فال شبانه (بیوریتم) امشب 10 شهریور

شنبه 10 شهریور 1397 طالع بینی
فال شبانه

 

?? ??

?فروردین?

سعی کنید در زندگیتان با اطرافیان به درستی برخورد کنید تحقیر کردن و سرزنش کردن آنها باعث می شود از شما رنجیده شوند و ناراحتی های زیادی در وجود شان به وجود بیاید سعی کنید ،،دیگران را درک کنید اگر در زندگیتان با دیگران بد حرف بزنید باعث شکست خودتان می شود و در امورات زندگی تان شما را به نابودی و تنهایی می کشاند… که این برایتان ناخوشایند است‌‌‌….

?اردیبهشت?

همیشه سعی کنید؛ فرد مهربان و صبور باشید اگر میخواهید در زندگی تان به هدفی که در سر خود دارید برسید با دیگران کمی پرمحبت تر برخورد کنید انسان های مهربان همیشه در زندگی شان پیروز می شود / در زندگیتان سعی کنید؛ یاد خداوند را در قلب خود و در زبانتان زمزمه کنید یاد خداوند آرامش بخش دلهاست و شما را در زندگیتان به خوشبختی و شادی می رساند….

?خرداد?

خوبی ها را هم ببینید!
سعی کنید در زندگیتان خوبی های دیگران را فراموش نکنید.. اگر کسی به شما در زندگیتان خوبی کرده است از آن قدردانی کنید، اگر در زندگی تان به سمت انرژی های مثبت در حال حرکت باشید،، می توانید خودتان را به پیروزی و موفقیت برسانید انسانهایی که در زندگی شان به هدف و خواسته که داشتن رسیدند انرژی مثبت در وجودشان بوده تا توانستند خودشان را پیروز کنند….

?? ??

?تیر?

در زندگیتان با اطرافیان تان خوب برخورد کنید،، طوری برخورد کنید که باعث خوشحالی و شادی آنها شود و آنها نیز به شما نزدیک و نزدیک تر شود اگر در زندگیتان اخلاق و رفتار خوبی داشته باشی دیگران جذب شما می شود ،و شما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند این باعث شادی و خوشحالی شما می شود و می توانید خودتان را به راحتی در آن هدفی که در سر خود دارید برسانید و طعم خوشبختی را بچشید…

?مرداد?

سعی کنید؛ در زندگیتان مسئولیت هایی که در قبال تان است به خوبی انجام دهید اگر در زندگیتان به خانواده تان رسیدگی نکنید هیچ وقت موفقیت و شادی نخواهید رسیدسعی کنید؛ در زندگی تان دست کمک خانواده تان باشید چون چشم آنها به درآمد شما است و دلشان به شما گرم است سعی کنید ؛اگر از شما درخواستی داشتن درخواست شان را قبول کنید و باعث خوشحالی و شادی شان شوید….

?شهریور?

رعایت احترام و ادب متقابلسعی کنید؛ در زندگیتان با دیگران محترمانه برخورد کنید؛ مخصوصاً با همسرتان در امورات زندگی تان با احترام برخورد کنید/ اگر می خواهید به خوشبختی و شادی در زندگی تان برسید سعی کنید به دیگران احترام بگذارید و مودبانه با آنها برخورد کنید تا در زندگی تان به پیروزی و موفقیت برسید (یک موفقیت احترام گذاشتن به دیگران است که شما را در پیش شان عزیز و محترم می دارد)…

 

?مهر?

اگر کاری را انجام میدهی روحیه ات را از دست نده و سعی کن با دید تازه ای نسبت به کارها پیش بروی به افکار و ذهنیات کهنه را از سر خودت بیرون کنی. زیرا زندگی سرشار از اتفاقات و ماجراهای تازه است که اگر شما بتوانید بطرف خود دقت داشته باشید قطعاً چیزهای تازه ای را کشف می کنی و می توانی چیزهای زیبا را ببینی و از آن لذت ببری. هر روز کارهایش را به خاطر عادت انجام دهید قطعاً بی انگیزه شده و امیدی ندارد..

?آبان?

افکار و اندیشه های خود را گسترش بده و سعی کن با دید تازه به هر مسئله‌ای بنگرید تا از یکنواختی کهنه نگری خارج شوید و از زندگی لذت بیشتری ببریم زیرا در هر موضوع افقی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید و یکنواخت زندگی نکنید. انسان با کشف اطلاعات تازه و پرداختن به اندیشه های مثبت و جدید قطعا می تواند طرز زندگی کردنش را تغییر دهد و اوضاعش بهبود یابد.

?آذر?

هر روز را یک آغاز جدید بدان و هیچگاه به اتفاقات گذشته فکر نکن زیرا گذشته تمام شده و شما باید به فکر حال و آینده خود باشید. زیرا زمان اکنون شما آینده تان را می سازد و زندگی جریان دارد پس هیچگاه به گذشته و شکست‌های خود فکر نکن و شروع به انجام کار کن تا با آنچه که میخواهی برسی.

?? ??

?دی?

اگر شما کاری را با علاقه و انگیزه انجام دهید قطعاً بر آن تمرکز کرده و هر مشکلی باشد را پشت سر می گذاری و اجازه نمی‌دهی اندیشه‌های منفی یا بقیه مانع کارت شوند. پس همیشه به دنبال علاقه ات برو و امیدت را از دست نده تو آنچه که میخواهی بررسی. اگر انسان کاری را بدون علاقه انجام دهد شکست می خورد زیرا انگیزه ای برای رسیدن به هدفی ندارد.

?بهمن?

هنگامی که میخواهی کاری را انجام دهی به دنبال بهترین روش باشی تا بتوانی حقیقت های تازه را کشف کنی و به سمت کارهای دست پیدا کنی همیشه اعتماد به نفس داشته باش و امید و انگیزه اش را از دست ندهید به صحبت های منفی دیگران اهمیت نده. زیرا باعث خارج شدن تو از راهت می‌شود و شما بتوانید راه درست را برگزینی قطعا به موفقیت می‌رسد و نتیجه تلاش خود را میگیری.

?اسفند?

اگر بر روی کارهایی که می کنی انرژی و تمرکز بسیار بگذاری انگیزه داشته باشید قطعاً آن را به بهترین شکل انجام می دهیم مانند شیشه های کلیسا هنگامی که نور از آن میگذرد زیبا و درخشان می‌شود شما نیز اگر هدف داشته باشی و هر روز ساعت را با انرژی آغاز کنی. قطعاً به نتیجه مثبت و زیبایی دست پیدا میکنی

 

فال کائنات اوشن

فال کائنات اوشن امروز شنبه 10 شهریور 1397

فال روزانه 

فال شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا