فال ماهجونگ شنبه ۲۸ مهر ۹۷

شنبه 28 مهر 1397 طالع بینی
فال ماهجونگ

 

? فروردین ?

کارت: اژدهای سرخ
نماد: مرکز : کارت اژدهای سرخ نشان دهنده موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهای شما می باشد.

? اردیبهشت ?

کارت: حلقه

نماد: تک شاخ، جانوری افسانه ای : کارت تک شاخ نشان دهنده آینده ای روشن است، علاوه براین این کارت بر شناخت باطن دیگران نیز اشاره دارد. در موارد نادری این کارت ممکن است از فردی با قدرت روح و ذهن فوق العاده نیز خبر دهد.

? خرداد ?

کارت: بامبو
نماد: آب : کارت آب از نیاز برای برقراری ارتباط خبر می دهد. بنابراین رفتن به سفر ممکن است برای برقراری ارتباطی مناسب لازم و ضروری باشد. شما ممکن است برای ارائه یک سند مالکیت فراخوانده شوید یا اینکه رویداد یا اتفاقی جدی برایتان رخ دهد.

? تیر ?

کارت: فصل پاییز
نماد: کشاورز : کارت کشاورز نشان دهنده پاداشی است که در نتیجه کار و تلاش حاصل می شود. بنابراین او نتیجه کاشت و داشت محصول خود را درو می کند.

? مرداد ?

کارت: بامبو
نماد: اردک : کارت اردک بر روابط پایدار اشاره دارد که با قدرت و اقتدار بر همه موانع و مشکلات غلبه می کند. این کارت همچنین نشان دهنده اعتماد و وفاداری نیز می باشد. صرف نظر از نوع رابطه و مشارکت، این کارت از رابطه ای پاک و قوی خبر می دهد.

? شهریور ?

کارت: عصا
نماد: آتش : کارت آتش علامت و هشدار بزرگی است بر اینکه چیزی اشتباه یا نا متعادل در شرف وقوع است. بنابراین این هشدار را جدی بگیرید. منابع شما در معرض خطر هستند. این منابع در معرض خطر ممکن است مالی، جانی و یا معنوی باشد. در حقیقت ممکن است همه این منابع در خطر باشند.

? مهر ?

کارت: عصا
نماد: هفت ستاره : کارت هفت ستاره بر رشد و پیشرفت خلاقیت و قدرت اشاره دارد. بنابراین شما باید به قوه خلاقیت خود اجازه دهید که آزادانه و بدون حد و مرز پدید آید و شکوفا شود. علاوه براین کارت هفت ستاره از امید به آینده نیز خبر می دهد.

? آبان ?

کارت: بامبو
نماد: ماهی کپور : کارت ماهی کپور نشان دهنده دستیابی به صلح و آرامش درونی و رها شدن از فشار زندگی روزمره می باشد. بنابراین شما رضایتمندی و خرسندی را درک خواهید کرد. علاوه براین رنگ زنده و پر جنب و جوش ماهی کپور بر زندگی غنی و باشکوه نیز دلالت می کند. این زندگی پر زرق و برق می تواند به معنی پدیدار ثروت مادی یا معنوی نیز باشد.

? آذر ?

کارت: عصا
نماد: سیمان : کارت سیمان نشان دهنده نیاز به استراحت و آرامش می باشد.

? دی ?

کارت: باد غربی
نماد: فلز : کارت باد غربی نشان دهنده مانعی است که شما قبل ازپیشرفت و رسیدن به اهدافتان با آن رو به رو می شوید. این مانع می تواند هر چیزی باشد، از مانع انسانی گرفته تا موانع کاری.

? بهمن ?

کارت: فصل تابستان
نماد: هیزم شکن : هیزم شکن 3 رکن اساسی از 5 رکن اساسی در فلسفه چینی را بازی می کند: آتش، چوب و فلز. بنابراین هیزم شکن انسانی با آرزوهای بلند پروازانه و سرشار از انرژی و تلاش است. او نشان دهنده موفقیت و منفعتی است که در ازای کار و تلاش حاصل می شود.

? اسفند ?

کارت: عصا
نماد: زمین : کارت زمین نشان دهنده موقعیت ثابت و پایدار است که شما در این موقعیت موفق و کامیاب میباشید یا اینکه چنین موقعیت و شرایطی در آینده ای نزدیک برایتان فراهم خواهد شد. این ثبات و پایداری همچنین موجب افزایش موفقیت و رشد چشم انداز شما برای آینده نیز خواهد شد.

 

شمع

فال شمع شنبه 28 مهر 1397

فال روز

فال روز پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا