورید

 

مهر
مشکلات و سختیهای در زندگی پیش رویتان است پس بهتر از تلاش و کوشش تان بیشتر کنید و از چیزی نترسید تا بتوانید آنها را حل کنید.

 

آبان
پول و ثروت خود را برای کمک به دیگران صرف می کنید و یا مقدار بسیار زیادی از آن را در یک پروژه از دست می‌دهید و ضرر می‌کنید پس مراقب باشید.

 

آذر
به مسافرت خواهید رفت که ممکن است خارج از کشور باشد پس خودتان را آماده کنید و همه چیز را مهیا کنید این سفر خوبی برای تان خواهد بود و حالتان را خوب میکند.

 

دی
شما انسان ماجراجویی هستید و دوست دارید همه چیز را بدانید و از هر کاری سر در بیاورید اما بهتر است حواستان باشد تا آسیب نبینید.

 

بهمن
بهتر است به خودتان تکیه کنید و مستقل باشید و دیگر به دیگران وابسته نباشید چرا که این وابستگی برای تان مشکل ساز خواهد بود و شما را تنبل می کند.

 

اسفند
شما خانه و خانواده تان را دوست دارید در کنار آنها احساس امنیت و آسایش داده به آنها وابسته اید بدانید که شما فردی مفید و خوب برای جامعه هستید

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه 19 مهر 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا