فال شبانه (بیوریتم) امشب 23 شهریور

جمعه 23 شهریور 1397 طالع بینی
فال شبانه

 

 

?فروردین?
? برای این که بتوانید نظر فردی که برایتان مهم است را جلب کنید باید سعی کنید درباره علایق او صحبت کنید، اگر او کرسی بحث و گفتگو را به دست گرفته سعی کنید خودتان را با او همگام سازید حتی اگر از موضوعی که صحبت می‌کند اطلاعی هم ندارید باز هم سعی کنید تا در بحث شرکت کنید و در رابطه با آن مسئله اطلاعات جدیدی کسب کنید اینگونه هم توانسته اید خودی نشان دهید و هم به معلومات تان چیزی اضافه خواهد شد.

?اردیبهشت?
? شاید یکی از سخت ترین کارهای دنیا این باشد که بخواهید برای اولین بار سر صحبت را با شخصی که نمیشناسید باز کنید و بخواهید به هر صورتی که شده خودتان را به او نشان دهید این کار به مهارت بالا و اعتماد به نفس بسیار زیادی احتیاج دارد و هر کسی نمی‌تواند آن طور که باید و شاید ابراز وجود کند اما برای اینکه بتوانید این مهارت را در خودتان شکوفا کنید باید بسیار با خودتان تمرین کنید و در موقعیت‌های اجتماعی فراوانی حضور یابید تا رفته رفته آن خجالت و شرم از شما دور شود و به سخنوری ماهر تبدیل شوید.

?خرداد?
? برای انجام بعضی از کارها باید با خطرات دست و پنجه نرم کنید و خودتان را برای هر امری آماده سازید اینکه بخواهید با ترس و واهمه جلو بروید و از موقعیت های دشوار گریزان باشید هیچ گاه نخواهد توانست به هدفی که دارید دست پیدا کنید، پس به خودتان اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید که اگر هم شکست بخورید تبدیل به تجربه ای ارزشمند برایتان خواهد شد و اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

 

?? ??

?تیر?
? شما زمانی می توانید کسب و کاری جداگانه برای خود به وجود آورید که با تمام زوایای آن کاری که می خواهید انجام دهید آگاه باشید و با یک چشم به هم زدن تمام پیچیدگی‌های آن را برطرف کنیم اگر مهارت و توانایی کافی نداشته باشید مطمئنا نتایجی که انتظارش را دارید نصیبتان نخواهد شد و ممکن است به جای سود و منفعت، ضرر و زیانی فراوان عایدتان شود.

?مرداد?
? حتی اگر سالها هم وقت بگذارید باز هم نمیتوانید انسانی را به طور کامل بشناسید و نسبت به او شناخت پیدا کنید، تمامی انسان ها و حتی خودتان رازهایی دارید که هیچگاه ها آنها را فاش نخواهید کرد و این بدین معنی است که شما شاید تا ۷۰ درصد به اخلاقیات یک فرد آشنا شوید و آن هم زمان زیادی می‌طلبد پس هیچگاه سریع به فردی اعتماد نکنید و گمان نکنید که با چندین بار ملاقات به تمامی زوایای زندگی و اخلاقیات او آشنا خواهید شد چرا که چنین چیزی امکان ندارد پس به آهستگی و با دقت تمام رفتارهایش را بسنجید تا رفته رفته برای تان روشن گردد.

?شهریور?
? اگر به چیزی علاقه ندارید مطمئن باشید که هیچ وقت نخواهید توانست آن را به خودتان تحمیل کنید این کار شاید در ظاهر صورت بگیرد اما ته قلبتان هیچ گاه راضی نخواهد شد پس خودتان را مجبور به انجام کارهایی نکنید که نسبت به آن تمایلی ندارید و گاهی اوقات با قلبتان تصمیم بگیرید، اگر از نظر روحی به خودتان توجه نکنید سلامت عقلی خود را هم از دست خواهید داد، انجام بعضی از کارها ارزشش را ندارد که بخواهید آنقدر به خودتان سخت بگیرید.

?مهر?
? در زندگیتان برنامه‌ریزی‌هایی برای خود داشته باشید تا زمان از دست نرود و شما در زندگی تان فرصت ها را از دست ندهید ،،سعی کنید؛ با مشکلات زندگی تان بجنگید و از آن هراسی به دل نداشته باشید- انسانهای شجاع همیشه ثروتمند هستند در زندگی شان خوشبختی و شادی و آرامش زیادی وجود دارد،، اگر شما هم همت کنید در کارهایتان تلاش و کوشش تان را بالا ببرید به این خوشبختی ها دست پیدا می کنید و به سعادت می رسید…

?آبان?
? اگر در زندگیتان فردی اجتماعی باشید،، می توانید تصمیمات درستی برای خود بگیرید و خودتان را به هدفتان برسانید انسان های اجتماعی دیگران را به خوبی درک می کنند و برای کمک رسانی به آنها خودشان را به خطرات زیادی می اندازد تا دیگران به خوشبختی برسند سعی کنید؛ در زندگیتان فردی اجتماعی و هدفداری باشید که در زندگیتان به خوشبختی های زیادی برسید…

?آذر?
? همیشه در جاهای قدم بگذارید که برایتان سود و منفعت های زیادی دارد از دوستان ناباب خودداری کنید؛ چون باعث می شود در زندگیتان شکست های زیادی بخوریدو به موفقیت های زندگیتان دست پیدا نکنید حواستان را جمع کنید وارد انرژی های مثبت در زندگی خود شوید و انرژی های منفی را از خود دور کنید چون به شما صدمات زیادی میزند و جلوی موفقیت تان را می‌گیرد….

 

?دی?
? سعی کنید؛ اعتماد به نفس خودتان را در زندگیتان بالا ببرید اگر کارهای تان را سر وقت انجام دهید و فرصت ها را غنیمت بشمارید همیشه در زندگی تان به سعادت و خوشبختی خواهید رسید و تلاش و کوشش تان بی ثمر نخواهد ماند ولی اگر در زندگیتان بی گدار به آب بزنید و در امورات کار یتان تلاش نکنید هیچ گاه به پیروزی و موفقیت نخواهید رسید،، حواستان را جمع کنید که کارهایتان تلاش کوشش تان انجام دهید….

?بهمن?
?دو بار گوش کنید، یک بار حرف بزنید:
زیاد حرف زدن در زندگیتان باعث می شود مرتکب اشتباهاتی شوید و بعد نتوانید خودتان را به پیروزی و موفقیت برسانید سعی کنید ؛کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کنید گوش کردن اطلاعات و تجربیات زیادی به شما می دهد،، اما بدون اطلاع و تجربه حرف زدن ممکن میشود شما به خطرات زیادی بی ندازد و نه نتواند موفقیت را برای خود پیدا کنید خداوند به انسان ها دو گوش و یک دهان داده است تا اینکه خوب گوش کنند و کمتر حرف بزنند…

?اسفند?
? سعی کنید؛ در زندگی تان طوری برنامه ریزی داشته باشید برای کارهای تان که، بعدها در زندگی تان پشیمان نشوید از فرصتهای زندگی استفاده کنید و خودتان را به موفقیت برسانید انسانهای موفق هیچگاه در کارهایشان پشیمان نمی شوند غم و غصه گذشته را نمی‌خورند سعی کنید؛ همیشه در زندگیتان کارهای تان را به نحو احسن انجام دهید تا پشیمان نشوید غم و غصه به سراغتان بیاید ،، بلکه موفق و شاد در زندگیتان باشید….

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه روزانه جمعه۲۳ شهریور 1397

فال شبانه

فال شبانه (بیوریتم) امشب 20 شهریور

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا