فال روزانه/فال نوستراداموس یکشنبه 23 شهریور 1399

یکشنبه 23 شهریور 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

فروردین
به خودتان شک نداشته باشید شما توانایی این را داريد که هر کاری را که بخواهید انجام دهید پس بهتر است حس تهور و شجاعت خود را دوباره بازیابی و به آن چیزی که علاقه دارید دست پیدا کنید.

 

ارديبهشت
کسی به یاری شما خواهد شتافت و شما را از این غم و ناراحتی خلاص می کند شاید کسی باشد که شما از نظر احساسی به او تعلق خاطر خاصی دارید.

 

خرداد
مشکلاتی بین شما و یکی از دوستانتان به وجود می آید که قابل برطرف شدن نیست . ممکن است بزرگی به میان بیاید و بین شما میانجیگری کند.

 

تیر
گرفتاری که هم اکنون داريد بسیار کوچکتر از آن است که شما بنگونه خودتان را می رنجانید پس به این قضیه فکر نکنید و صبور باشید زیرا به آهستگی این امر برطرف خواهد شد.

 

مرداد
شما بزودی به نتایجی دست پیدا خواهید کرد که موجبات خوشبختی و سعادت شما را فراهم خواهد کرد دست از تلاش برندارید.

 

شهریور
حساسیت های بیجا و غیرت های نابجا موجب شده تا شریک زندگیتان را مورد آزار قرار دهید و باعث شوید که او به اعمال بد کشیده شود بايد بسیار مراقب رفتارهای خود باشید.

فال حافظ آنلاین

مهر
با همسر و يا شخصی که به او علاقه بسیار فراوانی دارید روابط عاشقانه خواهید داشت و اوقات خوشی را با يکديگر تجربه خواهید کرد این موجب نزدیکی شما به یکدیگر میشود.

 

آبان
شخصی بسیار شما را می رنجاند و موجب می شود تا دیگر نتوانید به هیچکسی اعتماد کنید او هم اکنون از کارش پشیمان است پس بهتر است کینه ها را دور بریزید و با و مهربانی با او برخورد کنید.

 

آذر
هر روز خدا را شکر می کنید زیرا به یکباره شرایطی برایتان پدید آمده که می توانید خودتان را به پیشرفت و موفقیت و اهدافتان بسیار نزدیک سازید.

 

دی
به یک محفلی دعوت میشوید که دوست ندارید در آن حضور بهم برسانید اما شرکت در این نشست موجب موفقیت های فراوانی برایتان خواهد شد.

 

بهمن
بر روی حرف هایتان پافشاری خواهید کرد و به نتیجه مثبتی هم خواهید رسید پس به نظرات دیگران وقعي نگذارید و به راهتان ادامه دهید.

 

اسفند
موفقیت و پیروزی در راهی که پیش گرفته اید از آن شما خواهد بود و با تلاش و کوشش فراوان تان می توانید به هر آنچه که در آرزویش هستید دست یابید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس دوشنبه ۲۴ شهریور۱۳۹۹

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا