فال ماهجونگ جمعه ۲۳ شهریور ۹۷

جمعه 23 شهریور 1397 طالع بینی
فال ماهجونگ

 

? فروردین ?
کارت: عصا
نماد: آتش : کارت آتش علامت و هشدار بزرگی است بر اینکه چیزی اشتباه یا نا متعادل در شرف وقوع است. بنابراین این هشدار را جدی بگیرید. منابع شما در معرض خطر هستند. این منابع در معرض خطر ممکن است مالی، جانی و یا معنوی باشد. در حقیقت ممکن است همه این منابع در خطر باشند.

? اردیبهشت ?
کارت: باد غربی
نماد: فلز : کارت باد غربی نشان دهنده مانعی است که شما قبل ازپیشرفت و رسیدن به اهدافتان با آن رو به رو می شوید. این مانع می تواند هر چیزی باشد، از مانع انسانی گرفته تا موانع کاری.

? خرداد ?
کارت: بامبو
نماد: آب : کارت آب از نیاز برای برقراری ارتباط خبر می دهد. بنابراین رفتن به سفر ممکن است برای برقراری ارتباطی مناسب لازم و ضروری باشد. شما ممکن است برای ارائه یک سند مالکیت فراخوانده شوید یا اینکه رویداد یا اتفاقی جدی برایتان رخ دهد.

? تیر ?
کارت: بامبو
نماد: اردک : کارت اردک بر روابط پایدار اشاره دارد که با قدرت و اقتدار بر همه موانع و مشکلات غلبه می کند. این کارت همچنین نشان دهنده اعتماد و وفاداری نیز می باشد. صرف نظر از نوع رابطه و مشارکت، این کارت از رابطه ای پاک و قوی خبر می دهد.

? مرداد ?
کارت: اژدهای سرخ
نماد: مرکز : کارت اژدهای سرخ نشان دهنده موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهای شما می باشد.

? شهریور ?
کارت: حلقه
نماد: مروارید : کارت مروارید به زندگی مجلل و با شکوه و رسیدن به پول و ثروت فراوان اشاره دارد. کاری که شما باید انجام دهید این است که بین روح و تن خود هماهنگی و تعادل برقرار کنید.

? مهر ?
کارت: حلقه
نماد: تک شاخ، جانوری افسانه ای : کارت تک شاخ نشان دهنده چشم اندازی روشن از آینده است، علاوه براین این کارت بر شناخت اصلی دیگران نیز اشاره دارد. در موارد نادری این کارت ممکن است از فردی با قدرت روح و ذهن فوق العاده نیز خبر دهد.

? آبان ?
کارت: عصا
نماد: هفت ستاره : کارت هفت ستاره بر رشد و پیشرفت خلاقیت و قدرت اشاره دارد. بنابراین شما باید به قوه خلاقیت خود اجازه دهید که آزادانه و بدون حد و مرز پدید آید و شکوفا شود. علاوه براین کارت هفت ستاره از امید به آینده نیز خبر می دهد.

? آذر ?
کارت: اژدهای سفید
نماد: چیزهای ناشناخته : کارت اژدهای سفید از عوامل و چیزهای ناشناخته در زندگی شما خبر می دهد. اگرچه این عوامل ناشناخته فراتر از درک و دید ما هستند اما آن ها می توانند در زندگی شما تاثیر داشته باشند.

? دی ?
کارت: گل داودی
نماد: خوشی و لذت : کارت گل داودی بر دوره ای اشاره می کند که شما فوق العاده شاد و پر نشاط میباشید و اوقات شما با فعالیت های اجتماعی و لحظه های آرامش بخش و مفرح پر شده است. در این صورت شما به دور از دغدغه های زندگی روزمره در آرامش و لذت به سر می برید.

? بهمن ?
کارت: عصا
نماد: زمین : کارت زمین نشان دهنده موقعیتی ثابت و پایدار است که شما در این موقعیت موفق و کامیاب میباشید یا اینکه چنین موقعیت و شرایطی در آینده ای نزدیک برایتان فراهم خواهد شد. این ثبات و پایداری همچنین موجب افزایش موفقیت و رشد چشم انداز شما برای آینده نیز خواهد شد.

? اسفند ?
کارت: بامبو
نماد: ماهی کپور : کارت ماهی کپور نشان دهنده دستیابی به صلح و آرامش درونی و رهایی از فشار زندگی روزمره می باشد. بنابراین شما رضایتمندی و خرسندی را درک خواهید کرد. علاوه براین رنگ زنده و پر جنب و جوش ماهی کپور بر زندگی غنی و باشکوه نیز دلالت می کند. این زندگی پر زرق و برق می تواند به معنی پدید آمدن ثروت مادی یا معنوی نیز باشد.

 

فال روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

فال روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

فال روز

فال روز جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا