فال تاروت مصری روزانه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

شنبه 26 آبان 1397 طالع بینی
فال تاروت روزانه

 

?فروردین?
?نماد :دلقک
آغازی تازه – موقعیت های عالی – تصمیمات درست و به جا – استقلال – شرایطی عالی و مناسب – خوشحالی – دگرگونی – تمایل به برقراری ارتباط جنسی – شتابزدگی – انجام کارهای سرسری.

?ارديبهشت?
?نماد :ستاره – جهت مخالف
هم اکنون زمان مناسبی برای انجام معاملات جدید نمی باشد – ضرر و زیان اقتصادی – حرص و آز – متعادل نبودن – منفی نگری – غم و اندوه – شانس به شما پشت می‌کند – آرزوهایی که به ثمر نمی نشیند.

?خرداد?‍♂
?نماد :جادوگر
فردی اصیل و مبتکر – شخصی ماهر و مسلط در حیطه کاری‌اش – شخصی با اراده راسخ – فردی که نسبت به کارهایش اطمینان دارد – فردی که حواسش به اطرافش کاملاً جمع است.

?تير?
?نماد :قلعه
مسائلی که در گذشته پدید آورده بودید را به دست فراموشی بسپارید – از بین رفتن یک رابطه دوستانه – از عرش به فرش رسیدن – دگرگونی‌هایی که به یکباره و در جهت منفی رخ می دهد – ضرر و زیان اقتصادی – قطع ارتباط.

?مرداد?
?نماد :شمشیر
آغازی تازه – مسیری موفقیت‌آمیز – فخر و مباهات – تردید و دودلی – مجبور هستید تصمیم های سخت بگیرید – به چالش کشیده شدن – آرامشی که پایدار نخواهد بود – تعقل و اندیشه.

?شهريور?‍♀
?نماد :چرخ سرنوشت
یافتن بخت و اقبال موافق – رسیدن به منفعت و سرمایه – از بین رفتن مشکلات و دردسرها – اتفاقات دور از انتظار – رشد و ترقی – آغازی تازه – رسیدن به سعادت و خوشبختی.

? @Fal_talebini ?

?مهر⚖️
?نماد :امپراطور – جهت مخالف
شخصی که نمی تواند به درستی برای زندگیش تصمیم بگیرد – فردی ضعیف النفس و بی اراده – شخصی دهن بین – فردی که برای رسیدن به اهدافش شما را دستاویز قرار می دهد.

?آبان?
?نماد :اعتدال
متعدل بودن – شرایطی موزون و همگن – اعتماد – بردباری و تحمل – فردی که مسیری میانه در زندگی را پیش می‌گیرد – دوری از افراط و تفریط – شرایطی رضایت بخش.

?آذر?
?نماد :عشاق
آغاز روابطی عاشقانه – شرایطی موزون و همگن – اطمینان – مثبت‌نگری – به وجود آمدن یک رابطه دوستانه – اگر تصمیم دارید کارهای مهمی انجام دهید بهتر است که بیشتر در رابطه با آن فکر کنید.

?دی?
?نماد :کاهن
انزوا و گوشه نشینی – توجه – احتیاط – فردی که ترجیح می‌دهد در تنهایی خودش به سر ببرد – فردی سعی دارد مسائل مهمی را به شما گوشزد کند، به حرف‌هایش گوش فرا دهید.

?بهمن?
?نماد :پیشگو
فردی با محبت و رئوف – سخاوت و دست و دلبازی – درک کردن دیگران – آینده‌نگری – منطبق بودن – شروع زندگی مشترک – خواستگاری و نامزدی – سعادت و خوشبختی.

?اسفند?
?نماد :راهبه
فردی دانشمند و حکیم – شخص خالص و عاری از گناه – کم تحملی – فردی که برای رسیدن به اهدافش به ندای درونش گوش می‌دهد – اگر تصمیم دارید کار مهمی انجام دهید دست نگاه دارید.

 

فال ارمنی حبوت

فال ارمنی حبوت 26 آبان 1397

نوشیدنی برای تقویت مغزتان

فال قهوه شنبه 26 آبان 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا