فال روزانه/فال امروز چهارشنبه۲۲ مرداد ۱۳۹۹

چهارشنبه 22 مرداد 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال روزانه

 

دوست عزیزی که ٢٢ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مسئولیت پذیر، با صداقت، دارای پشتکار و متعهد هستید. به شما توصیه می شود در سالی که پیش رو دارید پیش از امضای هر گونه قرارداد یا اوراق حقوقی همه چیز را به دقت در نظر بگیرید و به اندازه کافی احتیاط داشته باشید. اگر قصد آغاز شراکتی را دارید پیش از هر اقدامی تمام مزایا و معایب آن را سنجیده و بعد از آن وارد مراحل حقوقی این کار شوید. اگر بتوانید خودتان را از استرس دور نگه دارید از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. امسال حتی دوره های کوتاه همراه با فشار و استرس می توانند اثرات جبران ناپذیری روی سلامتی شما داشته باشند.

فال حافظ آنلاین

طـالـع روزانـه متولدین فروردین

با وجود این که این اواخر در مسیر خود با مخالفت هایی روبرو شده اید، دوستان واقعیتان سعی دارند به کمک شما بیایند. خوشبختانه حمایت آنها خیلی بموقع به داد شما خواهد رسید، زیرا کم کم دارید به تسلیم شدن فکر می کنید و آنها جلوی این کار را خواهند گرفت. شما هنوز هم فرصت هایی که در انتظارتان هستند را به وضوح می بینید، ولی از این که برای رسیدن به آنها انرژی کافی داشته باشید و بتوانید به تلاش هایتان ادامه بدهید مطمئن نیستید.

 

طـالـع روزانـه متولدین اردیبهشت

با ناپختگی عمل کردن راهکار مناسبی برای رسیدن به اهداف مورد نظرتان نیست و ممکن است همه ی تلاش و زحمت تان در نهایت با شکست مواجه شود. بهتر است به خاطر هر گونه قصور و کوتاهی زمان را صرف سرزنش و انتقاد از خود نکنید. اصلاً لزومی ندارد که برای رسیدن به اهداف تان شتاب کنید. همه چیز خودش رو به راه می شود.

 

طـالـع روزانـه متولدین خرداد

امروز احساسات تان بسیار نا آزموده و شدیدند، اما هنوز می توانید در شرایط سخت و پیچیده موثر عمل کنید. احساسات تیره و تار به سرعت در درون شما در حال پردازش اند، اما دلیل اش نیست که دوست دارید آن ها را نادیده بگیرید. اتفاقاً برعکس است، می توانید از این فرصت و اشتیاق بهره بگیرید و به درون آتش بپرید، شدت گرما را تجربه کنید و بگذارید تا دگرگونی اتفاق بیفتد.

 

طـالـع روزانـه متولدین مرداد

اگرچه ممکن است امروز به خاطر کس دیگری از مسیر اصلی منحرف شوید، اما نمی توانید مدت زیادی با جدیت ادامه دهید. خیلی سریع از مهارت های پیشرفته ی تان جهت گریز استفاده خواهید کرد، به ویژه اگر دیگران کمک تان کنند تا از این مخمصه رها شوید. به کار بردن کمی هوشمندی و فریبندگی بهترین پادزهر برای کنترل این شرایط پیچیده است و نیز کمی سبک سری از شدت آن می کاهد.

 

طـالـع روزانـه متولدین تیر

امروز طوری دارید عمل می کنید که انگار یک سوپرقهرمان با توانایی های فوق العاده هستید و همین موضوع شما را قادر به انجام کارهایی می سازد که خودتان فکر می کرده اید غیرممکن هستند. در حال حاضر در زمینه حرفه ای در بهترین وضعیت ممکن قرار دارید، با این حال باید متوجه این موضوع باشید که برای رسیدن به موفقیت تنها انجام دادن آنچه از شما خواسته شده است کافی نیست. به جای تقلا برای راضی نگه داشتن دیگران برای به دست آوردن رویاهای خودتان بجنگید.

 

طـالـع روزانـه متولدین شهریور

احساسات تان آن قدر سریع دگرگون می شوند که فعلاً نمی توانید هیچ گونه تصمیم دراز مدتی بگیرید. اگرچه ارزش های کلی تان هم چنان ثابت اند، اما هرچه بیشتر متوجه روابط تان با اطرافیان تان می شوید این دمدمی مزاجی هم افزایش می یابد. حتی اگر می ترسید که کنترل یک رابطه را از دست بدهید، همین ترس خودش بدتر از همه چیز است. تخیلات تان راه را برای واقعیت هموار خواهند کرد.

طـالـع روزانـه متولدین مهر

اگرچه تصمیم گرفته اید که آهسته تر حرکت کنید، اما هنوز احساسات تان افتان و خیزان اند و در ته دل تان احساس تهوع می کنید. از این افراط و تفریط های احساسی خسته شده اید، اما به نظر نمی رسد که بتوان کار خاصی برای حل این مشکل کرد. نگران نباشید؛ رمز موفقیت شما این است که از آن چه در طول مسیر با آن روبرو می شوید تماماً لذت ببرید و اصلاً به این فکر نکنید که بعداً چه پیش می آید.

 

طـالـع روزانـه متولدین آبان

امروز بهترین کاری که می توانید برای خودتان بکنید وقت گذراندن با گروهی از همکارانتان و یا لستراحت کردن همراه با دوستان نزدیکتان می تواند باشد. شما نقشه های بزرگی برای زندگی حرفه ایتان در سر دارید، ولی وقتی پیشرفت کارها به اندازه ای که انتظار دارید نیست حفظ کردن انگیزه و تلاش برای رسیدن به اهدافتان کار سختی به نظر می رسد. با این حال حتی اگر به زمانی بیشتر برای رسیدن به رویاهایتان نیاز داشته باشید هم نباید بیخیال آنها شوید. حتی اگر کارها آهسته پیش بروند هم، پیوستگی در انجام آنها در نهایت شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند.

 

طـالـع روزانـه متولدین آذر

این روزها شما آنقدر به برقراری ارتباط با دیگران نیاز دارید که شاید حتی بخواهید وقتی که باید صرف کارهایتان بکنید را برای دیگران بگذارید. ولی نباید بیخیال کارها و وظایفتان شوید. قبل از هر کاری وظایف اصلیتان را انجام دهید تا بتوانید بعد از به پایان رساندن کارهایتان وقتتان را با کسانی بگذارید که برایتان اهمیت دارند. همچنین می توانید به فعالیت های اجتماعی که فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان می گذارند بپردازید. این کار به شما انرژی لازم را برای فردایی بهتر و موفقیت بیشتر خواهد بخشید.

 

طـالـع روزانـه متولدین دی

امروز بسیار امیدوار هستید، اما ممکن است کارها آن طور که فکر می کنید پیش نروند و خیلی زود بفهمید که همه چیز آن قدرها هم قطعی نیست. اگر سعی کنید که با وجود تغییر شرایط همان برنامه ی خودتان را پیش ببرید، درنهایت بسیار آشفته و عصبانی خواهید شد. در عوض بهتر است تمرین کنید تا یاد بگیرید چگونه شرایط را کنترل و مدیریت کنید؛ به این ترتیب هم خودتان بیشتر لذت می برید و هم می توانید بیش از آن چه فکرش را می کنید به اهداف تان نزدیک تر شوید.

 

طـالـع روزانـه متولدین بهمن

امروز ممکن است در رابطه با اهداف دراز مدت خود رفتاری غیر منطقی داشته باشید. با وجود این که شما در حالت عادی بسیار آینده نگر هستید و می توانید دور دست ها را ببینید، امروز تشخیص مرز بین واقعیت و خیال برایتان کار ساده ای نیست. برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید به خودتان کمی فرصت بدهید ولی تمام وقتتان را هم نباید صرف خیال پردازی در مورد آینده کنید. در غیر این صورت در پایان روز از این که به کارهایتان رسیدگی نکرده اید پشیمان خواهید شد.

 

طـالـع روزانـه متولدین اسفند

امروز به شدت احساسی هستید و به سختی می توانید احساسات تان را متعادل سازید. اگر احساسات و نیازهای تان را برای خودتان نگه دارید، راحت تر می توانید شرایط را مدیریت کنید و خوشبختانه کسی متوجه این سرپوش گذاری احساسی نمی شود. اگر آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید، همه چیز پیچیده تر می شود، پس مراقب حرف هایی که می زنید باشید. تا فردا صبر کنید تا ماه به طالع شما برگردد و بعد احساسات تان را فاش کنید.

 

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس 23 مرداد 1399

طالع بینی امروز

فال روزانه/فال امروز سه شنبه ۲۱ مرداد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا