فال روزانه /طالع بینی امروز پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۹

پنج‌شنبه 12 تیر 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال امروز پنج شنبه ۱۲ تیر ماه

فال آنلاین حافظ

همراه عزیز  که ١٢ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 شما شخصی جسور، شجاع، با وقار، مستقل، پر انرژی، مثبت اندیش، دارای اعتماد به نفس و منظم هستید.

شما مهارت های مدیریتی فوق العاده ای در اختیار دارید و می توانید دیکران را به راحتی تحت تأثیر قرار داده و قانع کنید که طبق برنامه های شما پیش بروند.

وضعیت مادی شما امسال رو به بهبود خواهد بود و از منابعی که شاید فکرش را هم نکنید پول و درآمد به سوی شما سرازیر خواهد شد.

شاید برای گسترش کسب و کار خود به خارج از کشور سفر کنید، این سفر بدون شک برای شما بسیار موفقیت آمیز خواهد بود

شما در تمام طول سال به خاطر تلاش هایی که پیش از این کرده بودید اما دیده نشده بودند مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت.

شما در زمینه ی حرفه ای پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت و تأثیر مثبتی روی هر کسی که دلتان بخواهد خواهید گذاشت.

در رابطه ی عاطفیتان نیز خواهید توانست هر مشکلی که دارید را حل کنید. آبان، اردیبهشت و تیر بهترین ماه های سال خواهند بود.‍‍

فال امروز پنج شنبه ۱۲ تیر ماه

فال تیر ماه

فال تیر ماه

مـتـولـدیـن فروردین ماه 

امروز پی بردن به واقعیت برای شما کار ساده ای نخواهد بود و حتی شاید نمی توانید فرق بین واقعیت و تصورات شخصیتان را درک کنید. شما با وجود رویاپردازی هایتان معمولا وقتی تحت فشار قرار می گیرید به واقعیت پی می برید،

متولدین اردیبهشت ماه

هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد.زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

متولدین خرداد ماه

امروز در بیان آن چه می خواهید نباید زیاد در پرده سخن بگویید و با صراحت و صداقت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر امروز به خواسته هایتان نرسید هم به آنها خیلی نزدیک تر خواهید شد. در حال حاضر ممکن است نکات مهمی را که در تکمیل نقشه هایتان اهمیت اساسی دارند نادیده گرفته باشید.

متولدین تیر ماه

به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید.سعی کنید در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز توجه شما به جزئیات قابل ستایش است، ولی اگر زیادی به جستجوی اطلاعات و حقایق نه چندان با اهمیت بپردازید انرژی خود را از دست داده و از مسیر اصلی رسیدن به اهدافتان منحرف خواهید شد. شاید فکر کنید به اطلاعاتی نیاز دارید که به شما قدرت کافی برای از میان برداشتن هر مانعی را خواهند داد.

اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

متولدین شهریور ماه

امروز “کنترل کردن” مهم ترین مساله مورد توجه برای شما است، بخصوص اگر کارهای خیلی زیادی پیش رو داشته باشید که باید به همه شان هم برسید. رئیستان بهتان دستور می‌دهد و شما چاره دیگری به جز “چشم” گفتن ندارید!! باهمه این احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جایی نمی‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستید! همان قدر هم باید در کارتان جدی بوده و به تمام قولهایی که داده بودید عمل کنید!

متولدین مهر ماه

در محل کارتان آنقدر فشار کاری بالا است و حجم کارهایی که باید انجام دهید زیاد است که حفظ تعادل در برنامه روزمره تان تقریبا غیر ممکن است. حتی اگر ندانید که در صورت شانه خالی کردن از کارهایتان چه چیزی در انتظارتان خواهد بود هم نمی توانید با شرایط موجود کنار بیایید.

متولدین آبان ماه

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است.

متولدین آذر ماه

امروز اگر بر اساس احساسات خود و بدون فکر کردن عمل کنید در روابط خود دچار سردرگمی خواهید شد. ممکن است با این واقعیت روبرو شوید که همه به اندازه شما به موضوعات مورد علاقه شما علاقه مند نیستند. این که بخواهید به زور آنها را قانع کنید تا با شما هم عقیده باشند هیچ فایده ای ندارد.

متولدین دی ماه

احتمالا امروز بسیار عصبی و آتشی مزاج هستید چرا که وظایف بی شماری دارید که باید آنها را سروقت انجام و آن را تحویل دهید. به نظر می‌رسد که دارید وقت را از دست می‌دهید اما ورود ماه به نشان شجاع و بی باک تان به شما یک فرصت جدید در رابطه با پروژه ای که در حال انجام آن هستید بدهد.

متولدین بهمن ماه

اتفاق هایی که امروز می افتند در عمل آنقدر که در نگاه اول به نظرتان مهم می رسند اهمیت نخواهند داشت. در حال حاضر فشار چندانی برای ایجاد تغییرات عمده در زندگیتان به شما وارد نمی شود، ولی برای پیش بردن کارهایتان باید با احتیاط از روی برخی چاه و چاله هایی که سر راهتان قرار دارند بپرید.

متولدین اسفند ماه

باوجود اینکه امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه‌ای را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد لزوما نمی‌تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما این کار با تبدیل شدن آنها به عمل خیلی متفاوت است.

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس امروز دوشنبه 23 تیر 1399

طالع بینی امروز

فال روزانه یکشنبه ۱۱ خرداد 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا