فال روزانه روز شنبه 11 آذر 1396

جمعه 10 آذر 1396 طالع بینی
فال روزانه روز شنبه 11 آذر 1396

فال روزانه روز شنبه 11 آذر 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز یک مشکل شما را کاملاً عاصی کرده و این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشکل این است که شما نمی‌دانید ناراحتی‌هایتان از کجا نشات می‌گیرند. همچنین شما باید بفهمید که چگونه می‌توانید در برابر درگیری‌های سخت خودتان را کنترل کنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نکنید. مسئولیت ایده‌های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته‌ای آنها را بیان کنید

فال روزانهفال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده‌اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیان‌تان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

 تنها کاری که امروز می‌توانید بکنید تا بتوانید کار خودتان را بکنید این است که از بحث و مجادله درباره احساسات تان اجتناب کنید. اگر برای اینکه بگویید چه می‌خواهید تحت فشار هستید این ممکن است احساسات شما را برانگیخته کند که در آخر منجر به درگیری خواهد شد. اما الان بهتر است که ایده‌های عالی خود را نگه دارید تا بعدا درباره چگونگی عملی شدن آنها صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

نیروی کشمکشی که قبلا در خانواده یا در گروه دوستان تان وجود داشت و محو شده بود، ممکن است دوباره امروز مجال بروز پیدا کند و این نمی‌تواند تصویر خوشایندی برای شما باشد. با این حال،‌ بیان برنامه‌های پنهانی می‌تواند اولین قدم فرایند حل مسئله باشد. حتی اگر اطلاعاتی که دارید به سختی قابل هضم باشند. به جای اینکه با هراس عقب نشینی کنید و سعی کنید آنچه را که اتفاق افتاده را انکار و نادیده بگیرید، در فرصت‌های را به روی خود باز بگذارید تا بتوانید آنها را در جریان این سقط و مشکل اخیر به کار انداخته و از این فرصت برای شکوفا کردن خود اقدام کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شما می‌توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه‌های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی‌توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می‌دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن‌داری از خود نشان دهید، می‌توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

 شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی‌رسید و مجبور می‌شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای  چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

شما شجاعت و دلیری بیش از حدی  برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

 علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 آذر 1396

– فال روزانه در روز 11 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما برای هفته‌های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می‌کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه‌های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان‌هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید.

منبع:نمناک

فال امروزشما 12 آذر1396-

فال امروزشما 12 آذر1396

حال و احوال ۸ مهر۱۳۹۷

فال روزانه شما 10 آذر96

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا