فال روزانه یکشنبه ۱۱ خرداد 1399

یکشنبه 11 خرداد 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال حافظ آنلاین

دوست عزیزی که ۱۱ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

دوست عزیزی که ۱۱ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از نیمه خرداد ماه تحولات فوق العاده‌ای در زندگیتان آغاز خواهد شد که می‌توانند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهند و جهت تازه‌ای به زندگیتان ببخشند. با این حال تا تیر ماه که ممکن است خیلی ناگهانی رابطه عاشقانه تازه‌ای را آغاز کنید تغییر خاصی حس نخواهید کرد. در شهریور ماه فرصت شغلی جدیدی برایتان فراهم خواهد شد که موفقیت یا عدم موفقیت در آن کاملا به خود شما بستگی دارد. امسال هر چقدر جلوتر می‌روید احساس رضایت بیشتری نسبت به زندگیتان پیدا می‌کنید و اعتماد به نفستان نیز افزایش خواهد یافت. این اعتماد به نفسی که در درون شما ایجاد شده است علاوه بر این که می‌تواند تبدیل به کلید موفقیت شما در خیلی از زمینه‌ها شود، دیگران را نیز به شما جذب خواهد کرد و زمینه ساز شروع دوستی‌ها و روابط تازه‌ای برای شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حوصله تان حسابی سر رفته و نمی دانید چکار بکنید، به همین دلیل هم ممکن است بدون هیچگونه برنامه ریزی قبلی از خانه بیرون بروید و مبلغ قابل توجهی را در مراکز خرید مختلف خرج کنید و چیزهایی را بخرید که اصلا لازم ندارید. شاید هم شکمتان را با خوردن خوراکی های مختلف در حد خفگی پر کنید. شاید این کارها در لحظه حالتان را کمی بهتر کنند، اما این حس خوب کاملا گذرا خواهد بود و خیلی زود شما خواهید ماند و یک جیب خالی و یک معده درد اساسی! البته که هیچ ضرری ندارد اگر گاهی به خودتان جایزه بدهید، اما نباید در این کار زیاده روی کنید. شما که نمی خواهید وقتی فردا به کارهای امروزتان فکر می کنید احساس پشیمانی کنید؟

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با وجود این که احساس می کنید شدیدا به استراحت نیاز دارید برایتان سخت است که بخواهید از برنامه و کارهای روزمره تان فاصله بگیرید، زیرا کارهای تمام نشده ای دارید که مهلت مقرر آنها دارد به پایان می رسد و باید هر چه سریعتر به آنها رسیدگی کنید. با این حال باید کمی وقت برای دوستان و خانواده تان کنار بگذارید چرا که بودن با آنها به شما انرژی و توانی مضاعف خواهد بخشید. اجرای برنامه هایتان و ایجاد تعادل بین کار و تفریح به مدیریت زمان نیاز دارد و خوشبختانه شما از پس انجام این کار برخواهید آمد. سعی کنید از انرژی درونیتان برای حل کردن مشکلات دیگران کمک کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز در مرز بین دو دنیای متفاوت قدم می زنید؛ از طرفی حاضرید با هر کسی که ایده هایی عجیب و موضوعاتی پیچیده برای بحث کردن در سر دارد که تفکر شما را زیر سوال می برند صحبت کنید و از طرفی هم صبر و حوصله زیادی برای جر و بحث کردن ندارید و دوست دارید هر چه زودتر از بحث های سنگین خلاص شده و به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. لزومی ندارد که یک راه را بخاطر دیگری کنار بگذارید و با کمی درایت و مهارت می توانید این مسئله را حل کنید. امروز اگر در جمع حضور پیدا کنید فرصت های خوبی برای شروع روابط جدید کاری و عاطفی در انتظارتان خواهند بود. خوشبختانه کلامتان نیز اثرگذار است و به شروعی بهتر برای این روابط کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خیلی خوبی است برای این که گرد و غبارهای گذشته را از خودتان تکانده و با نفسی عمیق و همراه با هوای تازه باذهنی باز نگرشی جدیدنسبت به وضعیت فعلیتان پیدا کنید. ذهنتان را درگیر چیزهایی که پشت سر گذاشته اید نکنید و چشمانتان را به راهی که در پیش رو دارید و به مقصدتان بدوزید. تلفن را برداشته و با دوستی که مدتی است از او بی خبر هستید تماس بگیرید، او حرف های زیادی برای گفتن به شما دارد. شما خودتان را به عنوان رهبر گروهتان قبول دارید، ولی امروز با کمال میل حاضرید که این مسئولیت را به هر کسی که مایل به پذیرش آن باشد واگذار کنید و با خیالی راحت به دنبال رویاها و اهداف خودتان بروید.

فال روزانه متولدین مرداد

وقتی در میان اعضای خانواده و دوستانتان و از لحاظ عاطفی احساس امنیت می کنید می توانید همه خیال هایتان را باور کنید. شما واقعا معتقد هستید که می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید و به هر جایی که دوست دارید بروید، پس سفره دلتان را در این مورد پیش عزیزانتان باز کرده و با آنها در مورد خواسته هاو آرزوهایتان حرف بزنید. شما مجبور نخواهید بود چیزی را برای آنها توجیه کنید چون خودتان خوب می دانید که آنها در تیم شما و حامیتان هستند. این کار باورتان نسبت به خودتان را افزایش داده و به شما انگیزه می دهد تا رویاهایتان را دنبال کنید. اگر کسی به نکته ای اشاره کرد که باب میلتان نبود ناراحت نشوید و این را به حساب خیرخواهی او بگذارید.

فال روز متولدين شهريور

امروز برایتان فرصت های بسیاری به همراه خواهد داشت که باید با ذهنی باز با آنها روبرو شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آنها بهره مند شوید و نتایج مورد نظرتان را بگیرید. یک روز پر از فعالیت های اجتماعی برای شما مردادی های بازیگوش خیلی عالی به نظر می رسد، ولی نباید سعی کنید همین امروز به همه جا سرک بکشید. در یک جمع دوستانه باقی بمانید و از وقت گذراندن با اطرافیانتان لذت ببرید. این کار می تواند فرصت آشنایی با فرد جدیدی را برای شما فراهم کند و زمینه ساز یک رابطه حرفه ای و یا حتی عاطفی موفق برای شما باشد. اگر سعی کنید اطراف خود را با افراد درست و موجه پر کنید مطمئن باشید که هیچ وقت بازنده نخواهید بود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز انگار هیچ کس دلش نمی خواهد مسئولیت تصمیم گیری را به عهده بگیرد. حتی یک جلسه یا مهمانی می تواند بخاطر این بی مسئولیتی آنها و فرار آنها از به عهده گرفتن کارها در آستانه بهم ریختن قرار بگیرد و همه منتظر هستند که یک نفر دیگر زیر بار انجام کارها برود. در شرایط عادی شما خودتان همه کار را به عهده گرفته و سعی می کردید اوضاع را روبراه کنید، ولی امروز شما هم شانه بالا انداخته و فقط نگاه می کنید. نه این که برایتان اهمیت نداشته باشد، ولی فکر می کنید به وقتش به طور گروهی دست در دست هم داده و همه چیز را به موقع روبراه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان

روح سخاوتمند شما امروز تمام کسانی که با شما در ارتباط هستند را تحت تأثیر قرار داده و الهام بخش آنها خواهد بود. شاید توجه زیادی به جزئیات نکنید، ولی از صمیم قلب می خواهید کاری کنید که اطرافیانتان از بودن در کنار شما خاطره خوبی داشته باشند. شاید حتی فکر کنید وظیفه دارید هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا همه در زندگیشان احساس خوش بختی کرده و بتوانند زندگی متعادلی داشته باشند. تلاشی که شما به خاطر دیگران می کنید از چشم آنها مخفی نمی ماند، ولی باید حواستان باشد که به وقتش دست از این کار بردارید و خوبی خودتان را در چشم دیگران تبدیل به یک وظیفه نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما متوجه این موضوع هستید که باید تغییرات مهمی در برنامه روزانه تان بدهید و پیش خودتان مطمئن هستید که هر وقت ذهنتان را روی این مسئله متمرکز کنید می توانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. متاسفانه امروز این کار به آن سادگی ها که فکر می کنید نخواهد بود و گره هایی که ممکن است در برنامه تان بیفتند نخواهند گذاشت برنامه ریزی هایتان همان طوری که انتظار دارید پیش بروند. یادتان باشد اطرافیان و همراهان خود را به دقت انتخاب کنید، چرا که ارتباط داشتن با افرادی که افکار و ایده های شما را تحسین می کنند روی نگرش شما نسبت به آینده تان اثرات مثبتی خواهد گذاشت. در نهایت تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند موانعی هستند که خودتان در ذهن خود ساخته اید.

فال روزانه متولدین دی

شاید از تصمیماتی که این اواخر گرفته اید زیاد مطمئن نباشید، ولی دلتان نمی خواهد کسی از این کمبود اعتماد به نفس و شک و تردیدهایتان بویی ببرد. شما نگران این هستید که مبادا این خود درگیریتان بی دلیل به شهرت شما آسیبی زده و دیدی که دیگران نسبت به شما دارند را خراب کند. شاید بهتر باشد کمی تنها مانده و خوب به همه چیز فکر کنید و گزینه هایی که پیش رو دارید را با دقت در نظر بگیرید. ولی خودتان را از کسانی که دوست دارید زیاد دور نکنید، حتما در میان آنها کسی وجود دارد که کاملا مورد اطمینانتان باشد و بتوانید بدون نگرانی از قضاوتی که در موردتان می شود نگرانی هایتان را با او در میان بگذارید. شاید این دقیقا همان چیزی است ه برای حل مشکلتان لازم دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تقریبا برای هر کاری آماده اید و حاضرید برنامه قبلیتان را برای همراه شدن با شادی و تفریح دیگران به راحتی کنار بگذارید. پشت سر گذراندن یک روز پر از فعالیت های اجتماعی می تواند حواستان را از مشکلات روزمره تان پرت کند. با این حال حرف زدن در مورد موضوعاتی که توجهتان را جلب نمی کنند می تواند برایتان خسته کننده باشد. شما مجبور نیستید در بحث هایی که به آنها علاقه ای ندارید شرکت کنید، حتی می توانید خلاقیت و انرژی مثبت خود را به کار گرفته و بحث هایی را مطرح کنید که برای همه جذاب هستند. درست است که این روزها نمی توان زیاد به غریبه ها اعتماد کرد. ولی امروز کمی از وقت و انرژیتان را به غریبه ای که به کمک شما نیاز دارد بدهید و خیالتان راحت باشد که خطری تهدیدتان نمی کند.

فال روز متولدين اسفند

ذهن و قلبتان را به روی فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند باز کنید و مطمئن باشید که وقتی به خودتان و کاری که می کنید اعتماد داشته باشید هیچ چیزی نخواهد توانست مانع راهتان بشود و روز به روز مهارت بیشتری در انجام آن پیدا خواهید کرد. امروز نگرشی پرشور و احساساتی به اطرافتان دارید و زیبایی را در وجود همه احساس می کنید و هر چیزی به نظرتان معنایی دارد. حالا که چنین احساساتی دارید بهترین وقت برای پرداختن به خانواده و مسائل مربوط به آن می تواند باشد زیرا ارتباط و عشق بین شما و اعضای خانواده تان را قویتر خواهد کرد. هر چقدر بیشتر به زیبایی های زندگی دقت کنید زیبایی های بیشتری در آن خواهید یافت.

 

همراه دما باشید…….

تعبیر خواب

طالع بینی امروز

فال روزانه /طالع بینی امروز پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۹

طالع بینی امروز

فال روزانه جمعه ۹ خرداد 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا