فال نوستراداموس پنجشنبه 25 مرداد 1397

پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

? اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ
می باشد ?

?تاریخ : پنجشنبه 25 مرداد 1397

?‍? ?‍?

??فروردین??

انسانهای خوب و درستکاری در اطراف تان دارید که همواره سعی شان بر این است تا به هر شکلی که شده به شما کمک برسانند پس به آنها اعتماد کنید و به حرفهایشان گوش فرا دهید.

??اردیبهشت??

شخصی برایتان مشکلاتی پدید می آورد و ممکن است با آزار و اذیت های فراوانی که برای شما ایجاد می کند زندگی را برایتان مشکل کند بهتر است این قضیه را با بزرگ‌تر هایتان در میان بگذارید.

??خرداد??

بسیار مراقب باشید و حواستان را جمع کنید حیله گران در اطراف تان فراوانند اگر مراقب نباشید به زودی در دام شان خواهید افتاد محتاطانه عمل کنید و به هر کسی اعتماد نکنید.

??تیر??

تصمیم به خرید ملک یا خانه دارید و یا ممکن است تعمیراتی در منزل تان به وجود بیاورید در هر صورت تمامی آنها برایتان زحمت آفرین مشکل ساز است اما کاری ضروری است و باید انجام شود.

??مرداد??

از شور نشاط بالایی برخوردار هستید و این روحیه شما موجب می شود تا دیگران همواره علاقه به مراوده و دوستی با شما داشته باشند از این خصلت خود برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

??شهریور??

باید به خودتان مسلط باشید چرا که ممکن است دردسرهایی در راه داشته باشید که اگر خودتان را از قبل آماده کنید هیچ گزندی به شما نمیرسد، توکلتلن بر خداوند باشد.

?‍? ?‍?

??مهر??

به محفل یا مجلسی دعوت می‌شوید که انتظارش را نداشتید و حضور در این جمع می تواند بسیار برایتان مهم و حیاتی باشد پس سعی کنید به بهترین شکل ممکن به نظر بیایید.

??آبان??

موقعیت های مناسبی برای تان به وجود خواهد آمد که اگر عاقلانه تصمیم بگیرید و این فرصت مناسب را به راحتی از دست ندهید مطمئناً موفقیت‌های خوبی برایتان وجود خواهد داشت.

??آذر??

سرمایه بزرگر به دستتان می رسد که اگر آن را پس انداز کنید و یا در جایی سرمایه گذاری کنید آینده خود را به بهترین شکل ممکن تضمین خواهید کرد.

??دی??

مشکلاتی در پیش خواهید داشت که اگر حواستان جمع نباشد تا مدت‌ها در زندگیتان باقی خواهد ماند پس از هم اکنون خودتان را آماده کنید و اراده تان را از دست ندهید.

??بهمن??

از قدرت بالایی برای جذب دیگران برخوردار هستید و اگر از این توانایی خود استفاده کنید افراد زیادی را می توانید برای کمک به سمت خود جذب کنید.پس از آن بهره ببرید.

??اسفند??

از مال اندوزی و حرص طمع بیجا بر حذر باشید به آنچه که دارید قانع باشید در غیر این صورت به زودی هر آنچه را که اندوخته اید از دست میدهیم و دچار سردرگمی خواهید شد.

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا پنجشنبه 25 مرداد 1397

فال روزانه

فال پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا