فال تاروت روزانه یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷

یکشنبه 29 مهر 1397 طالع بینی
فال تاروت روزانه

 

?فروردین
نماد :شاه
یک مرد با عطوفت و فداکار. یک تاجر. یک شخص بزرگ.تمایل به قبول مسئولیت.رهبری. قاضی. فرمانده. قدرت. سلطه.یک شخص معتبر. یک مرد متاهل. ثبات.یک مرد خوش اخلاق.یک مرد مهربان پدر. نجیب. بخشنده. یک ازدواج خوب و موفق

? اردیبهشت
نماد :شمشیر – جهت مخالف
سوء استفاده از قدرت. موانع.نیرنگ و ریا. بی حاصلی.عدم انجام کار ها که مایل به انجام آن ها میباشید.عدم تعادل. خیانت.هیاهو. گمراهی.گمراهی در قدم بعدی .نا آرامی. اقدام به کاری که می تواند خوب یا بد باشد.تبعید. اخراج. زندان. انزوا.گوشه گیری.

? خرداد
نماد :ملکه
یک مادر یا یار با عطوفت. یک شخص خوش باطن.خوشبختی.زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد.فراست.آگاهی. اندیشمندی.
خلاقیت. توسعه. تکامل. زمان مناسب برای رشد و توسعه و خلاقیت. این کارت درباره توسعه و خلاقیت است و می تواند اشاره ای به رابطه ای و یا بار داری باشد.جذابیت. فرماندهی. بخشش. یک زن دوست داشتنی و محترم.

? تیر
نماد :دلاور – جهت مخالف
یک شخص از خود راضی. بی مسئولیتی. بی صبری. وقفه و سکون در مسائل مالی.یک شخص مرموز و موذی. حماقت. خیانت. سوء استفاده. نیرنگ و ریا.یک شخص دردسر ساز.یک شخص غیر قابل اعتماد. نیرنگ. خیانت. سکون

?مرداد
نماد :جام – جهت مخالف
خود خواهی. عشق غیر حقیقی. عدم خوشبختی.افراط. تردید .ناکامی روابط بین دو نفر. عشق یک جانبه. سوءبرداشت .عدم رابطه. حماقت.برخورد بین دوستان یا نزدیکان.

? شهریور
نماد :قلعه
پشت سر گذاشتن گذشته. پایان یک رابطه. سقوط .یک تغییر . وقایع غیر منتظره. ضرر

? مهر
نماد :ستاره
اقدام به معاملات جدید و مفید. شروع کسب ثروت. شروع خوشبختی. امید. ایمان. تعادل. بینش. خوشی. خوش بینی. شفا .افق های جدید.

? آبان
نماد :خورشید – جهت مخالف
تنهایی.ناکامی در یک رابطه یا ازدواج. عدم خوشبختی.آینده مه آلود. شکست. انزوا.

? آذر
نماد :عصا – جهت مخالف
رکود. توقف. شروع کاذب. ملالت و خستگی در زندگی. عدم فعالیت و کوشش برای رسیدن به نتیجه. ترس. رنج.شروع خوب که ادامه بدی داشت .اشکالی که در کار به وجود آمده است. فعالیت بی ارزش.از دست دادن مال. نا امیدی.

❄️ دی
نماد :قربانی – جهت مخالف
فداکاری بی ارزش.نتیجه گیری اشتباه. خود خواهی. عدم تلاش .تغییر وضعیت در جهت منفی.

⛄️ بهمن
نماد :عصا
شروعی جدید. مسافرت. ماجرا. میراث. شغل جدید.یک سفر سود بخش. تولد.اتخاذ عمل برای رسیدن به نتیجه. یک شخص با عطوفت. یک شخص ثروتمند .فعالیت ها که به کمک یک شریک خوب و با تجربه ، به نتیجه رسیده اند. مشارکت شغلی. اصالت. نجابت.

☃️ اسفند
نماد :عدالت – جهت مخالف
بی عدالتی. تبعیض. سو استفاده.دروغ های ناروا. جانب داری .این کارت بعضی اوقات می تواند به معنی طلاق باشد.فداکاری بی ارزش. پیش بینی اشتباه. خود خواهی. عدم تلاش .تغییر وضعیت در جهت منفی.

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس یکشنبه 29 مهر 1397

فال چاى

فال چاى یکشنبه 29 مهر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا