فال روزانه/فال نوستراداموس دوشنبه ۲۴ شهریور۱۳۹۹

دوشنبه 24 شهریور 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس روزانه :

 

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخمی باشد

 

فروردین
بهتر است کمی‌ به اطرافتان دقت کنید،آنقدر درگیر کار و آینده شده اید که از دنیای واقعی و اطرافتان دور شده اید،پس به اطرافتان دقت کنید.

 

ارديبهشت
درگیری مشکلات و سختیهایی خواهید شد.از دوستان همیشه مخالف دوری کنید که برایتان دردسرساز هستند. عصبانیتتان را کنترل کنید و آرامشتان را حفظ‌ کنید.

 

خرداد
شما بسیار واقع بین هستید و از رویارویی با مشکلات نمیترسید.گاهی یادآوری خاطرات خوش گذشته بسیار برایتان لذتبخش است و به شما آرامش میدهد.

 

تیر
از نقاط ضعف و نقصهایتان نترسید، شما باید با تقویت و ازبین بردن آنها بتوانید خوش بدرخشید و به موفقیت برسید.

 

مرداد
شما به خوبی‌میتوانید به دیگران انگیزه و‌ امید بدهید تا انها به خوبی از مهارتها و تواناییهایشان بهره ببرند تا به موفقیت برسند.

 

شهریور
به خودتان و آراستگیتان اهمیت بدهید و توجه زیادی به درستی و پاکی در کارهایتان داشته باشید. از کمک دوستانتان بهره ببرید که به موفقیت تان کمک میکند.

فال حافظ آنلاین

مهر
شما اکروز بسیار پویا و شاد هستید و‌زندگیتان تغییرات مثبتی داشته است. اما بهتر است هیجانات و احساسات زیادتان را کنترل کنید.

 

آبان
مشکلات و‌سختیهای کسی به کمک‌ تو باز میشود.پس به او کمک کن بدان که پاداشش را بعدها خواهی گرفت.تو بسیار مهربان و با محبت هستی و برای عشقت هرکاری میکنی.

 

آذر
زمانی که به گذشته برمیگردید بهتر است به یاد خاطرات ناخوشایند و بدتان نیفتید،چرا که شما را اذیت میکند.به روزهای خوب‌و‌خوش و‌خاطرات لذتبخشی که شما را شاد میکند فکر کنید‌.

 

دی
شما بسیار نگران وضعیت سلامیتیتان هستید و در این فکر هستید که آن را بهبود بخشید،بهتر است از انجام‌کارهای سنگین و دشوار دوری کنید.

 

بهمن
در این فکر هستید که وقت مافی برای انجام فعالیتهایتان در طول روز ندارید،ولی در اشتباهید،شما تنها به کمی برنامه ریزی دقیق و تلاش بیشتر نیاز دارید.

 

اسفند
بهتر است دست از فکر کردن به گذشته بردارید،چرا که برایتان سود و‌نفعی ندارد و‌تنعا شما را آزار خواهد داد، به آینده و خاطرات خوب فکر کنید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه 25 شهریور 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس یکشنبه 23 شهریور 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا