فال روزانه/فال نوستراداموس پنج شنبه ۱۶ مرداد۱۳۹۹

پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

♦️ فال نوستراداموس ♦️

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

فروردین

شرایطی دور از انتظار برایتان پدید می آید و از نظر عاطفی پیشرفتهای خوبی خواهید کرد پس تا میتوانید از شرایط بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

 

ارديبهشت

مشکلاتی که دارید برطرف میشود و از ناراحتی و غم رهایی ميابي کمی صبور باش و عجله بخرج نده به امید خدا در آینده سعادتمند خواهی شد.

 

خرداد

گرفتاری و دردسری دارید که مدتهای مدیدی است که آن را تحمل میکنید اما بزدوي شرایطی پدید می آید که این مشکلات حل خواهد شد و آرامش را تجربه خواهید کرد.

 

تیر

به محفلی دعوت میشوید و در آنجا با افراد مهم و بانفوذی آشنا خواهید شد این مورد بسیار میتواند شما را به موفقیت و رسیدن به اهدافتان یاری دهد.

 

مرداد

زندگی مناسب و مساعدی دارید و در شرایط خوبی بسر میبرید. نباید اقدامی انجام دهید که از این شرایط خوب فاصله بگیرید و دچار مشکلات و سختی شوید.

 

شهریور

شکرگذاري برای آنچه که دارید میتواند شما را خشنود سازد پس به جای غبطه خوردن به زندگی دیگران چشم و هم چشمی های بیهوده برای آنچه که دارید سپاسگذار باشيد.

 

مهر

در کار یا مسیری که دنبال میکنید ثابت قدم باشید و دمدمی مزاج نباشید زیرا این رفتارهای غلط شما را بسیار از اهدافتان دور خواهد ساخت و نمی توانید در هیچ کاری خبره و ماهر شويد.

 

آبان

از نظر عشقی شکست خورده اید و غم و ناراحتی بسیاری را تجربه میکنید بهتر است او را بدست فراموشی بسپارید و سر و سامانی به زندگی خود بدهید زیرا هنوز دنیا به پایان نرسیده است.

 

آذر

از کارهایی که در آنها هیچ تخصصی ندارید و از چگونگی انجام آن اطلاعی ندارید شرکت نکنید زیرا ممکن است باعث دردسرهايي بزرگ برایتان شود و شما را در هچل بيندازد.

 

دی

باید امورتان را بهتر مدیریت کنید و برنامه ریزی در کارهایتان داشته باشید زیرا ادامه این روند میتواند منجر به بروز مشکلات عدیده ای برای شما بشود.

 

بهمن

شما در مسیر درستی قرار دارید و این راه صد در صد به موفقیت ختم میشود پس به نظرهای منفی دیگران وقعی نگذارید و کار خودتان را انجام دهید.

 

اسفند

بزودی راهتان را پیدا خواهید کرد و میتوانید امیدوار باشید که بزودی موفقیتهای بیشماری کسب میکنید پس عجله نکنید و به آهستگی حرکت کنید.

فال ابجد روزانه

فال روزانه/فال ابجد روزانه جمعه ۱۷ مرداد۱۳۹۹

طالع بینی امروز

فال روزانه /فال امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا