فال نوستراداموس چهارشنبه 25 مهر 1397

چهارشنبه 25 مهر 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

?پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

فروردين 😕 فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

?ارديبهشت 😕 به سرمایه گذاری مطمئن بپردازید. بذر صحبت را در همه جا بکارید تا ثمر ببرید. صاحب دو فرزند می شوید که در جامعه سربلند خواهند شد.

خرداد 😕 کمی دچار غرور و تکبر شده اید این موضوع باعث می شود که از راه راست منحرف شوید. مواظب رفتار و اعمال خود باشبد. وقت خود را به بطالت نگذرانید.

تير 😕 نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام مورد حمایت قرار می گیرزد و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از نوقعیت بدست آمده استفاده کنید.

مُرداد 😕 نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانی و کمک دوستان قدرتمنذ خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید ارتباط خود را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.

?شهريور 😕 شما فردی اندیشمند و با مطالعه هستید. با کسب اطاعات تازه و خواندن کتاب می تواند قدرت بیشتری کسب کنیدو در کارهای خود موفقتر باشید.

مهر 😕 بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

آبان 😕 احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شود.

آذر 😕 سفری خوش و لذتبخش در پیظ دارید. باید خود را برای تغییراتی که در زندگیتان رخ خواهد داد آماده کنید. هر تصمیمی بگیرید عاقبت خوشی در انتظارتان است.

دِى 😕 سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگژ خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

بهمن :?سمبل معصومیت و کمروبی است. در طال خود همسری محجوب و پاکدامن دارید که همیشه نگران شماست.

اسفند 😕 در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همیت خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

 

فال چاى

فال چاى چهارشنبه 25 مهر 1397

فال ابجد روزانه

فال ابجد هفتگی از تاریخ 25 مهر تا 1 آبان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا