فال روزانه/فال نوستراداموس چهارشنبه 2 مهر 1399

چهارشنبه 2 مهر 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

فروردین

برای شرایطی که هم اکنون دارید تنها خطر کردن جواب می‌دهد و اگر بخواهيد همچنان محتاطانه عمل کنید نمی‌توانید به هدفی که دارید دست پیدا کنید.

ارديبهشت

مراقب باشید و با رفتارهای ناعاقلانه خودتان را به دردسر نیندازید اگر کمی به دوروبرتان بهتر نگاه بیندازید می توانید دشمنانتان را شناسایی کنید و از مکر آنها جلوگیری به عمل آورید.

خرداد

مشکلاتتان برطرف می شود و از نظر احساسی پیشرفت‌های خوبی خواهید کرد از غرور و نخوت به دور باشید و تا از کاری مطمئن نشدید آن را انجام ندهید.

تیر

به مسافرت خواهید رفت که دلتان در آنجا بسیار آرام می گیرد و از غم گ ناراحتی رها می شوید در تلاش باشید تا  خودتان را به خداوند نزدیکتر کنید.

مرداد

فقط با سعی و تلاش می توانید خودتان را از این مشکلات نجات دهید و برای خود امنیت و آرامش به ارمغان آورید پس تنبلی را کنار بگذارید و دل به کار بدهید.

شهریور

اخبار خوشایندي به دستتان خواهد رسید و از کسی که مدتها از او بی اطلاع بوديد خبرهایی خواهید یافت و متوجه می‌شوید که سلامت است و مشکلی ندارد.

مهر

مراقب باشید و دست به کار عجولانه اي نزنید به‌ زودی افرادی که شما را آزار دادند سزای کارشان را خواهند دید و خداوند آنها را به جزای عملشان خواهد رساند.

آبان

به جای غصه خوردن  و آه و ناله برای شرایطی که دارید از گذشته درس بگیرید و تجربه خود را برای آینده ای بهتر به کار ببندید.

آذر

اگر همچنان به رفتارهای تندخویانه خود ادامه دهید دست آخر این شما هستید که دچار مشکلات فیزیکی و روحی فراوانی خواهید شد و همچنین دیگران را از دست خواهید داد.

دی

از شرایط نامناسبی که برایتان پدید می آید نهراسيد و به دلتان بد راه ندهید چرا که با تلاش و اندکی تحمل می توانید از این سد عبور کنید.

بهمن

تنها خداوند است که میتواند شما را از مشکلات رها کند پس به غیر از او از کسی توسل نجوید و همواره از او کمک بخواهید.

اسفند

اگر صبر کنید می‌توانید به شخصی که به او عشق می ورزید برسید در این راه صبر و تحمل بسیار باید داشت و با عجله و شتاب به هیچ موفقیتی نخواهید رسید.

 

طالع بینی امروز

فال روزانه/فال امروز پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه 1 مهر 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا