فال نوستراداموس شنبه 27 مرداد 1397

شنبه 27 مرداد 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

? اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ
می باشد ?

 

??فروردین??

بزودی به مهمانی خواهد رفت که باعث شادی و خوشحالی شما می شود و روح و روانتان تغییر می کند خبر های خوب و خوشی به گوشتان می رسد که موجب می شود شما رادر زندگیتان شاد کند..

??اردیبهشت??

مشکلاتی در زندگیتان گذرانده اید که به زودی ثمره کارتان به دستتان می آید و باعث می شود در امورات زندگی تان به خوشبختی و شادی برسید و بتوانید تصمیمات درست را بگیرید..

??خرداد??

مشکلات از سر راهتان برداشته می شود به زودی به خواسته قلبی خود خواهید رسید در زندگیتان اتفاقات خوب و خوشایندی به وجود می آید که باعث سر زندگی و شادی شما می شود.

??تیر??

موانع و مشکلاتی در زندگیتان ایجاد می شود که باید برای آن تلاش و کوشش کرد تا بتوانید آنها را از سر راهتان بردارید و در زندگی تان به هدف و خواسته ای که در سر خود دارید برسید..

??مرداد??

اعمال و رفتار ناشایست خودتان را کنار بگذارید سعی کنید با مهربانی و با لطافت با اطرافیانتان برخورد کنید تا در زندگی تان به پیروزی برسید و در امورات کاریتان موفق و شاد باشید.

??شهریور??

سعی کنید در زندگیتان مراقب سلامتی خود باشید حواستان به خورد و خوراک های تان باشد در زندگی تان برای خودتان برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشید تا به بند بیماری گرفتار نشوید..

?‍? ?‍?

??مهر??

غرور و تکبر را کنار بگذارید که باعث می شود در زندگیتان با شکست روبه‌رو شوید و نتوانید در زندگی خود رشد و ارتقا پیدا کنید این روزها برای تان اتفاقاتی خواهد افتاد که باعث خوشحالی شما می شود..

??آبان??

بزودی صاحبه مال و اموالی خواهید شد ارث و میراثی به شما میرسد که باعث شادی و خوشحالی شما می شود و در امورات زندگی تان شما را به خوشبختی و مقامات بالا می رساند..

??آذر??

بخت واقبالتان روشن است بزودی در زندگیتان جشن ازدواجی برپا می شود که باعث خوشبختی و شادی شما می شود و در امورات زندگی تان شما را به سود و منفعت بالا می رساند..

??دی??

در امورات زندگی تان پیشنهاد کاری به شما داده میشود اما سعی کنید همان اول قبول نکنید اول همه جوانب را در نظر بگیرید که در زندگیتان دچار ضرر و زیانی نشوید و به سود و منفعت بالا برسید..

??بهمن??

شما فردی قدرتمند و با همتی هستید سعی کنید در زندگیتان تلاش و کوشش را بالا ببرید تا بتوانید خودتان را به هدفی که در سر خود دارید برسانید و موفقیت و شادی را برای خودتان به وجود بیاورید.

??اسفند??

عمری طولانی در پیش رو دارید سعی کنید از این عمرتان به خوبی استفاده کنید و به راههای درست قدم بردارید و در زندگیتان به موفقیت و پیروزی برسید ودر امورات زندگیتان خوشبخت و خوشحال شوید…

 

شمع

فــال شــــمـع شنبه 27 مرداد

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا شنبه 27 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا