فال روز دوشنبه 6 آذر 1396

یکشنبه 5 آذر 1396 طالع بینی
فال روز دوشنبه 6 آذر 1396

فال روز دوشنبه 6 آذر 1396

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 شما در رابطه‌های دوستانه‌تان تنها کسی هستید که حساسیت زیادی دارید و از این موضوع خسته شده‌اید. اگر بنشینید و به حرف‌های دیگران گوش بدهید و از دید آنها به دنیا نگاه کنید ناامید خواهید شد، اما آنها ظاهراً خیلی به نقطه نظرات شما توجه نمی‌کنند. اگر این موضوع ناراحتتان کرده است، شاید الان وقتش باشد که در موردش وارد بحث بشوید و یا حداقل برای خودتان مرزهایی تعیین کنید که احساستان را حفظ کنید.

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 ماه کامل امروز در نشان شما می تواند شما را تا هر جا که بخواهید بکشاند. در کارتان مسئولیت هایی دارید که به شما استرس وارد می کنند و شما نیاز دارید که از فرضیات خود تان برای انجام آنها بهره بگیرید. اما تمایل دارید که برای کنترل کردن امور، همه چیز را تغییر دهید- در جهان فردی و شخصی خود، زندگی خانوادگی و حتی تمرینات و مراقبه های روحی و روانی تان- سعی کنید فرضیات شخصی خود را بر کسی تحمیل نکنید؛ از طرف دیگر، از آنها عقب نشینی هم نکنید. انکار و تکذیب فقط پریشانی شما را بیشتر می کنند، پس صادق باشید که جهان برایتان پر از آرامش و صلح شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما در یک معامله تجاری فعالیت می‌کردید، امروز می‌تواند برای شما نقطه شروع یک حرکت مثبت باشد. اگر چه آن ممکن است به آن سومندی و منفعتی که شما انتظارش را داشتید منجر نشود، اما نتیجه آن حداکثر نتیجه ای است که می‌توانست باشد. یک چیز مشخص است؛ اینکه شما اکنون نیاز با پشتکارو تلاش فراوان دارید. پیشرفت شما به آن سرعتی که می‌توانید ناامید کننده نمی‌شود، به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که بادی تمام شوند و و شما هم به آن واقف هستید،‌ و مطمئن باشید که پس از این آسان تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

 زندگی کردن با فرد بی اراده‌ای که سعی می‌کند شما را از وابستگی‌هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می‌خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می‌دهید که این جواب بی‌پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه‌هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی‌های خود را به حداقل برسانید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

 حتی اگر شما عادت داشته اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می‌کنید، اما انگار مدت زیادی است که او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی‌ دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می‌خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

تعاملات شما با رئیس‌تان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

 این که شما می‌خواهید چقدر کار کنید، اهمیتی ندارد آنچه مهم است این است که مشلاتی جلوی راهتان سبز می‌شود که شما قادر نیستید کنترلشان کنید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که محدودیت‌ها و توانایی‌های خود را خوب بشناسید. اگر خوب خودتان را شناخته باشید اوضاع عالی می‌شود. اما اگر خیلی روی خودشناسی کار نکرده باشید، ساده ترین شغل‌ها نیز عذابتان می‌دهند. آهسته و پیوسته حرکت کنید؛ اما سخت کار کنید و به خاطر کارهایی که قادر به انجامشان نیستید عذرخواهی نکنید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 آذر 1396

– فال روزانه در روز 6 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر  صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر  دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

منبع:نمناک

فال امروز شما پنجشنبه 9 آذر 96

فال امروز شما پنجشنبه 9 آذر 96

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا