فال نوستراداموس یکشنبه 13 آبان 1397

یکشنبه 13 آبان 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

?پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

 

? فَروردين 😕 نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانی و کمک دوستان قدرتمند خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خود را با دیگران گسترش دهید تا نیروزی بیشتری پیدا کنید.

?اُرديبهشت :?در فکر ساختن خانه هستید. در این راه تردید به خود راه ندهید. خانه به شما آرامش و امنیت می بخشد. در آنجا می توانید نیرو بگیرید و با انرژی بیشتر به کارهای خود بپردازید.

? خُرداد 😕 به زودی در دانشگاه قبول می شوید یا رتبه علمی خوبی بدیت می آورید. در زمینه تحصیل پیشرفت می کنید و نگرانیهایتان رفع می شود.

? تير 😕 اگر مجرد هستید به خواستگاری می روید یا ازدواج می کنید و از این طریق صاحب مال و ثروت می شوید. اگر مجرد نیستید دلالت بر یکرنگی و صداقت شما در ابراز احساسات تان دارد.

? مُرداد 😕 از دروغگویب و فریب برحذر باشید. چون عاقبت خوبی ندارد و از این بابت ضربه خواهید خورد.

?شهريور 😕 به زودی در دانشگاه قبول می شوید یا رتبه علمی خوبی بدست می آورید. در زمینه تحصیل پیشرفت می کنید و نگرانیهایتان رفع می شود.

? مِهر :?به یک مهمانی بزرگ (عروسی, جشن تولد و غیره) دعوت می شوید. بهتر است از قبل خود را آماده کنید. با افراد مهمی ملاقات خواهید داشت و به شما خوش می گذرد.

? آبان 😕 موانع و مشکلاتی در زندگیتان بوجود می آید. ولی شمت با پشتکار و تلاش بر آنها غلبه می یابید و پیروز می شوید.

? آذر :?کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقیت شما به ثمر می رسد و در ازای پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.

? دِى :?فردی سختکوش و با پشتکار هستید. به مدد این خصوصیات مفید خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت و تلاش بسیار جلو بروید تا به خواسته های خود برسید.

? بهمن :?با اقوام نزدیک خود اختلاف پیدا می کنید و آنها را ترک می کنید. با تفکر صحیح به رفع موانع و اختلافات بپردازید.

? اسفند :?به سفر هوایی می روید و از آن لذت می برید. به زودی به خواسته ها و و هدفهایتان دست می یابید. هر زمان دچار کسالت و رخوت شدید چمدانهای خود را ببندید و به سفر بروید تا روحیه تان تازه شود.

 

فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه یکشنبه ۱۳ آبان ۹۷

فال چاى

فال چاى یکشنبه 13 آبان 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا