فال شنبه 9 تیر 1397

جمعه 8 تیر 1397 طالع بینی
فال روزانه

– فال متولدین فروردین ماه

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق‌العاده خوش‌بین هستید، این موضوع باعث می‌شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می‌کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه‌های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

– فال متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز دوست یا شریک تان عصبانی باشد،‌ شما این توانایی را دارید که او را آرام کنید. شما از این نمی‌ترسید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق نظرات شخصی خود حرکت کنند و زمینه اصلی زندگی خود را پیدا کنند، به جای اینکه بر تفاوت‌های کاملا آشکار متمرکز شوند. اکنون به دنبال راه حل‌های محافظه کارانه نباشید. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید امروز یک مصلح واقعی باشید، البته اگر مایل باشید که ریسک کنید.

– فال متولدین خرداد ماه

احساساتی که شما نسبت به یک فرد خاص یا معشوق خود دارید، کاملا مشخص و واضح است اما اگر این احساسات را به زبان بیاورید موجب بوجود آمدن شرایط پیچیده ای خواهد شد. بهتر است قبل از اینکه حرفی زده و یا صحبت کنید، عواقب ناشی از آن را در نظر بگیرید.

– فال متولدین تیر ماه

 ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

– فال متولدین مرداد ماه

رویاهای شما اگرچه در روند حوداث نفوذ کرده‌اند و اکنون بیداری خودآگاه شما را در هم ریخته‌اند، فراتر از مرزهای خواب ناخودآگاه قرار دارند. اما شما هنوز قادر هستید به روشنی تفاوت بین خیالات خود و واقعیت را شرح دهید. قبول کردن مفهوم سمبولیک بینش‌های شما غنای زیادی را به زندگی افراد دیگر خواهد افزود.

– فال متولدین شهریور ماه

ورود ماه به هفتمین خانه شما یعنی خانه شراکت شما باعث تغییر توجه از شما به سوی کسانی است که با شما کار می‌کنند یا همبازی شما هستند. اما ممکن است آنها کمتر مایل باشند که رویاها و مهارت‌هایتان را تشویق کنند، که این باعث ناراحتی شما می‌شود. با آنها به خاطر این ناراحتی برخورد نکنید؛ بلکه زمینه‌هایی را که باعث آگاهی دیگران از شما می‌شوند را پرورش دهید.

– فال متولدین مهر ماه

در حالیکه ماه دوازدهمین خانه شما- یعنی خانه حقایق پنهانی – را ملاقات می‌کند، شاید بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم که هیجان انگیز باشند ابراز نکنید. اگر شما رازهای خود را مخفی نگه می‌دارید، باید اطمینان حاصل کنید که محرکها و انگیزه‌های شما کاملاً مشخص و آشکار باشند. پنهان کردن حقیقت فقط به خاطر اینکه اطلاعات بیشتری به دست آورید مفید نخواهد بود. سیاست شما این است که کار  را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهید و این اخلاقتان آینده شما را بیمه می‌کند.

– فال متولدین آبان ماه

باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.

– فال متولدین آذر ماه

شما نمی‌دانید که در اقدام بعدی تان چه راهی را انتخاب کنید، چرا که نمی‌توانید نیازهای طبیعی‌تان مثل ارتباط برقرار کردن با استقلال و آزادی خود را رفع کنید. این مقوله برایتان ناآشناست، چراکه شما فقط مواقعی که دوستی و روابطتتان از سر دلسوزی باشند احساس امنیت و آسایش خاطر می‌کنید. حتی اگر اعصابتان به هم ریخت امروز احساسات خود را ابراز نکنید.

– فال  متولدین دی ماه

شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

– فال متولدین بهمن ماه

 علی رغم وابستگی‌های مذهبی شما، امروز می‌تواند روز نوسازی امور معنوی برای شما باشد. اما این نوسازی ممکن است که مربوط به اصول قراردادی مذهبی نباشد. جادوی آفرینش مستقیماً به واسطه زیبایی طبیعت و وفور نعمت در زندگی با شما صحبت می‌کند.

– فال متولدین اسفند ماه

 امروز هر کاری که که انجام می‌دهید می‌تواند  مانند یک بازی باشد،‌ حتی اگر آن کار، کار بسیار سختی باشد. همچنانکه کودک درون خود را پیدا کرده اید و می‌توانید  به هر وظیفه و کاری به عنوان فرصتی برای تفریح  نگاه کنید.  اما شما مانند گذشته دیگر  تا آنجا که می‌توانید سریع وارد کاری نمی‌شوید، به خاطر اینکه عطارد منطقی  به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می‌کند که قبل از اینکه وارد کاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی کنید، مخصوصا اگر آن کار یک مسیر تازه باشد.

منبع:نمناک

فال روزانه

فال یکشنبه 10 تیر 1397

فال روزانه

فال جمعه 8 تیر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا