فال شبانه روز سه شنبه 8 آبان ۱۳۹۷

سه‌شنبه 8 آبان 1397 طالع بینی
فال شبانه

 

متوليدن فروردين?

?ميزان انرژي اين ماه شما 77 %
ستاره اقبال 68 شرقي
?فال : هر شخصی در زندگی ترس‌ها و نگرانی‌های خاص خودش را دارد. با خودتان صادق باشید و ترس‌هایی را که موجب پس‌رفت‌تان می‌شود شناسایی کنید و روی آن‌ها کار کنید تا از آن رهایی یابید.ترس از دلشکستگی و ناامیدی، به ویژه برای افرادی که کماکان به آن مبتلا هستند بسیار رنج آور است. اما بیاد داشته باشید که زندگی می‌تواند با جایگزین کردن افراد دیگر و موقعیت‌های جدید تغییر کند و باعث بهبود روحیه افراد شود.

متولدين ارديبهشت?

?ميزان انرژي اين ماه شما 78 %
ستاره اقبال 60 جنوبي
?فال : عذر و بهانه را کنار بگذارید
گاهی برخی موانع قانونی ممکن است شما را از پیگیری یک هدف یا ایده‌ی خاص باز دارد. اما اغلب با کمی تلاش می‌توان بر اکثر موانع غلبه کرد. هرگاه با مانعی مواجه شدید که قادر به رفع آن هستید، به خودتان بگویید که این فقط یک بهانه‌ی ساده است که مانع از تحقق هدف‌تان می‌شود؛ بنابراین باید آن را از بین ببرید.


متولدين خرداد?

?ميزان انرژي اين ماه شما 72 %
ستاره اقبال 71 شمالي
?فال : وقوع مشکلات و مسائل در زندگی اجتناب ناپذیر است. با فرار از آن‌ها فقط وقت‌تان را هدر می‌دهید. شما زمان کمی برای پیشرفت در اختیار دارید. به عنوان مثال اگر سوتفاهمی بین شما و شخص دیگری رخ دهد، سعی کنید آن را با گفتگو حل کنید. در اینگونه موارد روابط می‌توانند قطع شوند ولی در عین حال می‌توان با یک مدیریت صحیح آن‌ها را مستحکم‌تر کرد.
در هر صورت مسائل و مشکلات زندگی اگر حل نشوند همیشه روی دوش شما سنگینی خواهند کرد.

متولدين تير?

?ميزان انرژي اين ماه شما 78%
ستاره اقبال 99 غربي
?فال : دید مثبت داشته باشید و همیشه شکرگزاری کنید.داشتن نگاه منفی به همه چیز در زندگی کار آسانی است. به جای اینکه به ایرادات و اشکالات تمرکز کنید، به نیمه‌ی پر لیوان بنگرید و خوبی‌ها و درستی‌ها را در همه چیز ببینید. باوجود مشکلات، زندگی از آنچه به نظر می‌رسد دوست‌داشتنی‌تر است.


متولدين مرداد?

?ميزان انرژي اين ماه شما 80%
ستاره اقبال 81 شمالي
?فال : کاستی‌های خود را بپذیرید
هیچ کس در دنیا کامل نیست. اشتباهات جزئی از زندگی هستند. صرفنظر از آنچه انجام می‌دهید یا نمی‌دهید، شما دچار اشتباه خواهید شد. هر چقدر این واقعیت را بیشتر بپذیرید به همان اندازه در انجام امور و دست به کار شدن برای کارهای مختلف موفق‌تر خواهید بود.


متولدين شهريور?

?ميزان انرژي اين ماه شما 73%
ستاره اقبال 70 شرقي
?فال : اتفاقات در زندگی اغلب بدون دلیل و معنای خاصی به وقوع می‌پیوندند. نیاز به توضیح برای برخی چیزها طبیعی است اما تمایل زیاد به ارائه‌ی توضیح، باعث عقب ماندن شما می‌شود بویژه اگر شما جزو افرادی باشید که از انجام امور قبل از ارائه‌ی توضیح خودداری می‌کنید این امر موجب آسیب جدی در زندگی‌تان خواهد بود.

متوليدن مهر?

?ميزان انرژي اين ماه شما 81 %
ستاره اقبال 50 شمالي
?فال : دردها و شکست‌های گذشته را فراموش کنید
حسرت، پشیمانی، احساس گناه و یادآوری اتفاقات بد گذشته و تکرار آن‌ها در ذهن، می‌تواند شما را از حرکت به جلو در حال و آینده باز دارد. شما دیگر هیچ کنترلی روی گذشته‌ی خود ندارید اما می‌توانید از کنترل خود توسط گذشته جلوگیری کنید

متولدين آبان?

?ميزان انرژي اين ماه شما 72 %
ستاره اقبال 111 شمالي
?فال : اشتباهاتی که در گذشته انجام داده‌اید و نمی‌خواهید دوباره تکرار شوند را مد نظر قرار دهید. درس‌های عملی را که می‌توانید از این اشتباهات بگیرید لیست کنید و هر ترس نظری اطراف آن اشتباه را فراموش کنید. به عنوان مثال، یک کودک ممکن است با لمس بخاری داغ دستش بسوزد و در نتیجه یاد بگیرد اجسام داغ را لمس نکند؛ اما این تجربه نباید باعث شود که کودک از لمس اجسام دیگر و درک و جستجوی دنیای خود دست بردارد.

متولدين آذر?

?ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
ستاره اقبال 20 جنوب شرقي
?فال : به تعویق انداختن کارها را متوقف کنید و آن‌ها را هر چه زودتر انجام دهید. یکی از دلایل به تعویق انداختن کارها می‌تواند ترس از افتادن به مسیر اشتباه باشد. اما هر چقدر زودتر کاری را شروع کنید سریع‌تر می‌توانید به خطای خود پی ببرید و در صدد اصلاح آن برآیید. به یاد داشته باشید که با خانه نشینی فقط فرصت‌های آینده‌تان را محدودتر می‌کنید

متولدين دي?

?ميزان انرژي اين ماه شما 77%
ستاره اقبال 59 شرقي
?فال : خود را از تردید رها کنید
خودتان را آموزش دهید تا در تصمیمات خود قاطع‌تر باشید. اگر به مردد بودن خود پایان ندهید همیشه در لحظات مهم تصمیم گیری با شک مواجه خواهید شد.


متولدين بهمن?

?ميزان انرژي اين ماه شما 71%
ستاره اقبال 89 شمالي
?فال : وقتی شما در حال دنبال کردن اهداف خود هستید، ممکن است برخی افراد به دلیل اینکه شما با خط فکری آن‌ها در یک راستا نیستید و کارهایی را که به نظر آن‌ها مهم است، انجام نمی‌دهید از شما انتقاد کنند. به عنوان مثال، ممکن است علاقه و هدف شما زیاد پول‌ساز نباشد، بنابراین افرادی که مسائل مالی را به عنوان یک اولویت مهم می‌دانند، کار شما را اتلاف وقت بدانند. به یاد داشته باشید که ارزش‌های شما و دیگران همیشه یکسان نیست، بنابراین زندگی با ارزش‌های دیگران همیشه رضایت بخش نخواهد بود.


متولدين اسفند?

?ميزان انرژي اين ماه شما 80%
ستاره اقبال 117 غربي
?فال : زندگی شما متعلق به خودتان است. دیگران ممکن است شما را راهنمایی کنند یا به شما مشاوره بدهند. برخی از این راهنمایی‌ها می‌تواند برای شما مفید باشد ولی برخی از آن‌ها مضرند. صرفنظر از این‌ها شما باید براساس خواسته‌ها و ایده‌های خود تصمیم بگیرید و در این خصوص از تصورات دیگران در خصوص خود نگران نباشید.

 

 

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس سه شنبه 8 آبان 1397

فال احساسی فردا

فال احساسی فردا چهارشنبه 9 آبان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا