فال شبانه (بیوریتم) امشب 24 مرداد

چهارشنبه 24 مرداد 1397 طالع بینی
فال شبانه

 

?فروردین?

راهش را پیدا کنیداگر در زندگیتان میخواهید ،به هدفی برسید باید تلاش و کوشش کنید و راهش را بیابید تا دچار مشکلات و اشتباه در زندگی نشوید؛ همیشه سعی کنید راه های درست را برای به موفقیت رسیدن تان انتخاب کنید تا بتوانید در زندگیتان رشد ارتقا بیابید و به ثروت های زیادی برسید..

?اردیبهشت?

اگر میخواهید در زندگی تان به پیروزی و خوشبختی برسید؛ سعی کنید زندگی خود را جدی بگیرید بی گدار به آب نزنید تا به موفقیت و خشنودی دست پیدا کنید، اگر در زندگیتان هدفی در سر خود دارید و میخواهید به انجام برسانیدبا اطرافیانتان مشورت کنید و از آنها راهنمایی بگیریدتادر زندگی تان به شما کمک کند و شما را به ما خوشبختی برسانند..

?خرداد?

از کم شروع کنید《 قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود》 سعی کنید؛ در زندگیتان از کم شروع کنید و روز به روز فعالیت تان را بیشتر و بیشتر کنید تا در زندگیتان به خوشبختی و خوشنودی برسید، و احساس خستگی و کسالت در خود نکنید شما به هدف های تان خواهید رسید انرژیهای مثبت را از خود دور نکنید تا باعث شود در زندگیتان موفق شوید..

?تیر?

خودتان را سرگرم کنیداجازه ندهید موضوعاتی که در گذشته برایتان اتفاق افتاده است شما را افسرده و نگران کند سعی کنید خودتان را سرگرم چیزی کنید تاگذشته باعث نشود شما را از پای درآورد خودتان را مشغول به کاری کنید که در آینده تان بیشرفت کنید وبه مقامات بالا برسید سعی کنید به فکر گذشته تان نباشید آیندی خوبی درپیش رو دارید..

?مرداد?

تصمیم بگیرید در زندگیتان با اطرافیانتان صادق باشید راستگو بودن باعث می شود شما در زندگی تان به سربلندی هایی برسید؛ و برایتان باورنکردنی باشد، اگر در زندگیتان با اطرافیانتان صادق نباشید باعث می‌شود نسبت به شما بی اعتماد شوند در امورات زندگی تان شما را تنها بگذارند ..

?شهریور?

درباره انگیزه‌تان مطالعه کنیددر زندگیتان مطالعه ای انجام دهید اطلاعات و تجربیات تان را بالا ببرد، تا افکارتان به شما راه درست را نشان دهند، مطالعه کردن به شما انگیزه و قدرت می‌دهد تا بتوانید در امورات زندگی تان انتخابات درستی را برای خودتان کنید و شما را در زندگی تان به پیروزی و موفقیت نزدیک می کند..

?مهر?

همواره سعی کنید مهارت های جدیدی در زندگی بیاموزید و هیچگاه به آنچه که دارید اکتفا نکنید در این دنیا چیز های زیادی وجود دارد تا شما آنها را فرا بگیرید، اصلا به این فکر نکنید که آیا روزی به کارتان خواهد آمد یا خیر افزایش مهارت و استعداد ها موجب میشود که به فردی با اعتماد به نفس بالا تبدیل شوید که اگر در هر موقعیت دشواری قرار گرفت به راحتی از پس خودش بر می آید پس هیچگاه اجازه ندهید وقتتان به بطالت بگذرد و به جایش در رشد و شکوفایی استعدادهایتان بکوشید.

?آبان?

همواره برای آنچه که میخواهید پافشاری کنید و اجازه ندهید هیچ کس و هیچ چیز شما را از رسیدن به آرزوهایتان منع کند اگر فردی را دوست دارید برایش عاشقانه بجنگید و به هیچ چیز اهمیتی ندهید چرا که هدف شما در زندگی این است، این مورد حتی در مسائل اقتصادی و اجتماعی شما هم صدق می کند و اگر تمایل دارید به جایگاهی برتر در زندگی برسید با اراده و پرتلاش به سمت آن گام بردارید و فقط انرژی های مثبت را به سمت خود جذب کنید.

?آذر?

تمامی انسانها کاستی‌های دارند که فکر می کنند هیچ گاه نمی توانند آنها را برطرف کنند و در واقع همواره سعی می‌کند تا به نحوی با آن زندگی کنند در صورتی که هیچ مشکلی وجود ندارد که برطرف نشود. اگر می‌ترسید که در مقابل جمع سخنوری کنید و یا از این کار خجالت میکشید باید سعی کنید تا مهارت های اجتماعی خود را افزایش دهید نه اینکه بیشتر از جمع ها کناره گیری کنید این کار نه تنها به خودتان بلکه به شخصیت اطرافیانتان هم ضربه خواهد زد پس به جای فرار از مشکلات همواره برای آن راه حلی بیابید این است راه رسیدن به اهداف و موفقیت.

?دی?

اگر همواره برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشید و موقعیت‌هایی که قرار است در آن قرار بگیرید را برای خود طراحی کنید مطمئناً این امر موجب می شود تا کمتر به موانع و مشکلات بر بخورید و حتی در مواقع بروز مشکلات کاملا بر اوضاع مسلط باشید و خودتان را نبازید این کار موجب می شود ترس از آینده به طور کلی در شما از بین برود و به راحتی به مسیر که در فکرتان است ادامه دهید.

?بهمن?

بزرگترین ظلمی که می توانید در حق خودتان بکنید این است که از ترس‌ها و همچنین چیزهایی که از آنها نفرت دارید فرار کنید و در واقع آنها را انکار کنید این کار ضربه بزرگی از نظر شخصیتی به شما وارد می کند و موجب می شود که تبدیل به فردی بی اراده و ضعیف النفس شوید. اگر از کارتان رضایت ندارید خیلی راحت آن را رها کنید و اگر فردی شما را آزار می‌دهد قویاً در مقابلش ایستادگی کنید این کار شاید در وهله اول ترسناک به نظر بیاید اما همین که انجامش دهید از خودتان بسیار راضی خواهید بود و اعتماد به نفسی که به دست می آورید کاملاً در آینده به شما کمک خواهد کرد.

?اسفند?

از اینکه بخواهید انرژی خود را تخلیه کنید خجالت نکشید و اگر موقعیتش به وجود آمد حتماً این کار را انجام دهید. سرکوب کردن هیجان و انرژی مضاعفیکه دارید می‌تواند شما را سرخورده کند و از نظر روانی بسیار بر رویتان تاثیر منفی بگذارد برای اینکه ‌این کار را انجام دهید می‌توانید به مکان هایی بروید و ورزش های پر هیجانی را تجربه کند تا این انرژیتان تخلیه شود

 

فــــا ل پـــاســـوڔ چهارشنبه ۲۴ مرداد

فــــا ل پـــاســـوڔ چهارشنبه ۲۴ مرداد

فال ابجد روزانه

فال ابجد هفتگی از 24 تا 30 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا