فال روزانه سه شنبه 21 آذر 1396

دوشنبه 20 آذر 1396 طالع بینی
فال روزانه سه شنبه 21 آذر 1396

فال روزانه سه شنبه 21 آذر 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.فال روزانه

فال روزانهفال حافظ

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از “تصورات ” شما را تقویت می‌کند، با این حال این وضعیت می‌تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می‌خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می‌رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

شما شاید قادر نباشد از مواجه با رویدادهایی که در حاشیه قرار گرفته بودند اجتناب کنید، اما اگر زودتر از موعد و باعجله بهشان رسیدگی کنید هیچ فایده ای ندارد. بهتر است که به جای اینکه اجازه دهید فشار و سختی روی هم تلبار شده و زیاد شود، با آن کنار بیایید. امروز خیلی به دنبال راه حل نباشید وگرنه مثل کسی که به لانه زنبور سیخونک زده اوضاعتان خراب تر خواهد شد!! و عجیب تر اینکه اجتناب کردن از مسائل مشکل ساز به طور عمدی می تواند خطرناک باشد. پس بدون اینکه در مورد مثبت و منفی بودن احساساتتان قضاوت کنید، آنها را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

  لمس کردن زمین سخت و محکم زیر پاهایتان باعث می‌شود این احساس به شما دست بدهد که این توانایی را دارید از نبود امکانات که برای داشتن یک بنیاد محکم لازم و ضروری است، پریشان شوید،‌ بتوانید از پس کارهایتان برآیید. معمولا، بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند،‌ اما زمانی که زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می‌توانید کارهایتان را انجام داده و از موقعیتی که در پیش رو دارید آگاه شوید.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

شما می توانید در نقطه اوج احساسات خود قرار بگیرید اما این شرایط از یک سو می تواند جذاب باشد و از سوی دیگر کمی ترسناک، پس بهتر است به نقطه تعادل خود بازگردید. اگر شخصی یا چیزی، فکر شما را مشغول کرده است، به زودی حقیقت ماجرا برایتان آشکار خواهد شد. اگر تصمیم به ورزش کردن گرفته اید، میتواند ایده خوبی برای امروز باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه‌های تان را تغییر دهید،‌ شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می‌دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می‌دهد. شما می‌خواهید که ارتباط تان  با دیگران  را ادامه بدهید،‌ اما نمی‌خواهید که برنامه‌های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از “احساسات تقسیم شده” شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

زمانی که همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها  نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان است بدهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 آذر 1396

– فال روزانه در روز 21 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و  سکندری خوردن بهتر است که کمی سرعت خود را کم کنید! حالا  ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

منبع:نمناک

فال پنج شنبه 23 آذر 1396

فال پنج شنبه 23 آذر 1396

طالع بینی امروز دوشنبه 20 آذر ماه 96

طالع بینی امروز دوشنبه 20 آذر ماه 96

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا