فال نوستراداموس سه شنبه 29 آبان 1397

سه‌شنبه 29 آبان 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

? فَروردين :?زود از کوره در می روید و تندخو و عصبی شده اید. با این رفتار ممکن است دوستان و نزدیکان خود را برنجانید و از خود دور کنید. خونسردز خود را حفظ کنید.

?اُرديبهشت 😕 تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید. تردید و نگرانی را از خود دور کنید.همه جوانب را بسنجید تا توفیق یابید.

? خُرداد :?به شما نیرنگ می زنند و به دنبال بی اعتبار کردن شما هستند. تز دوستان ناباب دوری کنید و با عقل و منطق به کارهای خود بپردازید. اختیاط را از دست ندهید.

? تير :?دچار دردسر و گرفتاری شده اید که برای رفع آن باید به مذاکره و گفتگو با دیگران بپردازید. مشورت را فراموش نکنید و از دیگران کمک بگیرید.

? مُرداد 😕 به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

?شهريور 😕 کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقیا شما به ثمر می رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.

? مِهر 😕 مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می شوید. اما نباید کنترل خود را از دست بدهید. با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آنها غلبع کنید.

? آبان 😕 همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

? آذر :?خبرهای خوب و مهمی دریافت می کنید. جشن و شادی و ازدواج در راه دارید. امکان وقوع مشاجره و دعوا نیز هست.

? دِى :?مراقب باشید چون می خواهند شما را فریب دهند. از دشمنان دوست نما پرهیز کنید. کمی رازدار باشید و اسرار خود را برای همه بازگو نکنید چون ممکن است از آن سواستفاده کنند.

? بهمن :?با یک دوست قدیمی ملاقات غیر منتظره ای خواهید داشت و به یاد یک عشق قدیمی می افتید. در کار و حرفه خود نیز پیشرفت می کنید و حقوق و مزایای شما افزایش می یابد.

? اسفند :?به زودی در مدتی کوتاه صاحب مال و ثروت فراوانی می شوید. بر تلاش خود بیفزایید.

 

تعبیر خواب گاز گرفتن گربه چیست؟

فال چینی متولدین سال گربه

فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا