فال نوستراداموس پنج شنبه 19 مهر 1397

پنج‌شنبه 19 مهر 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

?پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

 

فَروردين 😕 فردی شجاع, قوی و پر نفوذ هستیدذکه خیلی زود رهبری را بر عهده می گیرید و هر کجا باشید در راس امور قرار می گیرید. از قدرت خوپ برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

?ارديبهشت 😕 به سفر هوایی می روید و از آن لذت می برید. به زودی به خواسته ها و هدفهایتان دست می یابید. هر زمان دچار کسالت و رخوت شدید چمدانهای خود را ببندید و به سفر بروید تا روحیه تان تازه شود.

خرداد 😕 از ایجاد نفاق بین دیگران خودداری کنید. ممکن است رابطه تان با دوست صمیمی تان بهم بخورد و ناراحت شوید. به رفتار خود با دیگران بیشتر بیندیشید.

تير 😕 در فکر ساختن خانه هستید. در این راه تردید به خود راه ندهید. خانه به شما آرامش و امنیت می بخشد. در آنجا می توانید نیرو بگیرید و با انرژی بیشتر به کارهای خود بپردازید.

مرداد 😕 با کسی اختلاف پیدا می کنید و ممکن است کار به مشاجره و درگیری بکشد. سعی کنید. مشکل خود را از طریق گفتگو حل و فصل کنید و از دعوا پرهیز نمایید.

?شهريور 😕 در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

مهر 😕 سفر دور و درازی در پیش دارید. باید قبل از سفر همه احتیاط های لازم را انجام دهید و با تدارکات لازم حرکت کنید تا از هر خطری در امان باشید.

آبان 😕 با اشخاص بزرگ و مشهور و صاحب نفوز ملاقات می کنید و اتفاقات مهمی برایتان رخ می دهد.

آذر :?عده ای به ظاهر دوست اطراف شما را گرفته اند که فقط به فکر سواستفاده از شما هستند. آنها را از خود دور کنید وگرنه مورد آزار و اذیت قرار می گیرید.

دى 😕 نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را بتز نگه دارید و هشیار و مراقب باشید تا دچار دردسر نشوید.

بهمن 😕 احساسات و عواطفی پر شود و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

اسفند 😕 در کار و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقا مقام می یابید. موقعیت حرفه تان مستحکم تر می شود.

 

فال شبانه

فال شبانه 19 مهر ۱۳۹۷

فال چاى

فال چاى پنجشنبه 19 مهر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا