فال روز شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

شنبه 31 شهریور 1397 طالع بینی
فال روز

?طالع امروز متولدین فروردین:

دیگران را بدون داشتن دلیل و مدرک به انجام کاری متهم نکنید و گرنه از این کار خود خیلی پشیمان خواهید شد و مجبور خواهید شد حرف هایتان را پس بگیرید. بهتر است منتظر بمانید و ببینید دیگران چه توضیحی درباره اتفاقاتی که افتاده است خواهند داد. ممکن است وعده و وعیدهایی که به شما داده می شوند بسیار وسوسه انگیز به نظر بیایند، اما تمام حواستان را جمع کنید و به زنگ خطرها دقت کنید. شاید حرف های زیادی زده شود ولی این که آیا به همه آنها عمل خواهد شد یا خیر جای بحث دارد. شاید امروز اطرافیانتان به صورت خیلی جدی نظرهایشان را درباره روش زندگیتان به شما بگویند، بد نیست به حرفشان گوش کنید، اما یادتان باشد که رئیس شمایید.

?طالع امروز متولدین اردیبهشت:

از خرج کردن پولتان برای چیزی که ضروری نیست خودداری کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد! به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت، بهتر است پولتان را برای رفتن به سفر پس انداز کنید. شما انرژی بسیاری در دسترس دارید، آن را حرام نکنید و با یک روش خوب و مناسب ترس های درونیتان را به انگیزه تبدیل کنید. آگاه باشید، امروز از آن روزهایی است که که حتی کوچکترین اظهار نظر یا توهین ممکن است غوغا به پا کند. اطرافیانتان بسیار حساس هستند و خیلی سریع عکس العمل نشان خواهند داد پس نهایت دقت را داشته باشید.

?طالع امروز متولدین خرداد:

سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیادی به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز با این همه اتفاقاتی که در اطرافتان جریان دارد و احساساتی که در قلبتان در غلیان هستند شاید اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید.

?طالع امروز متولدین تیر:

امروز از آن روزهایی است که اگر یک نفر به شما بگوید ماست سفید است شما مخالفت کرده و می گویید سیاه است! دست از لجبازی بردارید و مواظب رفتارتان باشید، این کارها از شما بعید است. به نفعتان است که جدی باشید و در انتخاب حرف هایتان دقت کنید، شاید شما منظوری نداشته باشید، اما آنها حرف هایتان را به دل خواهند گرفت. اگر حرفی برای گفتن دارید آن را خیلی صریح و مستقیم بزنید.

?طالع امروز متولدین مرداد:

امروز خیلی خوب می توانید توانایی های خود را نمایش دهید. خلاقیت بسیار بالایی دارید و باید از آن به بهترین شکل استفاده کنید. در محل کار به سنگ‌اندازی اطرافیان توجه نکنید. حواستان را روی کار متمرکز کنید و به راه خود بروید.

?طالع امروز متولدین شهریور:

امروز هر نوع ارتباط و تماسی خوب پیش می رود. البته بهتر است ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید. شاید نتوانید به خوبی در مورد مسایل پیش رو تصمیم گیری کنید اما باید کمی منطقی تر باشید تا برای خود مشکل درست نکنید. در محل کار، حرکت کردن در جهت موافق جریان شاید برایتان دردسر درست کند. افراد بسیاری در تلاشند که شما را متقاعد کنند که روش آنها روش درست است. اما به راه خود بروید و نگذارید دیگران روی شما تاثیر بگذارند.

?طالع امروز متولدین مهر:

عزت نفس شما این روزها خیلی زیاد است و به شما کمک می کند که هر روز اعتماد به نفستان بیشتر شود. شاید اشتباهی در کارهایتان پیش آید، ولی فردی با دیدگاه تندرو و افراطی در مورد مسائل یک دفعه ظاهر می شود. احساسات شما زیر و رو می شود. سعی کنید آرام بمانید.

?طالع امروز متولدین آبان:

جنبه بسیار حساسی از شخصیت شما هست که بسیار مهربان و بسیار آسیب پذیر و شکننده است. مراقب باشید که زیاد خود و این جنبه از شخصیت تان را در معرض خطر قرار ندهید. با باز کردن سفره دلتان، شما دردسرها را به سوی خود می کشید. شاید دیگران ندانند که شما چقدر حساس و زودرنج هستید. آنهایی که قویتر هستند، می توانند آزارتان بدهند. پس از احساسات خود محافظت کنید.

?طالع امروز متولدین آذر:

معمولاً سطح تمرکز و دقت شما بالاست، ولی امروز موقتاً به ضرر شما کار می کند. افکار شما مبهم به نظر می رسد و نمی توانید آنچه در ذهن دارید بطور مشخص و واضحی بیان کنید. باید سعی کنید حرف خود را به اطرافیان تفهیم کنید. در عین حال باید تلاش بیشتری کنید تا گیجی و سوءبرداشت پیش نیاید. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، شما عموماً خوشحال هستید. ولی اگر چیزی خوب پیش نرود، شما حالتان خراب می شود و ناراحت می شوید. امروز شما احساس بدی درباره عشقتان دارید، ولی واقعاً باید نگاهی هم به خودتان بیندازید. زندگی کوتاهتر از آن است که زمانتان را صرف نگرانی درباره چیزهای کم اهمیت کنید. گاهی هم باید به ژرفای کارها و افکارتان فکر کنید و در واقع آنها را عمیق تر کنید!

❄️طالع امروز متولدین دی:

اگر در حال حاضر شما از لحاظ رمانتیک دلتان گیر است، احتمال دارد متوجه شوید که یکی از شما خیلی عاشق است در حالیکه دیگری اینطور نیست. اگر در حال حاضر دلتان پیش کسی نیست، کسی که هیچ حسی به او ندارید، توجهی فراتر از دوستی به شما نشان می دهد. این وضعیت دشواری است، ولی شما باید بدون آنکه به احساسات او آسیب برسانید، خودتان را از دایره توجه او دور کنید و به این قضیه پایان دهید. اگر متأهل هستید امروز تمایل دارید به اینکه شریک زندگی تان را بخاطر هر چیزی که در رابطه شما بد پیش می رود سرزنش کنید. این بهترین تاکتیک نیست، حتی با اینکه راحت ترین راه است. بهترین راه حل آن است که با هم درباره آنچه بد پیش رفته حرف بزنید و با هم برای حل و فصل آن تلاش کنید.

❄️طالع امروز متولدین بهمن:

امروز شما آنقدر در کارتان مصمم هستید که چیزهایی که دیگری به شما می گوید را نمی شنوید. کار شما هر چقدر هم که مهم باشد، باید زمانی را برای گوش دادن و توجه کردن به آنچه دیگری به شما می گوید بگذارید. خیلی مهم است که امروز جانب احتیاط را رعایت کنید. چند دقیقه وقت گذاشتن برای یک نفر دیگر و حرف های او می تواند از مشکلات پیشگیری کند و دوستی شما را پابرجا نگه دارد.

❄️طالع امروز متولدین اسفند:

امروز عدم ارتباط صحیح بین شما و فردی نزدیک به شما باعث می شود که سوء تفاهم ایجاد شود. این شاید زیاد مهم به نظر نرسد، ولی گاهی روشن نکردن قضایا می تواند در آینده حس بدی ایجاد کند. نیت های خود را برای دیگران مشخص کنید. اگر کسی چیزی را که شما می گویید بد برداشت می کند، باید آن را واضح تر برایش توضیح دهید. زیرا نمی خواهید که حرف های شما بعداً برایتان مشکل ایجاد کنند.

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه روزانه شنبه 31 شهریور 1397

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس شنبه 31 شهریور 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا