فال روز شنبه 22 اردیبهشت 1397

شنبه 22 اردیبهشت 1397 طالع بینی
فال روز شنبه 22 اردیبهشت 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما به راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌اندیشید که از کار کردن فرار کنید!! چرا که هنوز تب تعطیلات و روزهای بهاری شما را ول نکرده و ترجیح می‌دهید یا خارج از خانه تفریح کنید و یا با دوستانتان وقت گذرانی کنید!! اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌ها در حالیکه احتمال انجام دادن کارهای غیر عقلانی دیگر را نیز در شما نشان می‌دهد، نتایج منفی نیز به همراه دارد. اما ذهن شما هنوز هم تمام وقت کار می‌کند و شما قادر هستید که روش‌هایتان را به راه و روشهای مناسب تر تبدیل کنید. از تلاش کردن نترسید؛ چون شما به احتمال زیاد به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

 گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می‌روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما پروژه‌های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه‌تر احساس می‌شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته‌اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می‌شود مسئولیت‌های مهمی‌که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه‌های اجتماعی می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می‌تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

ممکن است احساس کنید که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده‌اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می‌کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند کمی باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می‌کند که باید کیفیت کارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد کنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید شفاف فکر کرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر،‌ جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی‌تان تاکید می‌کند، که می‌تواند شما را مجبور کند که انتخاب‌های اخیر خود را حدس بزنید. توجه کافی به قلب و عقل تان می‌تواند بهترین‌ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی  و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.

منبع:نمناک

فال روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

فال روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

فال امروز جمعه 21 اردیبهشت 1397

فال امروز جمعه 21 اردیبهشت 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا