فال شبانه (بیوریتم) امشب 2 مهر

دوشنبه 2 مهر 1397 طالع بینی
فال شبانه

 

?فروردین?
? علایق و سلیقه خود را بسنجید و ببینید که واقعاً چه چیزی می تواند شما را تا سرحد مرگ خوشحال و راضی کند و سعی کنید تا همواره آن را در زندگیتان داشته باشید، شاید فردی شمل را به این احساس برساند و یا انجام کاری آنقدر روحیه تان را تقویت کند که بتوانید هر کاری را انجام دهید فرقی نمی‌کند که چیست فقط برای داشتنش تلاش کنید و هیچ گاه از دستش ندهید

ردیبهشت?
? سعی کنید همیشه یک سر و گردن از دیگران برتر و بالاتر باشید و آنقدر تلاش کنید که دیگران شما را مورد ستایش قرار دهند البته این موضوع نباید موجب شود تا به خودتان غره شوید و با غرور و خودخواهی با دیگران برخورد کنید اگر بخواهید ذره ای از تواضع و فروتنی خود را از دست بدهید مطمئناً خیلی زود جایگاه اجتماعی خود را از دست خواهید داد و هر چقدر هم که تلاش کنید باز هم نمی‌توانید مانند سابق دیگران را به سمت خود جذب کنید، پس با حفظ تعادل خودتان را در مرتبه‌ای بالا برسانید.

?خرداد?
? حتی اگر وقت کافی هم برای خوشگذرانی و تفریح ندارید باز هم نباید این امر موجب شود خودتان را از هیجانات زندگی دور کنید و در انزوا و تنهایی به سر ببرید، همیشه زمانی را به خود اختصاص دهید، حتی اگر کوتاه هم هست باز هم آن را از خودتان دریغ نکنید و کارهایی را انجام دهید که میدانید شما را سر ذوق می آورد، با این کار روحیه مثبتی به دست می آورید و مطمئناً با انرژی مضاعف به مسیرتان ادامه خواهید داد.

?? ??

?تیر?
?از افراط و تفریط به دور باشید و سعی کنید همواره زندگی متعادلی را برای خود به وجود بیاورید، اگر بخواهید حتی در یکی از اهداف تان کوتاهی و یا بیش از حد زیاده روی کنید مطمئناً در جایی به مشکل خواهید خورد و نمی‌توانید آنطور که انتظارش را دارید اهدافتلن را عملی کنید، سعی کنید تا همواره از زیاده‌خواهی پرهیز کنید و یا آنقدر خودتان را دست کم نگیرید که موقعیت‌های مناسب را از دست بدبدهید،ر این صورت مطمئنا هیچگاه دچار پشیمانی و اندوه نخواهید شد.

?مرداد?
?سعی کنید تا دوستان فراوانی در اطراف خود داشته باشید و همواره روابط اجتماعی خود را گسترش دهید، اگر به این موضوع توجه کنید مطمئنا همواره انسانی شاد و خوشحال خواهید بود که مشکلات زندگی کمتر می تواند او را از پای در بیاورد اما اگر بخواهید در انزوا و تنهایی به سر ببرید و خودتان را در مشکلات غرق کنید، متاسفانه هیچگاه روی خوشحالی و پیروزی را نخواهید دید.

?شهریور?
? شما فقط باید نگران کارهایی باشید که کاملا بر آنها احاطه و تسلط دارید و همواره باید مراقب باشید تا از مسیر درست خارج نشوید، این است مسیر رسیدن به اهدافی که در زندگی دارید، اما اگر بخواهید برای مسائلی که در اطرافتان وجود دارد و شما هیچ کنترلی بر روی آنها ندارید غصه بخورید متاسفانه هیچگاه نخواهید توانست به هدفی که در زندگی دارید برسید چرا که این موارد برای شما دست نیافتنی است و با این کار فقط خودتان را آزار خواهید داد پس اگر نمی توانید چیزی را کنترل کنید، رهایش کنید!

?مهر?
?کارهای احمقانه انجام ندهید
هیچگاه کارهایتان را بدون فکر و اندیشه انجام ندهید چون باعث شکست شما در زندگیتان میشود،، اگر بی تجربه دست به کاری بزنید شکست های زیادی خواهید خورد که قابل حل نشدنی است،، در زندگی خود دست به کار اشتباهی نزنید در راه‌های قدم بگذارید که شما را به اشتباهات زندگی نمی نیندازد و بعدها برای تان مشکل ساز نشود . همیشه سعی کنید؛ برای خود راه های مثبتی را در پیش بگیرید و خودتان را به موفقیت و پیروزی در زندگی برسانید….

?آبان?
?مهربان باشید
اگر شما در زندگیتان با دیگران با مهربانی برخورد کنید آنها با شما با مهربانی برخورد خواهند کرد،، سعی کنید؛ در زندگی از کوره در نروید و خودتان را ناراحت و افسرده نکنید مشکلات زندگی زیاد است زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد،، اما باید با صبر و حوصله مشکلاتتان را برطرف کنید و خودتان را به پیروزی و مقاومت بالا برسانید و در زندگیتان به سر بلندی برسید…

?آذر?
? میخوای در زندگیتان به پیروزی و موفقیت برسید،، باید رازدار باشید راز دل تان را با کسی در میان نگذارید و هدف های خود را پنهان کنید ،،تا موفقیت را به دست بیاورید بهترین راه رسیدن به موفقیت برنامه ریزی است سعی کنید؛ برای خود برنامه ریزی دقیق و منظمی را در پیش داشته باشید تا بتوانید راه های موفقیت را پیدا کنید و خودتان را به انرژی های مثبت در زندگی برسانید افکارتان را از پریشان حالی به آرامش و آسایش در زندگی تبدیل کنید….

?? ??

?دی?
?برای دیگران بد نخواهید
فقط به فکر خود و خوبی برای خود در زندگی نباشید سعی کنید؛ از غرور و تکبر دست بکشید چون غرور تکبر شما را در زندگی به نابودی می رساند و شکست های زیادی را برایتان به وجود می آورد همیشه سعی کنید ؛ هرچه را که برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسندید ،، بد دیگران را نخواهید اگر موفقیت را می‌خواهید سعی کنید؛ با همفکری هم خودتان را به موفقیت برسانید و برای خود پیروزی را به وجود بیاورید….

?بهمن?
?مسئولیت پذیر باشید
هر انسانی باید در زندگی اش مسئولیت پذیر باشد اگر درغیر این صورت باشد در زندگی اش هیچگاه به موفقیت نمی‌رسد،، همیشه سعی کنید کارهایتان را به نحو احسن انجام دهید تا به موفقیت پیروزی های زندگی دست پیدا کنید،، مسئولیت پذیر بودن در زندگی باید قوانینی داشته باشد مثلاً: در فلان ساعت و فلان روز شما باید مسئولیت چیزی را که به آن مسئول هستید را انجام دهید اگر در آن ساعت کارهایتان را انجام ندهید و بی گدار به آب بزنید فردی بی مسئولیتی میشوی و در زندگیتان شکست می خورید….

?اسفند?
? انسانها گاهی به فکر کردن نیاز دارند آنها می توانند با فکر کردن راه درست زندگی کردن را هم بیاموزند مثلاً در تصمیماتی که می خواهند بگیرند فکر و اندیشه می کنند،، این فکر کردن است که موفقیت را به وجود می آورد البته باید درست فکر کنید تا به موفقیت برسید؛ اگر افکار بیهوده در سر خود داشته باشید هیچگاه موفقیت را پیدا نخواهید کرد و همیشه در زندگیتان به بن بست خواهید خورد…..

 

فال روز

فال روز سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷

فال ماهجونگ

فال ماهجونگ دوشنبه ۲ مهر ۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا