فال روزانه/فال امروز پنج شنبه۲۶ تیر ۱۳۹۹

چهارشنبه 25 تیر 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال حافظ آنلاین

 

دوست عزیزی که ٢۶ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دوست داشتنی، مستقل، بلندپرواز، با شخصیت، جذاب و صمیمی هستید و خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار می کنید. با این حال باید سعی کنید زندگی خود را تحت کنترل دربیاورید و از دمدمی مزاجی خود نجات پیدا کنید تا شخصیت خود را بهتر کنید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال بینظیری خواهد بود و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. با وجود اینکه فشار کار و زندگی بیشتر از قبل شده است و مخصوصا در چند ماه اول سال فعالیت و درگیری های بیشتری دارید، اما در مقایسه با سال قبل خیلی سالم تر هستید. از لحاظ اقتصادی شاید نسبت به سال قبل کمی بهتر شده باشید

از لحاظ اقتصادی شاید نسبت به سال قبل کمی بهتر شده باشید، اما با ولخرجی هایی که می کنید و خرید اشیای لوکس و غیرضروری پول زیادی برای پس انداز کردن برایتان باقی نخواهد ماند. اگر فکر می کنید نمی توانید مخارج خود را کمتر کنید راهی برای کسب درآمد بیشتر بیابید. اگر بخواهید تمام وسایل خانه را عوض کنید به احتمال زیاد کفگیرتان به ته دیگ خواهد خورد. در زمینه ی حرفه ای به خاطر تلاش ها و زحمات فراوان خود مورد تحصین و تشویق قرار خواهید گرفت و نتیجه ی تلاش خود را خواهید دید و اعتبارتان بالا خواهد رفت. امسال یک دوستی عادی ممکن است به صورت غالگیرکننده ای به عشقی ابدی تبدیل شود. دی، فروردین، اردیبهشت و مرداد بهترین ماه ها هستند.‍‍

 

فروردین
مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید.حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید.

اردیبهشت
در کارتان پیشرفت خواهید داشت. به زودی مشکلات برطرف شده و طعم آسودگی را خواهید چشید.

خرداد
خوش‌بین و امیدوار باشید. هرگاه احساس کردید که پر انرژی و مثبت‌اندیش هستید، زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

تیر
شما پر انرژی هستید و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کنید. بهتر است کمی دامنه‌ی فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه‌ی تلاش‌تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

مرداد
در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.

شهریور
رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

مهر
شما بسیار جاه‌طلب هستید. بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ی راه متوفقان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

آبان
اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

آذر
مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

دی
بهتر است بر اعصابت مسلط باشید و آرامشت را حفظ كنید. آنگاه بهتر می‌توانيد فکر کنيد و تصميم بگيريد. هيچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار جدیدی نزنيد.

بهمن
بايد بررسی كنی كه چه كاری با روحيه و استعداد تو هماهنگی دارد سپس در آن كار تخصص پيدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

اسفند
برای سلامت ذهن و جسمت به آرامش، تفريح و خواب كافی به يك اندازه نيازمندی. از كارها يا افرادی كه تو را دچار استرس می‌كنند نیز دوری كن.

طالع بینی امروز

فال روزانه/فال امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

طالع بینی امروز

فال روزانه:فال امروز چهارشنبه ٢۵ تیر ١٣٩٩

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا