فال روز دوشنبه ۱۷تیر ۱۳۹۸

دوشنبه 17 تیر 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فال و طالع بینی امروز شما چگونه خواهد بود

فال روزانه

فال حافظ انلاین

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به جای این که فقط به خودتان و منافع شخصیتان فکر کنید سعی داشته باشید که منافع جمعی را در نظر بگیرید. این کار باعث گسترش زاویه دید شما خواهد شد و به شما کمک می کند تا خودتان هم منافع بیشتری را به دست بیاورید. امروز پیش از گرفتن هر تصمیم مهمی با افراد مورد اعتمادتان مشورت کنید و هیچ کاری را با تکیه به نظرات شخصیتان انجام ندهید. اگر اصرار دارید که از کسی کمک نگیرید و راهنمایی نخواهید تا فردا دست نگه دارید. اگر عشقتان را از خود آزرده کرده اید همین امروز و قبل از آن که اوضاع از این بدتر شود با یک دسته گل یا هدیه کوچک از او عذرخواهی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با اعتماد به غریزه تان عمل کنید و خیالتان راحت باشد که اشتباه نخواهید کرد. شاید مجبور شوید کمی دست از کنترل کردن اوضاع بردارید و تفکر منطقی را برای یک روز هم که شده است کنار بگذارید. اجازه بدهید باد شما را با خود ببرد به هر کجا که می خواهد! ذهن خود را کمی زیر نظر بگیرید تا ببینید در حال حاضر قطعی کردن هر نقشه و برنامه ای برای شما تقریبا غیر ممکن است. امروز را به بررسی گزینه هایی که پیش رو دارید و مقایسه ی آنها با کمک دیگران بگذرانید. خودتان را به یک روش تفکر محدود کنید و ذهنتان را باز بگذارید. با این کار تا فردا خواهید توانست تکلیف خیلی چیزها را معلوم کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما خواهید دید که شما درست همان قطعه ی گم شده ای هستید که همه ی پازل ها به آن نیاز دارند! اطرافیانتان در هر موقعیتی به شما نیاز خواهند داشت و بدون شما هیچ یک از مشکلاتشان حل نمی شوند و هیچ تصویری کامل نیست. اگر می توانید بی آن که به برنامه های خودتان لطمه ای وارد کنید گره ای هم از کار دیگران باز نمایید حتما این کار را بکنید. با دیگران در مورد موضوعاتی که می دانید باعث خوشحالیشان می شود حرف بزنید و سعی کنید تأثیر مثبتی روی آنها بگذارید و کمک کنید که روز بهتری داشته باشند. امروز سعی کنید کمی زودتر از همیشه بیدار شده و با یک پیاده روی کوتاه اما سریع روزتان را پرانرژی آغاز کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما خواهید دید که دیگران خیلی بیشتر از همیشه صحبت می کنند، اما هیچ اثری از احساس در حرف هایشان نمی بینید. شما هم بهتر است همین روش را در پیش گرفته و فعلا اولویت را به مغز و منطق خود بدهید و احساسات را در درجه ی دوم اهمیت قرار دهید. واقعیت ها را در نظر داشته باشید و از این که احساساتتان اطلاعاتی که دریافت می کنید را تحت تأثیر قرار نمی دهند اطمینان حاصل کنید. اگر در مکالماتی که دارید صداقت کافی نداشته باشید احتمال این که بحث و ناراحتی پیش بیاید خیلی زیاد خواهد بود. همچنین باید مواظب حرف هایی که می زنید هم باشید و کلماتتان را با دقت انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما قادر هستید احساسات خود را از زاویه دید یک شخص بی طرف و از دور مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. از این فرصت برای غلبه کردن به احساسات خود استفاده کنید. حواستان باشد که کارهایتان در واکنش به دیگران و اطرافتان نباشند و فقط برای این که به حساب یک نفر که باعث دلخوریتان شده است برسید عجولانه کاری انجام ندهید. پیش از آن که هر قدمی بردارید خوب فکر کنید و همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. با دیدن میزان پیشرفتی که با به کار گرفتن عقل و منطق خود خواهید داشت شگفت زده خواهید شد! برای خوشبختی و رضایت خاطر خودتان موفق باشید، نه برای برانگیختن حسادت دیگران!

فال روز متولدين شهريور

امروز وقتی دارید در جمعی در مورد دیگران حرف می زنید، حواستان باشد که حتما طوری صحبت کنید که اگر خودشان هم در آن جمع حضور داشتند با شنیدن حرف هایتان از دست شما ناراحت نمی شدند. شاید خیلی از دور و بری هایتان درگیر غیبت کردن باشند، اما این اصلا دلیل خوبی نیست که شما هم بخواهید از دیگران تبعیت کرده و مشغول غیبت کردن شوید. یادتان باشد که حرف هایتان خیلی جدی شنونده هایتان را تحت تأثیر قرار خواهند داد و همچنین به گوش خیلی های دیگر هم خواهند رسید. شاید در برقراری تماس های تلفنی با مشکل مواجه شوید و نتوانید به راحتی به شخص مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:تعبیر خواب جواهرات در خواب چیست؟

 

فال روزانه متولدین مهر

این که از امروزتان به خوبی استفاده کنید و بیکار ننشینید از اهمیت بسیار زیادی برخوردر است. به خودتان و حس ششمتان اعتماد داشته باشید. شما اغلب بهترین توصیه ها را در هر موقعیتی و برای هر کسی به غیر از خودتان دارید، پس بهتر است برای حل مشکل خودتان با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید تا به شما در سر و سامان دادن به افکارتان کمک کند. وقتی تصمیمی گرفتید دیگر تردید به دلتان راه ندهید چون این کار تنها باعث تأخیر در انجام کارهایتان خواهد شد. اگر با یکی از دوستان و یا همکارانتان به مشکل برخوردید با حرف زدن این مشکل را حل کنید و نگذارید کار به دعوا بکشد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است ذهنتان کمی آشفته باشد و تمرکز کافی نداشته باشید و ندانید که چه راهی را باید برای خود در پیش بگیرید. قیافه ی بهم ریخته و نگرانی هم که به خودتان گرفته اید دیگران را در مورد این که چطور می توانند به شما کمک کنند راهنمایی نخواهد کرد. اگر در وضعیتی قرار گرفته اید که برایتان خوشایند نیست فکر نکنید که به خاطر احساس تعهد، دِین و یا هر چیز دیگری مجبور به تحمل این وضعیت هستید. شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که بعضی چیزها را که دیگر به کارتان نمی آیند را رها کرده و برای همیشه کنار بگذارید. خودتان را با آرامش خیال از عادت هایی که فقط بازدارنده هستند رها کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حتما و به هر ترتیبی که شده است از خانه بیرون بزنید و وزش باد را به روی پوست خود احساس کنید. با طبیعت در ارتباط باشید و نفس هایی عمیق کشیده و ریه هایتان را با هوای آزاد و انرژی زندگی پر کنید. شما باید با دقت بیشتری به دنیای اطرافتان نگاه کنید و مانند عقابی که بر فراز قله ای ایستاده و هر آنچه زیر پایش در جریان است را به دقت تحت نظر دارد همه چیز را با تمام جزئیاتش مورد توجه قرار دهید. ذهن خود را از درگیری های بیهوده رها کرده و برای تجربه ها و ماجراجویی های تازه آماده کنید. امروز هروقت خواستید قهرمان بازی در بیاورید یادتان باشد که شما نمی توانید به کسی که خودش قصد کمک کردن به خودش را ندارد کمک کنید!

فال روزانه متولدین دی

از افکاری که طی چند روز گذشته ذهن شما را به خود مشغول کرده بودند استفاده ی منطقی بکنید و این آگاهی خود را به اطرافیانتان نیز منتقل کنید. هر چقدر فکر کرده اید کافیست، امروز روز عمل کردن است. به آنچه قلبتان به شما می گوید اعتماد کرده و در راه عملی کردن نقشه هایی که برای خودتان و زندگیتان کشیده اید قدم بردارید. شاید همیشه فکر کنید قلبتان خیلی نرم و لطیف و مهربان است، اما امروز دل شیر دارید و قوی و سرسخت و ماجراجو شده اید. اگر موقعیت ویژه ای برای تغییر دادن شغلتان و شروع یک حرفه ی جدید برایتان فراهم شد بهتر است فعلا دست نگه داشته و با این موقعیت احساسی برخورد نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز برای شما روز منحصر بفرد و بسیار مهمی است که فرصت برقراری ارتباطات ارزشمندی را با دیگران برای شما فراهم می کند. شما درگیر مکالماتی جدی و هوشمندانه خواهید شد که چیزهای زیادی را به شما یاد خواهند داد. شما در بحث ها و موقعیت های مختلف می توانید هر دو طرف قضیه را خیلی خوب درک کنید، اما این موضوع می تواند گاهی به بلاتکلیفی و تردید منجر شود. امروز برای خودتان یک مسیر مشخص را در نظر گرفته و بر اساس همان پیش بروید. احساس هم نکنید که مجبور هستید دیگران را در نظر داشته باشید. امروز خودتان و منافعتان را در اولویت قرار دهید و نگران هیچ چیز و هیچ کس هم نباشید.

فال روز متولدين اسفند

امروز تمرکز شما به هم ریخته است و ذهنتان مدام از این شاخه به آن شاخه می پرد و هیچ نتیجه ای هم از این فکرهای آشفته نمی گیرید، به همین دلیل هم کنترل اوضاع تا حدودی از دستتان خارج شده است. امروز روز خوبی برای پیدا کردن راه حل نیست. بهتر است امروزتان را به تحقیق و بررسی، سؤال پرسیدن و جمع آوری اطلاعات بگذرانید. راه را برای مکالمه باز گذاشته و تعصب بیجا نسبت به افکار و عقاید خود نشان ندهید. این کار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید فردا بهتر و راحت تر تصمیم گیری کنید. امروز بعد از پایان ساعت کاری برای یافتن آرامش به عشقتان پناه ببرید و تمام درگیری هایتان را کنار گذاشته و فقط با هم خوش باشید.

بیشتر بخوانید: فال نوستراداموس روز دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸

فال روزانه 

فال روز سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸

فال روزانه 

فال روزشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا