فال امروز ۷ خرداد ۱۳۹۹

چهارشنبه 7 خرداد 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال حافظ آنلاین

دوست عزیزی که ٧ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

امسال را روی هدف هایتان تمرکز کنید و از رسیدن به آرزوهای زندگی تان نهراسید. شاید برایتان سخت باشد که به شخصیت خود تغییراتی دهید، اما شما نیاز دارید که برخی از اخلاق هایتان را مانند منفی نگری یا تنبلی را کنار بگذارید. اطرافیان تان می توانند در این راه به شما کمک کنند، بنابراین آنها را از خود دور نکنید. ثبات فکری چیزی ست که باید در این سال بدان پایبند باشید.

 

 متولدین فروردین

مشکلات پیچیده ای که با یکی از اعضای خانواده تان دارید همچنان ادامه داشته و به توجه ویژه شما نیاز دارند، ولی به نظر می رسد که این مسائل شخصی، با وجود برنامه فشرده کاریتان، دارند کم کم روبراه می شوند و رو به بهبود هستند. هرچند هنوز کمی عصبی و حساس هستید، ولی استرس و نگرانی ها بالاخره دارند از بین می روند. در این میان بزرگ ترین مشکل و مانع موجود واکنش پذیری شدید احساسی شما است. قبل از این که نسبت به حرف ها و کارهای دیگران عکس العمل نشان دهید از یک تا ده بشمارید.

 

 متولدین اردیبهشت

بالا بردن قوه تخیل تان می تواند شما را در کارهایی که در دست دارید، یاری رسانند. با مطالعه بیشتر، تماشای فیلم. تصاویر بیشتر می توانید این توانایی را در خود افزایش دهید. با این کار از نتیجه ای که می گیرید، به شدت سورپرایز می شوید. در سر دارید که به فردی نزدیک شوید اما دودلی هستید اما امروز تمام شک هایتان را دور بریزید و پا پیش بگذارید. شاید نزدیک شدن به او سخت باشد اما غیر ممکن نیست. بعدها از تصمیمی که گرفتید، خوشحال و راضی خواهید بود.

 

متولدین خرداد

ذهن خود را درگیر مسائل عاطفی کرده اید اما نگران نباشید زیرا موفقیت از آن شما است و به زودی در این بازی پیروز خواهید شد. شما می توانید زندگی را ساده بگیرید و از آن لذت ببرید یا که برعکس، آن را برای خودتان مانند یک میدان جنگ سازید، در هر صورت انتخاب با شما است پس در تصمیم گیری هایتان محتاط باشید. شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا با افراد جدیدی در تماس باشید. اگر چه شاید دیدار اول تان کمی جدی به نظر رسد اما به تدریج رابطه عاطفی آرامی را تجربه خواهید کرد که می تواند لبخند را به لبان شما باز گرداند.

 

 متولدین تیر

امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

 

 متولدین مرداد

مسائل عاطفی ذهن شما را درگیر کرده است بنابراین بد نیست توجه بیشتری به قلب و ندای درونی تان کنید. اخیرا در ارتباط با عشق تان دچار مشکل شده اید و گویی در دو مسیر متفاوت از هم قدم بر می دارید اما صبور باشید و برای یک بار هم که شده بگذارید طرف مقابل تان در کارها پیش قدم شود. از بحث های جدی با دیگران نترسید زیرا می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. برای بستن قرارداد، امروز بهترین زمان است، فقط قبل از امضا هر برگه ای، متن آن را به خوبی بخوانید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر به دنبال راهی برای تغییر روحیه تان هستید، تغییر دکوراسیون خانه یا حتی اتاق خواب می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

 

متولدین شهریور

سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می‌سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت‌ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی‌های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت‌تان است.

 

 متولدین مهر

امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

 

 متولدین آبان

دوست دارید امروز خود را با اطرافیان تان بگذرانید و بر مسائل عاطفی تمرکز بیشتری داشته باشید اما ممکن است در بیان احساسات تان با مشکلاتی رو به رو شوید. باید ببینید که اشکال کار از کجاست. اجازه ندهید این موضوع انرژی مثبت امروز شما را بگیرد. اگر شریک زندگی تان حرف های شما را نمی فهمد، نگران نشوید. شاید بد نباشد کمی به خود و عشق زندگی تان زمان دهید،

 

 متولدین آذر

با وجود ونوس موفق که حالا دوباره به دهمین خانه تان یعنی خانه “شرایط” بازگشته است، شما ارتباط حرفه ای دوباره ای با کاری که قبلا انجام داده بودید برقرار کرده اید. اما حالا وقت این نیست که بر چیزهایی که قبلا به دست آورده بودید تکیه کنید. حتی اگر مسیر و راه شما خوب و مثبت باشد، با تنبلی کردن به هیچ چیزی نخواهید رسید!! الان باید خیلی تلاش کنید تا در آینده بتوانید نتایج مثبت و طولانی مدت آن را ببینید.

 

 متولدین دی

به مراسمی دعوت می شوید که در آن با افراد هنرمند آشنا خواهید شد. این آشنایی می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی شما ایجاد کند. شاید این مراسم دیروقت باشد یا که شما آنقدر خسته باشید که حوصله آماده شدن را هم نداشته باشید اما پیشنهاد ما به شما این است که آن را از دست ندهید. یادگیری چیزهای جدید نه تنها در زمینه کاری شما بلکه در روابط عاطفی تان هم تغییرات مثبتی ایجاد خواهید کرد. پس برای ثبت نام در کلاس هایی که به آنها علاقه دارید، درنگ نکنید.

 

 متولدین بهمن

اگر چه انرژی کافی دارید اما نمی توانید بر هر کاری تمرکز داشته باشید. دوست دارید روابط عاطفی خود را بهبود بخشید اما راه درست را تشخیص نمی دهید. شاید بد نباشد این بار از دیگران برای تصمیم گیری درست کمک بخواهید. گشت و گذار بیرون از خانه نیز می تواند ذهن شما را بازتر و روحیه تان را بهتر از قبل سازد. شما فردی هستید که زمان حال برایتان اهمیت دارد ولی شاید بد نباشد کمی هم عاقبت نگر و به دنبال اهداف بلند مدت خود باشید.

 

متولدین اسفند

امروز شدیدا دلتان می خواهد دست به کار شده و اقداماتی انجام دهید، زیرا فکر می کنید اگر بلافاصله کاری انجام ندهید شانس خود را از دست خواهید داد. ولی اگر بدون فکر کردن به اندازه کافی پایتان را از گلیمتان درازتر کنید به دردسر خواهید افتاد. حتی اگر از توانایی ها و قابلیت هایتان اطمینان داشته باشید هم بهتر است باری سنگین تر از حد توانایی خود بلند نکرده و محدودیت هایتان را بشناسید.

 

هعمراه ما باشید……..

طالع بینی امروز

فال روزانه جمعه ۹ خرداد 1399

طالع بینی امروز

فال روزانه/فال امروز ۶ خرداد ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا