فال امروز ۱ دی ماه ۱۳۹۸

یکشنبه 1 دی 1398 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال روزانه ۱ دی ماه

دوست عزیزی که 1 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی پرانرژی، شرافتمند، جاه طلب، محترم و باهوش هستید. شخصیت منحصر به فردی که شما دارید باعث می شود دیگران به راحتی به شما جذب شوند و ارتباط برقرار کردن با دیگران را برای شما بسیار راحت می کند. همه شما را به خاطر احساس تعهد و صداقتی که دارید تحسین می کنند، اما باید روی جاه طلبی و رفتار دیکتاتور مآبانه ی خود تسلط بیشتری داشته باشید. امسال نقشه ها و پروژه های مختلف بسیاری در دست اجرا دارید که در دراز مدت برای شما بسیار مفید و سودآور خواهند بود، اما شاید در کوتاه مدت از نتیجه ای که به دست می آورید چندان راضی نباشید. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید موفقیت آمیز خواهند بود،

 

همچنین بخوانید:فال حافظ آنلاین

 

فروردین:

ممكن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند كه با شما جر و بحث كنند، و به نظر می‌رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیركی تان برای آرام كردن آنها كمك بگیرید. در حقیقت، به نظر می‌رسد كه هر لحظه این دشمنی بیشتر می‌شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می‌توانید شجاعت خود را بكار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینكه می‌توانید انرژی و زمان خود را تلف كنید تا با آنها بجنگید. كدام راه را انتخاب می‌كنید؟ دوستان و عزیزان شما درکتان می کنند. پیاده روی کنید و هیجان خود را دور کنید. این چیزی است که بدان نیاز دارید.

 

اردیبهشت:

امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند. اخبار فوق العاده ای دریافت می کنید و این برای شما هیجان انگیز است، در نتیجه نمی تواند روی موقعیت فعلی تمرکز کنید.

خرداد:

مروز حس می کنید که دیوارها شما را خفه می کنند و اضطراب دارید که بیرون بروید. عشقتان امروز دوست دارد در منزل بماند. نگذارید این مسئله تبدیل به دعوا شود. سازش کنید. بیرون بروید و بعد به خانه بیایید و تلویزیون تماشا کنید. اگر مجرد هستید بیرون بروید و با دوستان خود گپ بزنید. اگر دوست داشتید عشقتان را به جای منحصر بفردی ببرید، انرژی امروز فرصتی به یادماندنی فراهم می کند. این قراری رمانتیک می شود و شما آن را پنهان می کنید ولی مدتها در خاطرتان می ماند. در محل کار فردی سعی می کند مانند عروسکی شما را بازی دهدو مواظب باشید و نگذارید که دیگران از استعدادهای شما سوءاستفاده کنند و از شما کارهایی بخواهند که در شرح وظایفتان نیست.

تیر:

اگر چه ماه رمانتیك شما بهتان یادآوری می‌كند كه چقدر از احساستتان تحت كنترل هستند و چه كار باید بكنید،اما ممكن است شما توانایی تغییر اوضاع كنونی را نداشته باشید. شما باید سعی كنید كه در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید، اما این را هم در نظر داشته باشید كه باید در نهایت یكی از آنها را انتخاب كنید. اما در برابر احساسات‌تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش كنید، اما از این مطمئن شوید كه نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.‌

مرداد:

حتی اگر فكر كنید كه دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می‌دانید كه هنوز كارهای زیادی دارید كه باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممكن است احساس كنید كه یك ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسكینی برای كارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی كار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته كننده باشد، اما بهتر است كه در مقطعی از زمان كار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینكه برای رسیدن به خط پایان عجله كنید!

شهریور:

شما قادر هستید كه بدون اینكه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یك تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد كنید. ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد كه استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات‌تان كه مجال می‌یابند كه بیان شوند را با دیگران تقسیم كنید‌ و این مهم نیست كه چقدركار پیچیده و دشواری است. با این وجود، شما مایل به این نیستید كه روز تعطیل خود را با یك روز كاری معامله كنید. آنچه را اكنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینكه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فكر كردن به آنچه كه می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است كه كاری را بدون اینكه به عواقب آن فكر كنید شروع كنید.

فال روزانه ۱ دی ماه

مهر:

اهداف شما امروز بوسیله آتشی كه خورشید به سیاره شما با اشعه‌هایش می‌دمد، ‌شارژ می‌شود. سخت است كه یك راه متعادل پیدا كرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فكر نمی‌كنید كه چه می‌خواهید؛‌ شما فقط در آن پیش می‌روید بدون اینكه به روشنی مشخص كنید كه به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است كه الان به روشنی مشخص كنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینكه می‌خواهید یك فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟ مکالمه ای که امروز دارید به احتمال زیاد تأثیر عمیقی بر کار شما دارد. تحولات بزرگی در نتیجه یک صحبت کوچک با فردی از محل کارتان رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید.

آبان:

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید. شما واقعا دوست ندارید كه وقتی عصبانی می‌شوید احساسات تان را نشان دهید، گر چه می‌توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می‌آید،

آذر:

امروز برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و شما ناگهان تصمیم می‌گیرید كه بلاخره برنامه ریزی كنید و شروع به كار كنید. روش‌های كناره گیری و دوری شما ممكن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر كرده و ممكن است شما مجبور باشید كه تمام تمركز خود را روی این تصمیم بگذارید كه “چگونه میتوانم كاری را كه شروع كرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟” آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد كنید كه به اندازه كافی مستحكم باشد كه تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

دی:

امروز احتمال دارد كه شما بی آنكه خودتان بدانید چرا، ناگهان خونتان به جوش بیاید، به خاطر اینكه اشعه‌های خورشید، باعث می‌شود رگ‌های اعصاب سیاره شما قرمز شود. مریخ جنگ جو سیاره حاكم شماست، پس شما مایل هستید كه در جریان مشكلات باشید حتی قبل از اینكه آنها اتفاق بیفتند. شما می‌توانید آگاهانه انتخاب كنید كه از این انرژی كه با رفتار مثبت تان بوجود می‌آورید، استفاده كنید تا از آزادی بیان دیگری دفاع كرده یا اینكه در مقابل مشكلاتی كه برای شما پیش می‌آید، شجاعانه بایستید. با نگرش و رفتار تازه ای به مسائل بنگرید. شما چیزهای زیادی دارید که به آنها امیدوار باشید و پتانسیل دست یافتن به چیزهای زیادی را دارید. هیچ چیز از قابلیت ها و توانایی های شما دور نیست.

بهمن:

شما می‌خواهید كاری كنید تا از گِرِهی كه می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری كنید. اما هنوز خیلی چیزها هست كه باید آنها را به خوبی راست و ریست كنید قبل از اینكه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور كه خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب كنید، ‌به خاطر اینكه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

اسفند:

اگر چه ممكن است شما مایل باشید كه با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا كه به كار واقعی شما لطمه می‌زند. شما باید اكنون به تصوری كه در ذهن خود از زندگی داشتید فكر كنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی كنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریكی برای خودایجاد كنید. گفتن یك داستان درباره سفر احساسی خود می‌تواند برای دیگران انگیزه‌ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه كرده و عشق را انتخاب كنند.

طالع بینی امروز

فال روزانه ۳ دی ماه ۱۳۹۸

طالع بینی امروز

فال روزانه شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا